plemniki

Jak mieć więcej spermy?

JudymJudym - specjalista Tipy.pl
Przyczyn niewielkiej ilości spermy może być bardzo wiele – skażone nasienie, zbyt obcisła bielizna, kąpiele w bardzo gorącej wodzie, zbyt długie siedzenie, które powoduje, że masa tłuszczowa opada na jądra powodując zmniejszenie produkcji plemników. Również zbyt częste wytryski nasienia, mogą prowadzić do zmniejszenia ilości spermy oraz niepłodności. Nałogi, takie jak palenie papierosów i spożywanie alkoholu, jak również nadmierny wysiłek fizyczny i psychiczny, mogą także wpłynąć na jakość naszej spermy. Poniżej znajdziesz 10 prostych sposobów na zwiększenie ilości spermy.
1
Uprawiaj seks i masturbuj się znacznie rzadziej. Im częściej będziesz miał wytrysk, tym rzadsze będzie twoje nasienie. Zaleca się więc zachowanie trzech dni przerwy pomiędzy dwoma kolejnymi wytryskami.
2
Skończ z nałogami, takimi jak palenie papierosów, czy spożywanie alkoholu. Alkohol wpływa na czynność wątroby, która z kolei powoduje gwałtowny wzrost poziomu estrogenów w organizmie. Nawet dwa drinki dziennie będą miały długotrwały wpływ na produkcję spermy.
3
Ćwicz regularnie. Trenuj cykliczne mięsień Kegla. To mięsień łonowo - guziczny, który podtrzymuje narządy płciowe. Dzięki temu będziesz w stanie kontrolować swój wytrysk.
4
Jedz pełnowartościowe produkty spożywcze. Zastosuj dietę o niskiej zawartości tłuszczu i wysokiej zawartości białka. Warzywa i pełnoziarniste produkty są dobre dla naszego zdrowia i naszego nasienia. Unikaj gorzkiej, ostrej i pikantnej żywności. Zmniejsz spożycie kofeiny.
5
Unikaj przegrzania jąder. Noś luźne bawełniane bokserki, w żadnym wypadku nie zakładaj obcisłej bielizny. Unikaj gorących kąpieli i sauny.
6
Zadbaj o odpowiednią wagę. Zrzuć wszystkie zbędne kilogramy. Przyczyniają się one do zachwiana równowagi między poziomem testosteronu i estrogenów.
7
Zmniejsz poziom twojego codziennego stresu poprzez nauczenie się technik relaksacyjnych. Utrzymuj swój umysł i ciało w dobrej formie. Regularnie ćwicz jogę i medytację.
8
Masuj swoje ciało używając ziołowych olejków. Dzięki temu poprawisz krążenie krwi w całym organizmie.
9
Wypróbuj suplementy diety. Niektóre z nich mogą wpływać na zwiększenie ilości produkowanej spermy. Wypróbuj środki naturalne i ziołowe, które nie będą w stanie wywołać żadnych skutków ubocznych. Zanim jednak zdecydujesz się na ten krok, skorzystaj z opinii lekarza lub farmaceuty.
10
Uprawiaj seks we wczesnych porannych godzinach lub po południu. Poziom spermy jest zazwyczaj najwyższy z samego rana.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

sperma
nasiona słonecznika
plemniki

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

lakukarak@wp.pl
15.01.2013
można stosować tabletki dla facetów. Mój stosuje Promen i jesteśmy happy ;-)
Mat
08.08.2012
do awere: ile masz lat? to jest oczywiste że zbyt częste współżycie zmniejsza ilość plemników w nasieniu.
awere
08.08.2012
"Również zbyt częste wytryski nasienia, mogą prowadzić do zmniejszenia ilości spermy oraz niepłodności." - co za debi.l to pisał? Hahaha.