pełen relaks

Jak spędzić majówkę?

JudytaJudyta - specjalista Tipy.pl
Weekend majowy już wkrótce, a ty możesz z tej okazji zrobić coś więcej, niż płaszczyć tyłek przed telewizorem. Co prawda, długi weekend może nie być na tyle długi, by zrobić sobie prawdziwe wakacje, ale jest to zawsze okazja na coś innego, niż to z czym masz do czynienia na co dzień. Jeśli szukasz pomysłów na tegoroczną majówkę, przeczytaj moje propozycje:
1
majówka na rowerze
Wycieczka na łono natury.

Wybierz się z rodziną lub przyjaciółmi na krótki wypad w góry, nad jeziora lub nad morze. Jeśli wszędzie ci za daleko, rozważ chociaż piknik w parku lub długi spacer. Postaraj się wykorzystać majową pogodę na aktywny wypoczynek. Odkurz rower, wyciągnij rolki lub ubierz buty do wędrówek pieszych. Zapewnij sobie tę odrobinę ruchu i świeżego powietrza, na którą nie stać cię w ciągu długich, pracowitych tygodni.
2
majówka w SPA
Coś dla ciała i dla ducha.

Majówka jest doskonałą okazją, by w końcu móc się zrelaksować. Wybierz się na długi weekend do SPA lub uzdrowiska. Zafunduj sobie serię relaksujących zabiegów, które przyniosą ukojenie nie tylko ciału, ale także i duchowi.
3
impreza majówkowa
Zorganizuj imprezę.

Długi weekend to również doskonała okazja na spotkanie ze starymi znajomymi. Wszyscy ochoczo zareagują na wiadomość o wspólnej imprezie (niezależnie od tego, czy będzie to „domówka”, czy „potańcówka” w dyskotece). Pierwsze dni maja to jedna z niewielu okazji, kiedy możecie bawić się do woli i nie martwić się o kaca.
4
majowy grill
Zastanów się nad wspólnym grillem lub ogniskiem.

Jeśli pogoda będzie sprzyjająca, zaproś znajomych na wspólnego grilla lub ognisko. To doskonała okazja na dobrą zabawę, jeszcze lepsze jedzenie i odrobinę wytchnienia na łonie natury.
5
lektura na łonie natury
Wypocznij.

Jeśli na co dzień prowadzisz zapracowany, aktywny tryb życia, przeznacz majówkę na upragniony wypoczynek. Nie miej wyrzutów sumienia pozwalając się sobie rozpieszczać. Zafunduj sobie śniadanie do łóżka, wyjdź do ogrodu (lub do parku) i poczytaj książkę, na którą w trakcie pracowitych dni nie mogłaś znaleźć czasu. Wybierz się do kina lub na koncert, a jeśli na nic nie masz siły – nie krępuj się i śpij.

Powiązane porady

piknik
Rodzina przy stole
spływ pontonowy

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

grazyna2
29.04.2013
Proponuję spacerek nadmorską plażą, ale długi spacerek- nawdychasz się jodu i na dodatek poprawi się Tobie samopoczucie:-)