flirtowanie przez sms

Jak flirtować przez SMS-y?

LoboLobo - specjalista Tipy.pl
Od kiedy mamy możliwość wysyłania SMS-ów możemy powiedzieć, że sztuka flirtowania wkroczyła w XXI wiek. Wydawać by się mogło, że to nic wielkiego, jednak czasami łatwiej nam coś napisać, niż powiedzieć prosto w oczy. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak delikatnie zasugerować komuś swoje zainteresowanie w krótkiej wiadomości tekstowej.
1
Musisz być stale na bieżąco z aktualnie obowiązującym językiem używanym w sms-ach.
2
Używaj symboli, które mogą wiele powiedzieć, takich jak :), XD, =), ;), ;D, :*. Bądź przy tym kreatywny.
3
Postaraj się stworzyć żarty, które będą znane tylko pomiędzy tobą a osobą, z która flirtujesz.
4
Kontaktuj się z nią jak najczęściej. Możecie przecież przez sms-y pogadać o wspólnych zainteresowaniach.
5
Staraj się podtrzymywać konwersację.
6
Jeżeli wasza rozmowa utknęła w martwym punkcie i nie wiesz jak z tego wybrnąć, po prostu wyślij drugiej osobie uśmiech lub buziaka. Z pewnością powoli zaczniecie zupełnie nowy temat.
7
Czasami wpisuj w wiadomość imię osoby, z którą rozmawiasz, np. „Basiu to doskonały pomysł”. Pamiętaj jednak, by nie robić tego zbyt często, gdyż może się to stać irytujące.
8
Staraj się być zabawny, np. jeżeli zapyta cię „co robisz” zamiast odpisać „jem kanapkę” napisz „zjadłem właśnie najlepszą w życiu kanapkę, przygotowaną chyba przez samego Boga”.
9
Dziewczyny, pamiętajcie, że chłopcy nie zawsze noszą przy sobie komórkę. Nigdy nie piszcie do nich kilku wiadomości naraz z zapytaniem czemu nie odpisują. To bardzo denerwujące.
10
Dajcie chłopakowi trochę przestrzeni. Nie zachowujcie się jak desperatki. Musicie się trochę pomęczyć, żeby zdobyć to, na czym wam zależy.
?

Wskazówki
* Nie próbuj wiązać się z kimś, kto lubi cię tylko za wiadomości tekstowe.
* Bądź konsekwentny, nie możesz flirtować z kimś przez sms-y, a gdy go spotkasz zachowywać się jakby był obcą osobą. Inaczej pomyśli, że z niego żartujesz.
* Jeżeli pisze ci, że ma coś do zrobienia i przez chwilę nie odpisuje, nie wysyłaj serii sms-ów, zanim sama się nie odezwie.
* Nie przesadzaj z flirtowaniem, nie rób niczego na siłę.
* Nie naciskaj zbyt mocno i nie pisz np. „lubię cię bardzo” lub „podobasz mi się”. To może odstraszyć druga osobę.
* Pisz takie wiadomości, by dawały do myślenia nie tylko w chwili ich czytania, ale również dużo później.
* Nigdy nie wypytuj na siłę o inne kontakty. Np. nie wolno ci zapytać chłopaka „czy spotykasz się z jakąś dziewczyną za szkoły?”. To może bardzo źle zadziałać na wasze relacje.
* Odpisuj na sms-a po czasie 1-6 minut, nigdy nie odpisuj od razu.
* Pytaj druga osobę, co ją interesuje i co lubi robić w wolnych chwilach.
* Uważaj, komu pozwalasz czytać wasze sms-y.
* Nie bądź osobą, która zawsze pisze jako pierwsza. Pozwól by ta druga osoba sama się odezwała. Będziesz wiedzieć, że nie narzucasz się na siłę.
* Zawsze sprawdzaj, co napisałeś, nie chcesz, by głupi błąd literowy wprowadził jakieś zamieszanie w wasze relacje.

Powiązane porady

Podryw doskonały
Jak powiedzieć dziewczynie, że ci się podoba?
flirtowanie z dziewczyną

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane