Jak powiększyć usta domowymi sposobami?

Magdalena - specjalista Tipy.pl
Jak sprawić, by usta były bardziej wydatne? /123RF/PICSEL
1 z 4
Pełne i wydatne usta to marzenie wielu kobiet. Niestety, zabiegi medycyny estetycznej, np. wstrzykiwanie kwasu hialuronowego, są dość kosztowne, a także obarczone ryzykiem komplikacji. Zdarza się też, że wargi stają się po nich nienaturalnie napuchnięte. Na szczęście istnieją domowe sposoby, dzięki którym ujędrnimy usta, poprawimy ich kondycję, a w dodatku optycznie powiększymy ich objętość. Kluczowe są triki podczas wykonywania makijażu, ale nie tylko. Zaskakujący efekt uzyskasz, stosując specjalne maseczki, które zwiększą ukrwienie warg i sprawią, że staną się bardziej nabrzmiałe. Sprawdź, jak powiększyć usta domowymi sposobami.
1
Balsam do ust /123RF/PICSEL
Maseczki powiększające usta

Aby usta wyglądały atrakcyjnie, przede wszystkim należy zadbać o kondycję skóry warg. Szczególnie jesienią i zimą warto pamiętać o balsamach i maseczkach nawilżających, które uchronią przed pękaniem i łuszczeniem się warg. Idealną miksturę na usta z łatwością przygotujemy samodzielnie. Odrobinę naturalnego miodu i szczyptę cynamonu wystarczy zmieszać z niewielką ilością oliwy z oliwek. Miód i oliwa wykazują silne właściwości odżywcze, regenerujące i nawilżające. Z kolei cynamon szybko poprawia ukrwienie skóry. Maseczkę najlepiej nakładać na usta dwa razy dziennie na kilka minut, a następnie spłukiwać wodą.
2
Pełne i wydatne usta /123RF/PICSEL
Olejki powiększające usta

Zachwycający efekt uzyskamy też, smarując usta olejkami eterycznymi. Najlepszy będzie eukaliptusowy, goździkowy lub z mięty pieprzowej. Błyskawicznie poprawiają one krążenie krwi, działają rozgrzewająco i sprawiają, że usta stają się nabrzmiałe. W dodatku mają właściwości antybakteryjne, więc chronią przed zakażeniami i nieestetycznymi zmianami na ustach.

Ćwiczenia powiększające usta

Kształt i jędrność ust poprawią też ćwiczenia. Kilka razy dziennie wystarczy wykonać serię gestów, które wzmocnią mięśnie warg i całej dolnej twarzy. Najskuteczniejsze jest kilkakrotne układani ust w formie dzióbka i wysuwanie ich do przodu oraz w kierunku nosa, a także przygryzanie warg.
3
Makijaż ust /123RF/PICSEL
Makijaż powiększający usta

Usta optycznie powiększymy też za pomocą odpowiedniego makijażu. Najprostszym rozwiązaniem jest stosowanie błyszczyków, dzięki którym wargi wydają się bardziej wydatne. Sekretem makijażystek jest też stosowanie cielistych i matowych szminek w połączeniu z obrysowywaniem ust konturówką, tak by lekko przekroczyć linię warg. Konturówka powinna być odrobinę ciemniejsza od pomadki. Środkową część warg warto posmarować rozświetlaczem.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane