Pieniądze

Jak zostać bogatym?

Mar - specjalista Tipy.pl
Dla wielu ludzi robienie pieniędzy jest łatwe, inwestują i pomnażają je przez lata. Kredyty, opłaty, dzieci, inflacja łatwo zrujnują Twoje zarobki i oszczędności, ale przy odrobinie szczęścia możesz pewnego dnia obudzić się niesamowite bogaty.
1
Zdobądź wyższą i odpowiednią edukację aby Twoje zarobki mogły być wyższe. Możesz być najlepszym inwestorem na świecie, ale bez odpowiedniej wiedzy nigdy nie staniesz się bogaty.
2
Próbuj wspinać się po szczeblu kariery w pracy. Wykonuj swoją pracę najlepiej jak tylko potrafisz, a szybko zostaniesz doceniony i będziesz mieć szansę na awans. Drobnymi kroczkami dojedziesz na szczyt.
3
Pomyśl o samozatrudnieniu, jeżeli masz taką możliwość. Mając kontrolę nad wykonywaną pracą zwiększysz swoje zyski i może udać Ci się otworzyć drzwi do kariery, co nie zawsze jest możliwe do osiągnięcia w mało elastycznej firmie.
4
Naucz się oszczędzać. Bez tego nawet, jeżeli masz wysokie zarobki, nigdy nie zostaniesz bogaty wydając pieniądze na prawo i lewo.
5
Inwestuj pieniądze w akcje długoterminowe i niskiego ryzyka. Lokując pieniądze w zmienny rynek akcyjny, możesz spać spokojnie, a Twoje zyski będą się zwiększać powoli, ale bezpiecznie i konkretnie.
6
Jeżeli decydujesz się na ryzykowne inwestycje, rób to tylko wówczas, gdy jesteś pewny, że nie stracisz. Nawet, jeśli coś wydaje się ryzykownym przedsięwzięciem, poprzez badania i dobre zorientowanie na danym rynku, możesz się ustrzec od kłopotów.
7
Weź pod uwagę także inne możliwości inwestowania. Nie muszą to być tylko akcje. Może to być waluta obca, lub nieruchomości. One zawsze zapewniają ogromne zyski i są bezpieczne, nawet w sytuacji stagnacji ekonomicznej.

Powiązane porady

Zakupy
testament

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

joannawitt90
28.06.2015
Na forexie jak na huśtawce, raz góra a raz dół. Też korzystam z mforexu.pl i bywa różnie. Ogólnie zarobiłam i zainwestowałam w grunty, ale kto chce inwestować na forexie musi przede wszystkim duuuużo czasu poświęcić na analizy i mieć szczęście
moroewula
24.05.2015
Ja sama spróbowałam trochę podszkolić się z inwestowania, poczytałam trochę o forexie - wybór padł na mforex.pl. Inwestuję w waluty od okolo 2 lat. Teraz właśnie jestem na plusie ok.15%, szkoda tylko że mało wyłożyłam
Nadia
29.04.2014
tylko jak znaleźć tego dobrego doradcę?
Pamela
24.04.2014
Kapitał trzeba pomnażać żadna nowość. Znajdź dobrego doradcę i do roboty!
zenek50zenek
04.04.2013
marne te wskazówki kazy o tym wie ale to takie proste nie jest
kamyk
29.04.2012
kupa ja niewiem jak byc bogatym