sperma

Jak zwiększyć wytrysk?

SeksuologSeksuolog - specjalista Tipy.pl
Istnieje wiele różnych sposobów na zwiększenie wytrysku i poprawę jakości spermy. Ziołowe suplementy mogą wpłynąć na zwiększenie wytrysku poprzez poprawę ogólnego stanu zdrowia człowieka. Zioła wpływają na zachowanie równowagi hormonalnej i leczą układ rozrodczy. Według najnowszych badań również akupunktura ma pozytywny wpływ na jakość nasienia. Jeśli jednak chcesz skorzystać z nieco bardziej konwencjonalnych metod, przeczytaj poniższe wskazówki, które z pewnością ci pomogą.
1

Rozważ stosowanie ziołowych leków. Badania wykazały, że maja one pozytywny wpływ na jakość i ilość spermy oraz na ruchliwość plemników. Nie spodziewaj się jednak natychmiastowych efektów. Poprawa będzie widoczna dopiero po około trzech miesiącach. Po około pół roku stosowania ziołowych preparatów zrób analizę swojego nasienia, aby przekonać się, że lek prawidłowo wpływa na organizm.

2

Wyeliminuj alkohol. Nawet w najmniejszych ilościach wpływa on na zmniejszenie produkcji testosteronu.

3

Zrezygnuj z palenia papierosów, zażywania narkotyków (nawet marihuany) oraz staraj się ograniczyć stres.

4

Zrezygnuj ze zbyt częstych stosunków. Najlepiej uprawiać seks tylko w dni płodne kobiety. Współżyj z partnerką co drugi dzień w ciągu całego tygodnia, w którym odbywa się owulacja i występują dni płodne.

5

Unikaj energicznych ćwiczeń, sauny, jacuzzi, gorących kąpieli, ciasnej bielizny i jazdy na rowerze. Wszystkie te czynności powodują podwyższenie temperatury w jądrach, co może prowadzić do redukcji liczby plemników. Niektóre badania wykazały, że laptopy przyczyniają się do wzrostu niepłodności u mężczyzn.

6

Zacznij przyjmować cynk w ilości 40–80 mg na dobę (nie przekraczaj 100 mg w ciągu doby). Źródłem cynku może być żywność, jak i specjalne suplementy diety dostępne w aptekach.

7

Przyjmuj dziennie około 200–400 IU (130-260mg) witaminy E. Pomaga ona zachować równowagę hormonalną w organizmie. Podobnie jak w przypadku cynku, witaminę E możemy dostarczyć naszemu organizmowi poprzez żywność lub suplementy dostępne w aptekach. Największą zawartość witaminy E mają migdały, oleje roślinne tłoczone na zimno, warzywa liściaste, rośliny strączkowe, orzechy, nasiona, produkty pełnoziarniste, jajka, brązowy ryż, mleko, płatki owsiane, kiełki pszenicy, słodkie ziemniaki i nasiona lnu. Krok 8.

8

Wprowadź do swojego jadłospisu żywność, która wpływa na zwiększenie ilości spermy i poprawę jej jakości. Przygotowuj posiłki z dodatkiem porów, jagnięciny, krewetek, fasoli, jedz też małże i ostrygi.

9

Unikaj przyjmowania niektórych ziół, jak Echinacea (jeżówka), czy miłorząb japoński.

10

Unikaj przyjmowania leków zawierających ranitydynę (np. Ranigast, Zantac) oraz cymetydynę (np. Altramet).

11
Jak widać istnieje wiele naturalnych sposobów na poprawę jakości, ilości i ruchliwości plemników. Metody te są bardzo skuteczne i przede wszystkim bezpieczne. Najlepsze efekty uboczne leczenia to poprawa snu, zwiększenie libido, zwiększenie męskości, zmniejszenie stresu i zapobiegnięcie depresji.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

jak szybko powiększyć członka?
plemniki
ilość plemników w spermie

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

almodowar
11.07.2016
"Najlepiej uprawiać seks tylko w dni płodne kobiety. Współżyj z partnerką co drugi dzień w ciągu całego tygodnia, w którym odbywa się owulacja i występują dni płodne." - Ludzi jest za dużo - przeludnienie, 2 mln Polaków wyjechalo za chlebem - a wy takie bzdury wypisujecie? Gorsze to, niż katolickie przykościelne szkółki dla młodożeńców.
mr.maksel
23.03.2014
ok