zgrabne pośladki

Jak powiększyć pupę?

KalinkaKalinka - specjalista Tipy.pl
Wiele kobiet jest zainteresowanych powiększeniem swoich pośladków. Nie tylko chodzi o to, by wyróżniać się z tłumu, ale by być bardziej seksowną i lepiej wyglądać. Jeżeli chcesz powiększyć pośladki, musisz przede wszystkim skupić się na budowaniu mięśni w tej części ciała Mięśnie muszą być tak ukształtowane, by nie wyglądały jak złogi tłuszczu. Poniżej znajdziesz wskazówki, co robić, by zwiększyć objętość pośladków.
1

Ćwiczenia.

Przysiady są doskonałym ćwiczeniem na pośladki. Pozwalają zwiększyć rozmiar pośladków i ładnie ukształtować mięśnie. Dodatkowo działają także na mięśnie nóg, przez co nadają im proporcjonalny wygląd. Musisz ćwiczyć bardzo regularnie, by uzyskać ładniejsze pośladki.

2

Wypady do przodu są równie dobre jak przysiady, pozwalają pięknie ukształtować pośladki o ile wykonujesz je regularnie.

3

Wykopy do tyłu. Ćwiczenie wykonuj stojąc na jednej nodze, drugą nogą rób wykopy do tyłu. Nogę musisz podnosić na tyle wysoko by poczuć napinanie się mięśni pośladków. Ćwiczenie powtórz po 10 razy na każdą stronę.

4

Unoszenie nóg w górę. Ćwiczenie to możesz wykonywać w domu lub na siłowni z pewnym obciążeniem. Połóż się na brzuchu, nogi zegnij w kolanach, wyprostuj stopy i podnoś nogi do góry najwyżej jak tylko możesz.

5

Wchodzenie po schodach może pomóc w budowaniu mięśni pośladków. Ten trening może być bardzo skuteczny, jeżeli będziesz wchodzić na górę po dwa schodki na raz i szybko zbiegać w dół.

6

Napinanie mięśni pośladków to doskonały sposób, by nadać im ładny kształt. Napinaj mięśnie na około 30 sekund, a następnie powoli rozluźniaj. Powtarzaj ćwiczenie około 3 razy. Jeżeli będziesz ćwiczyć regularnie, szybko zobaczysz rezultaty.

7

Bieganie może pomóc wyrobić mięśnie pośladków i ukształtować je. Biegaj codziennie przez około 15 minut, najlepiej w godzinach porannych. Jeżeli masz taka możliwość biegaj pod górkę, mięśnie wtedy lepiej pracują.

8

Żywność.

Spróbuj trochę zrzucić wagę. Wyeliminuj niezdrowe jedzenie takie jak chipsy, frytki, fast-foody. Odżywiaj się zdrowo, codziennie jedz przynajmniej trzy porcje świeżych owoców.

9

Oczyszczaj i nawadniaj organizm pijąc dużo wody. Unikaj napojów gazowanych i kofeiny.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Szczupłe uda
stanie na rękach
rozciąganie

Podobne porady

Komentarze (15)

* Pola wymagane

Kacha
16.02.2017
Zrzucać wagę pozbędziesz się w w pierwszej kolejności miesni-również tych z pośladków. Na duże mięśnie potrzebna nadwyżka kalorii i ćwiczenia z obciążeniem a nie jakieś tam machanie nóżka i gubienie wagi
Adam
30.12.2016
Ale ponętne młode kobiece pupy.....aż się rozmarzyłem.....och...
monika.marczuk1265
15.01.2016
Efekt większych pośladków po wykonywaniu takiego zestawu ćwiczeń zawdzięczamy działaniu mięśni. Są one aktywowane podczas wymienionych ćwiczeń. Unoszą nasze pośladki do góry i kształtują je. Aby wyniki były zadowalające nas należy wykonywać te ćwiczenia systematycznie i dokładnie. Jeśli będziemy je wykonywali na pół gwizdka to nie otrzymamy spodziewanych wyników. Wykonując nieprawidłowo niektóre z tych ćwiczeń możemy nabawić się kontuzji. Dlatego na początku warto ćwiczyć z lustrem by obserwować ułożenie swojego ciała i w razie czego mieć możliwość poprawienie tego co robimy źle.
Hania
11.08.2015
Uwaga z owocami. 3 porcje fruktozy to za dużo. Więcej warzyw.
HeronX
14.05.2015
Duże pośladki to kwintesencja kobiecości i seksowności. Tylko idioci tego nie widzą.
work
26.03.2015
kawa przyspiesza spalanie kalorii :) oczywiście czarna
asd
10.02.2014
Najlepsze są sprinty, anie jakieś przysiaady
XXmałgosiaXX
12.01.2014
Polecam ciężarki :D
#20893
09.09.2013
Świetnymi ćwiczeniami na pośladki są ćwiczenia wykonywane przez jedną z byłych Spice Girls - Mel. Robiąc je systematycznie można zauważyć, że pośladki podnoszą się i zaokrąglają. Robią się naprawdę twarde jak ze stali :D Efekty powalające! Polecam
pisze.szybko
06.04.2013
polecam skakanie na skakance! wspaniale wpływa na nogi i na tyłeczek :P