jak poprawić humor

Jak poprawić sobie humor?

Mala95 - specjalista Tipy.pl
Nawet, jeżeli czujesz się zmęczony i przygnębiony, dobry humor jest w zasięgu twojej ręki. Bycie radosnym zależy wyłącznie od ciebie. Istnieje kilka rzeczy, które pomogą ci taki stan osiągnąć. Gdy czujesz, że tracisz energię powinieneś zacząć się więcej ruszać. Analogicznie, żeby mieć dobry humor, musisz podjąć działania, żeby go poprawić. Poniżej dowiesz się, jak to zrobić.
1

Walcz, by przepędzić przygnębienie. Podejmij decyzję, że chcesz być wesoły. To pierwszy krok. Wolisz być szczęśliwy, czy tkwić w negatywnych emocjach? Jeżeli jesteś gotowy na radość i szczęście, otwórz się na nie.

2

Uśmiechaj się. Uśmiechaj się do wszystkich, których spotkasz. Nie ma nic złego w tym, że pierwszy uśmiech będzie nieco wymuszony, każdy kolejny przyjdzie ci znacznie bardziej naturalnie. Zobaczysz, że w końcu znacznie lepiej się poczujesz. Pamiętaj, nie walcz z tym, że stajesz się bardziej szczęśliwy.

3

Śmiej się. Powiedz kilka żartów. Czytaj dowcipy, szukaj śmiesznych filmików w Internecie. Nie bój się wygłupić, wybuchaj śmiechem. Gdy się śmiejesz, rozluźnij ciało tak, by przybierało naturalne pozycje. Spowoduje to wydzielanie się endorfin, które sprawią, że poczujesz się dobrze.

4

Bądź uprzejmy dla innych ludzi. Przepuść kogoś w kolejce i na drodze, bądź uprzejmy w każdej sytuacji, jaka nadarzy się w ciągu dnia.

5
Wyliczaj wszystko, co dobre w twoim życiu. Ciesz się z tego, co osiągnąłeś i za co jesteś wdzięczny losowi. Gdy znajdziesz 50 dobrych rzeczy, jakie spotkały cię w życiu od razu poczujesz się szczęśliwszy i poprawi ci się humor.

6

Spraw, by ktoś w twoim otoczeniu również poczuł się szczęśliwy. Zastanów się, kogo mógłbyś dziś rozbawić. Wyślij mu karteczkę z żartem lub powiedz mu coś miłego. Od razu poczujesz się dobrze, a gdy ci podziękuje - jeszcze lepiej.

7

Podejmij działania, by osiągnąć cel. Jest coś, o czym od dawna marzysz? Jeżeli tak, już dziś podejmij pierwszy krok, by to osiągnąć. Da ci to poczucie, że masz kontrolę nad własnym życiem. Wystarczy, że dziś zrobisz jeden krok, a na jutro zaplanujesz kolejny.

8

Ćwicz. Ćwiczenia fizyczne powodują wzmożone wydzielanie się endorfin, które sprawiają, że czujemy się szczęśliwsi. Wysiłek fizyczny przyspieszy oddech, a to aktywuje nasz układ limfatyczny, który pomaga oczyszczać organizm. Taki sposób usuwania toksyn pozwoli ci się lepiej poczuć.

9

Muzyka. Posłuchaj swojej ulubionej muzyki. Śpiewaj, tańcz i baw się. Nie musisz się hamować to nie ważne, że twoje zachowanie jest niemądre, ważne, że możesz się rozluźnić i dobrze bawić.

10

Rozpieszczaj się. Wybierz coś, co sprawi ci przyjemność. Może to być pyszne ciasto czekoladowe lub film, który już dawno chciałeś zobaczyć.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

kąpiel w wannie
bądź odważny
medytacja

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

visualos
08.02.2016
świetne rady:Dod razu poczułem się znacznie lepiej. wysyłanie dobra energię a ta do was wróci! pozdro 600 na rejonie xdxd
PIotr
04.02.2016
Aby się uśmiechać i być miłym trzeba mieć na to siły właśnie tego mam dość udawać uśmiech i ludzi ja już nie mam siły udawać że jest okej