przedwczesny wytrysk?

Jak leczyć przedwczesny wytrysk?

SeksuologSeksuolog - specjalista Tipy.pl
Czy przedwczesny wytrysk można powstrzymać? Oczywiście, że tak, jednak podobnie jak w przypadku wszystkich innych problemów seksualnych, wymaga to trochę czasu i cierpliwości. Istnieje kilka sposobów, które pomogą powstrzymać przedwczesny wytrysk.
1
Leki przeciwdepresyjne.
To nieco dziwne, ale prawdziwe. Badania wykazały, że przedwczesny wytrysk może być powstrzymany przy użyciu leków przeciwdepresyjnych dostępnych na receptę. Powinny być one przyjęte na kilka godzin przed planowanym stosunkiem. Technika ta jest skuteczna, gdyż tego typu leki wpływają na opóźnienie męskiego orgazmu – jest to znany skutek uboczny ich przyjmowania. Prozak jest jednym z najczęściej stosowanych do zatrzymania przedwczesnego wytrysku leków antydepresyjnych. Zanim jednak skorzystasz z tej metody, skonsultuj się z lekarzem. Długotrwałe przyjmowanie tego typu leków, może być niebezpieczne w skutkach.
2
Technika Masters – Johnson.
Technika ta okazała się bardzo skuteczna w powstrzymywaniu przedwczesnego wytrysku. Jednakże wymaga ona współpracy obojga partnerów. Polega ona na chwyceniu w odpowiedni sposób męskiego członka. Technika ta została wynaleziona w Stanach Zjednoczonych przez dwóch terapeutów – Mastersa i Johnsona. Odpowiednie chwycenie członka palcami spowoduje natychmiastowe powstrzymanie orgazmu podczas stosunku.
3
Ćwiczenia zapobiegające przedwczesnemu wtryskowi.
Istnieje wiele programów ćwiczeń, które mają na celu powstrzymanie zbyt wczesnego wytrysku. Ćwiczenia te są bardzo bezpieczne i skuteczne. Możesz je wykonywać samodzielnie w domowym zaciszu lub poprosić o pomoc partnerkę. Jeśli bardzo zależy ci na powstrzymaniu przedwczesnego wytrysku, musisz wykonywać je regularnie. Tego typu ćwiczenia to doskonały wybór. Większość mężczyzn, których korzystali z tej metody jest zadowolonych z wyników.
4
Tabletki powstrzymujące przedwczesny wytrysk.
Wiele sklepów internetowych ma w swojej ofercie tabletki, które maja na celu zapobiec zbyt wczesnym wytryskom. Większość z nich zawiera w swoim składzie różnorodne zioła, które są w stanie uleczyć tę przypadłość. Dzięki temu w naturalny sposób możemy powstrzymać przedwczesny wytrysk. Okazuje się ponadto, że tego typu leki są bardzo skuteczne. Pamiętaj jednak, by przed ich przyjęciem skonsultować się ze specjalistą.
5
Ćwiczenia oddechowe.
Oddychanie? Tak! Właściwe oddychanie może pomóc nam powstrzymać przedwczesny wytrysk. Jak to działa? Biorąc kilka głębokich wdechów, automatycznie się relaksujemy, a tym samym zmniejszamy nasze pobudzenie i napięcie, które zazwyczaj odpowiedzialne jest za przedwczesny wytrysk. Naucz się, jak prawidłowo oddychać. Swobodne i głębokie oddechy pozwolą ci się zrelaksować.
6
Kremy znieczulające.
Używanie miejscowo kremów, emulsji lub aerozoli znieczulających może znacznie pomóc w zmniejszeniu męskich doznań. Jednakże wielu użytkowników tego typu środków uważa, że zmniejszają one odczucia seksualne nie tylko u mężczyzn, ale także u kobiet.
7
Ćwicz mięśnie Kegla.
Wystąpienie zbyt wczesnego wytrysku jest mniej prawdopodobne, jeśli mięśnie miednicy są silne i dobrze rozwinięte. Ćwicz mięśnie Kegla. Napnij mięśnie dna miednicy i wytrzymaj około 3 sekundy, następnie rozluźnij je i odczekaj kolejne 3 sekundy, zanim ponownie je napniesz. Powtórz tę czynność 10 razy. Jeśli nie wiesz jak kontrolować mięśnie miednicy, możesz zacząć je ćwiczyć poprzez przerywanie przepływu moczu podczas jego wydalania.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

Wirtualny sex
sex przez telefon
Seks w pociągu

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

ivk75113
04.11.2015
Chłopaki nie trujcie się żadnymi tabletkami ani maściami. Dwa tygodnie temu znalazłem bardzo dobry sposób i mój problem zniknal :) Podziele sie nim z wami bo wiem jaki to jest bol. Tutaj macie poradnik: https://opoznijwytrysk.wordpress.com/
patrycjablo
29.06.2015
Ja miałam ten problem z facetem ponad rok. Na szczęście znaleźliśmy sposób ćwiczenia mięśni Kegla i to http://bit.ly/L4RwEe