za duże buty

Jak skurczyć buty?

AdelaAdela - specjalista Tipy.pl
Kupiłaś za duże buty? Masz dość człapania i poobcieranych stóp? Za duże buty są nie tylko niewygodne, ale przede wszystkim nieatrakcyjne. Zamiast zwracać je do sklepu, dowiedz się jak je skurczyć.
1
Buty skórzane.
Butelkę z atomizerem napełnij wodą.
2
Obficie spryskaj buty, ale całkiem ich nie przemocz.
3
Włącz suszarkę na średni lub gorący nawiew. Trzymając ją przynajmniej 13 cm od butów, zacznij je suszyć. Nigdy nie wkładaj butów do suszarki do ubrań!
4
Gdy skóra całkowicie wyschnie, przymierz buty. Jeśli leżą dobrze, problem rozwiązany, jeśli nie – powtórz kroki 1-3 tyle razy, ile będzie potrzebne.
5
Adidasy lub tenisówki.
Napełnij czystą butelkę z atomizerem wodą.
6
Spryskaj tenisówki, dopóki całkowicie nie przemokną.
7
Włóż buty do suszarki na 10-15 min lub wysusz je suszarką do włosów. Nie wydłużaj tego czasu, gdyż buty mogą zbyt mocno się skurczyć.
8
Przymierz buty. Jeśli wciąż są za duże, powtórz kroki 6-7 tyle razy, ile będzie potrzeba. Zazwyczaj wystarczy powtórzyć proces góra dwa razy.

Powiązane porady

buty
Buty All Star
zestaw do rozciągania butów

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

zaradna
22.07.2015
ja upycham sobie na koniec butów skarpetke albo jakich inny wygodny material ktory wypelni niechciana pustke :D staram sie zeby material ulozyl sie rowno :P
bucik
28.04.2015
Czy to rozwiązanie problemu na stałe ????
bucik
28.04.2015
specjalista
21.04.2015
NIE WOLNO TEGO ROBIĆ SKÓRZANYM BUTOM!

Są to dwie czynności na jakie skóra jest wrażliwa najbardziej - wilgoć i przemoczenie oraz sztuczne źródło ciepła.

Butów nie wolno przemaczać oraz suszyć przy grzejniku, suszarką itp. Te czynności drastycznie wpływają na nasze obuwie, po prostu je niszczą.
Z
24.09.2013
Przyznam nie łatwo było, mam buty skórzane z porządnej firmy i miałem jak ulał... tato postanowił mi na kopyto wrzucić na moją 4-miesięczną nie obecność , żeby się nie zbiegły : / Po powrocie buty jak gumaki przy kostce i w pięcie.
Metoda zastosowana - wywiązała się ZACNIE
P.S. uważać trzeba jak długo i który raz zwężasz, bo można trochę pofałdować i pomarszczyć z nadmiaru.
Wielki plus dla metody
but
27.04.2012
czy to jesgt roziwazanie problemu an stałe ? czy tylko na jeden raz i potem znowu się rozcagną?