SuperPlemnik

Jak mieć obfity wytrysk?
BillyBob - specjalista Tipy.pl

Główną przyczyną niepłodności u mężczyzn jest niska liczba plemników, ich mała ruchliwość oraz znaczna ilość plemników zniekształconych lub uszkodzonych. Wiele czynników środowiskowych i biologicznych może wpływać na liczbę plemników i ilość spermy. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak w naturalny sposób zwiększyć liczbę plemników i mieć bardziej obfity wytrysk, przeczytaj poniższe wskazówki.
1
Liczba plemników ulega zmniejszeniu, gdy wzrasta temperatura jąder. Na wzrost temperatury jąder ma wpływ wiele czynników – zbyt obcisłe spodnie, obcisła bielizna, gorąca woda pod prysznicem, sauna, itp. Unikanie tych czynników pomoże zwiększyć liczbę plemników. Mycie jąder zimną wodą tuż po zakończeniu kąpieli, pomoże ci zwiększyć ilość i ruchliwość plemników.
2
Znaczny przyrost masy ciała powoduje zachwianie równowagi hormonalnej i zmniejszenie poziomu testosteronu u mężczyzn. Zrzucenie kilku kilogramów pomaga przywrócić stan równowagi. Zwiększony poziom testosteronu wpływa na zwiększenie ilości spermy. U osób otyłych występuje znacznie mniej plemników, niż u mężczyzn z prawidłowa wagą. Podczas siedzenia warstwy tłuszczu z brzucha opadają na niższe partie ciała, zwiększając tym samym temperaturę jąder. Tak więc dłuższe siedzenie u osób otyłych może znacznie zmniejszyć liczbę plemników. Jeśli więc prowadzisz siedzący tryb życia, w trakcie przerwy w pracy wybierz się na 10 – 15 minutowy spacer. Pomaga to zwiększyć ilość spermy i zmniejszyć masę ciała.
3
Płodność u kobiet zmniejsza się wraz z wiekiem. To samo dotyczy ruchliwości i jakości plemników u mężczyzn. Proces starzenia się u mężczyzn może być spowolniony poprzez terapię ajurwedyjską. Terapia ta pomaga odmłodzić męski układ rozrodczy i spowalnia proces starzenia. Dzięki temu możemy zwiększyć jakość i ilość spermy. Plemniki będą bardziej ruchliwe i będzie ich znacznie więcej.
4
Alkohol, marihuana i tytoń zmniejszają liczbę i ruchliwość plemników aż o 50 %. Trzymanie się z dala od tych uzależnień pomoże ci zwiększyć ilość spermy.
5
Czynniki psychologiczne takie jak stres, zamartwianie się i napięcie mogą wpływać na zmniejszenie ilości spermy. Możesz powstrzymać te czynniki poprzez wprowadzenie do codziennego harmonogramu dnia jogi lub medytacji. Joga i medytacja to najlepsi pogromcy stresu. Dzięki swojemu relaksacyjnemu wpływowi pomagają zwiększyć ilość spermy.
6
Regularnie masuj swoje ciało przy użyciu ziołowych olejków. Dzięki tym masażom zwiększa się libido, poprawia krążenie i ogólny stan naszego zdrowia. Tego typu masaż nazywany jest masażem Abhyanga. Spowalnia on proces starzenia się, korzystnie wpływa na zdrowie, zwiększa libido, poprawia krążenie i wzmacnia mięśnie.
7
Unikaj jazdy na rowerze. W niektórych przypadkach może to prowadzić do urazów jąder.
8
Zacznij zdrowo się odżywiać. Skorzystaj z diety bogatej w świeże warzywa i owoce oraz owoce suszone. Unikaj ostrych i gorzkich pokarmów. Pamiętaj, by odpowiednio nawadniać swoje ciało. Powinieneś pić 12 – 15 szklanek wody dziennie.
9
Częste wytryski znacznie zmniejszają liczbę plemników. Unikaj więc zbyt częstego seksu i masturbacji. Pomiędzy każdymi dwoma wytryskami daj sobie 3 – 4 dni przerwy. Będzie to czas na regenerację, zwiększy się ilość i jakość spermy.
10
Niektóre toksyczne związki, które powstają w wyniku niestrawności i kłopotów żołądkowych, mogą blokować nasieniowody i zmniejszyć liczbę wytwarzanych plemników. Trzymaj się więc z dala od żywności, która wywołuje zaparcia, wzdęcia i niestrawność. Dzięki temu będziesz w stanie utrzymać ilość spermy na stałym poziomie.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

polek
07.03.2016
Głupszego artykułu nie czytałem. co za bzdury pisane przez idiotę
bahama
10.02.2014
Tydzien bez sexu a przez ten okres codziennie po4 jajka, po tygodniu jesli partnerka lubi sperme to bedzie zachfycona
johny
22.07.2013
hahaha unikaj jazdy na rowerze, boże drogi!!!
WTH
03.12.2012
Po co wam wielkie wytryski? Czujecie się wtedy bardziej macho i dowartościowani? Głupota.
freshman
23.03.2012
[quote=lukasz]bez sensu, na jednym portalu jest zalecane czeste uprawianie seksu a tutaj nie, wiec co generalnie zrobic kogo sluchac, gdyz pojscie do lekarza tez niczego nie wyjasnia bo jeden powie tak a drugi tak... ;)
pozdrawiam[/quote]
jest na świecie wiele ludzi i każdy może mieć inną opinię opartą na innych faktach, dowodach, badaniach. Seks pozytywnie wpływa na życie ale wiadomo że wszystko w nadmiarze może szkodzić.
również pozdrowiam, kochajcie się ludzie ;)
Johnny
17.06.2011
Ptasie Mleczko od Wedla pomaga. Wiem, że brzmi śmiesznie ale nie będziesz się śmiał jak spróbujesz. Po prostu fontanna :)
lukasz
03.11.2010
bez sensu, na jednym portalu jest zalecane czeste uprawianie seksu a tutaj nie, wiec co generalnie zrobic kogo sluchac, gdyz pojscie do lekarza tez niczego nie wyjasnia bo jeden powie tak a drugi tak... ;)
pozdrawiam