zadowoleni  kochankowie

Jak przedłużyć stosunek u mężczyzny?

SeksuologSeksuolog - specjalista Tipy.pl
Wytrzymałość seksualna jest problemem dla wielu mężczyzn. Ponieważ zasadniczo stosunek kończy się, gdy mężczyzna ma wytrysk, ważne jest, by wytrwać tak długo, by dostarczyć przyjemności także partnerce. Ważną rolę w wytrzymałości seksualnej odgrywa genetyka. Po prostu jedni mężczyźni są w stanie wytrzymać w łóżku dłużej, niż inni. Istnieje jednak kilka sposobów, by zwiększyć wytrzymałość seksualną i opóźnić wytrysk. Rezultaty nie będą natychmiastowe, ale po pewnym czasie z pewnością zauważysz poprawę.
1
Sen. 

Jeśli sypiasz mniej niż sześć godzin w ciągu doby, może to mieć wpływ na twoją sprawność seksualną. Postaraj się zapewnić sobie co najmniej osiem godzin snu. Dzięki temu będziesz miał więcej siły, zwiększy się twój popęd płciowy i zaobserwujesz ogólna poprawę nastroju.
2
Ćwiczenia. 

Wykazano, że ćwiczenia pozytywnie wpływają na nasze serce i układ krążenia, poprawiając tym samym naszą wytrzymałość seksualną. Staraj się ćwiczyć co najmniej 30 minut dziennie, trzy razy w tygodniu. Z pewnością zauważysz poprawę.
3
Masturbacja.  

Jeśli będziesz czekał bezczynnie pomiędzy kolejnymi stosunkami, istnieje większe prawdopodobieństwo, że wytrysk nastąpi szybciej. Masturbuj się pomiędzy kolejnymi zbliżeniami z partnerką. Dzięki temu zwiększysz swoją wytrzymałość seksualną i stosunek z partnerką potrwa dłużej.
4
Zakładaj prezerwatywy. 

Jeśli nie jesteś zaangażowany w stały związek, powinieneś bezwzględnie zakładać prezerwatywy. Dzięki temu uchronisz się przed chorobami przenoszonymi droga płciową. Natomiast jeśli jesteś w stałym związku, zakładanie prezerwatywy może przyczynić się do opóźnienia wytrysku. Prezerwatywa zmniejsza wrażliwość członka, co pozwala na znaczne wydłużenie stosunku.
5
Wypróbuj różne pozycje seksualne. 

Mężczyźni wykazują tendencje do wcześniejszego wytrysku, jeśli znajdują się na górze. Popraw swoją wytrzymałość seksualną, poprzez uprawianie seksu w nieco innych pozycjach. Wypróbuj te, w których partnerka znajduje się na górze. Możesz też spróbować pozycji, w której ty leżysz na boku, a partnerka znajduje się przed tobą.
6
Zwolnij. 

Jeśli czujesz, że jesteś bliski osiągnięcia orgazmu, ale jeszcze tego nie chcesz, spowolnij ruchy. Przerwy podczas stosunku mogą przyczynić się do znacznego zwiększenia wytrzymałości seksualnej.
7
Metody naturalne. 

Rozważ możliwość zastosowania mieszanek ziół, które zostały specjalnie przygotowane w celu zwiększenia wytrzymałości seksualnej i opóźnienia wytrysku. Dobre efekty osiągniesz dzięki naparowi z kory brazylijskich drzew catuaba lub innym suplementom diety stworzonym właśnie w tym celu.
8
Zrelaksuj się. 

Jeśli stale będziesz myślał nad tym, jak wydłużyć swój stosunek, z pewnością nie uda ci się tego dokonać. Będziesz zbyt zestresowany. Zamiast tego wyłącz swój umysł i skup się na doznaniach seksualnych. Jeśli będziesz zrelaksowany, wpłynie to pozytywnie na twoją wytrzymałość seksualną.
?

Wskazówki
* Odżywiaj się zdrowo. Zdrowe ciało to zdrowsze życie seksualne.
* Zanim przyjmiesz jakiekolwiek środki ziołowe, skonsultuj się z lekarzem.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

sex oralny
para w łóżku
Seks w pociągu

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

joonek
26.03.2016
Artykuł wiele pomaga, jednak brakuje w nim ćwiczeń mięśni Kegla, który nie tylko przedłużą stosunek ale także zwiększą doznania ze stosunku. Jeśli ktoś, chciałby więcej sprecyzowanych informacji na ten temat to polecam odwiedzić stronie - wiecejmeskosci.pl
ivk75113
04.11.2015
Chłopaki nie trujcie się żadnymi tabletkami ani maściami. Dwa tygodnie temu znalazłem bardzo dobry sposób i mój problem zniknal :) Podziele sie nim z wami bo wiem jaki to jest bol. Tutaj macie poradnik: https://opoznijwytrysk.wordpress.com/
grabowik
07.08.2013
Ja tam mogę i do rana ale partnerka po 3 h ma dość