ilość plemników w spermie

Jak powiększyć ilość spermy?

SeksuologSeksuolog - specjalista Tipy.pl
8

Codziennie przyjmuj suplementy diety. Przyjmowanie ziołowych tabletek to sprawdzona metoda na zwiększenie ilości spermy. Są to specjalnie opracowane preparaty ziołowe, wykonane z bezpiecznych, naturalnych składników. Tabletki te dostępne są bez recepty. Zyskują coraz większa popularność, gdyż cały czas rośnie liczba osób, które przekonują się o ich skuteczności.

9

Możesz również zacząć jeść specyficzną żywność, jak ostrygi czy seler, uznawane są powszechnie za wzmacniacze libido. Jedynym utrudnieniem jest fakt, iż mimo że jemy znaczne ilości tej żywności, jej wpływ na produkcję spermy jest stosunkowo niewielki.

10

Nie używaj lubrykantów. Nie zaleca się używania wszelkiego rodzaju lubrykantów w czasie stosunku z partnerką. Mogą one negatywnie wpłynąć na zdrowie plemników i jakość nasienia. Czy zdajesz sobie sprawę z tego, że większość dostępnych na rynku środków tego typu zawiera w swoim składzie substancje plemnikobójcze? Mają one więc na celu zabicie plemników. Należy unikać lubrykantów, zwłaszcza jeśli twoja partnerka stara się zajść w ciążę.

« Poprzednia Strona 4 z 5

Powiązane porady

libido u kobiet
całująca się para w łóżku
jak szybko powiększyć członka?

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

ileż można
21.11.2016
Autor myli pojęcia - ilość spermy, to ilość spermy, a nie płodność. Proponuję powrót do szkoły i nieopuszczenie lekcji, na których będą wyjaśniane podstawowe pojęcia słów.
kiki
16.11.2015
Wytłumaczcie mi taka zależność , pijesz alkohol/ wino , wódka, nie piwo/ w jeden dzień, wtedy jesteś do niczego ale na drugi dzień dałbyś rade trzema kobietom, co to jest. czemu piszący ten artykuł nie wy testuje tego na sobie i opisze to.
dajo
24.09.2015
Tytuł sugeruje o sposobach na zwiększenie ilości spermy - a artykuł skupia się głównie na zagadnieniu jakości plemników. Autor się nie popisał.
dupa
29.12.2014
Co mam zrobic jak niemam w sobie spermy
zenek50zenek
10.10.2012
Skończyć a paleniem, piciem, więcej sportu uprawiać
Gość
18.03.2012
Beznadziejny artykuł, który sprowadza się do dewizy: "żyj zdrowo, by być zdrowym".