kształtny nos

Jak zmniejszyć nos?
KalinkaKalinka - specjalista Tipy.pl

Czy jesteś niezadowolona ze swojego nosa? Czy chcesz, aby był on nieco mniejszy? Być może zdecydowałaś się już na operację, ale w ostatniej chwili zmieniłaś zdanie. Powodów rezygnacji może być wiele: zabiegi te są drogie, istnieje obawa, że nos wcale nie będzie wyglądał tak, jak tego chciałaś, bądź też przeraziły cię te okropne narzędzia, które używane są podczas operacji. Zatem aby zmniejszyć swój nos, desperacko próbujesz zakryć go odpowiednim makijażem. Rzeczywiście może on sprawić, że nos będzie wyglądał na mniejszy, ale tak naprawdę jest on nadal tej samej wielkości. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się, co należy zrobić, aby twój nos chwilowo wydawał się mniejszy. A może (jeśli wszystko zrobisz poprawnie) faktycznie się zmniejszy…
1
Pierwszą rzeczą, którą powinnaś wiedzieć to fakt, że nasz nos zawiera chrząstkę, nie kości. Chrząstka zawiera około 75 % wody, dlatego też możemy ją przekształcać.
2
Podczas wykonywania wszystkich czynności, zachowaj szczególną ostrożność. Bądź delikatna. W przeciwnym razie możesz trwale uszkodzić swój nos lub wywołać krwawienie.
3
Pamiętaj również, że to co właśnie zamierzasz zrobić jest równoważne domowej operacji.
4
Zwilż swoje ręce wodą lub nałóż na nie nawilżający balsam. Jeśli twoje ręce będą suche podczas zabiegu, zaczniesz ocierać swój nos i w konsekwencji może dojść do jego zaczerwienienia i obrzęku.
5
Jeśli chcesz, aby twój nos był chudszy, chwyć kciukiem i palcem wskazującym nasadę nosa – nieco niżej brwi. Powoli płynnie przesuwaj palce w dół, aż do końca nosa, naciskając przy tym mocno chrząstkę. Czynność te powtórz co najmniej 50 razy.
6
Jeśli chcesz, aby czubek twojego nosa był skierowany do góry, połóż swój palec wskazujący na górnej wardze i jego czubkiem dociśnij chrząstkę między dwoma dziurkami nosa. Powoli, ale zdecydowanie przesuwaj swój palec do góry, aż dosięgniesz czubka nosa. Pamiętaj o odpowiednim nacisku. Czynność powtórz 50 razy. Powinieneś zobaczyć rezultat w lustrze.
7
Jeśli powyższe czynności będziesz wykonywać codziennie przez 3–4 minuty, już po 2–3 miesiącach powinnaś zobaczyć widoczne rezultaty. Pamiętaj, gdy tylko przestaniesz ćwiczyć swój nos, zacznie on powoli wracać do naturalnego kształtu i rozmiaru. Zatem, aby uzyskać stałe rezultaty, wykonuj zabieg codziennie. Powodzenia!
?

Wskazówki
* Przed przystąpieniem do zabiegu zawsze nawilżaj swoje ręce i nos.
* Nie wywieraj maksymalnego nacisku na nos. Rób to łagodnie, ale stanowczo.
* Ćwiczenie to może zmienić twój głos, ale bardzo nieznacznie. Zależy to osoby, kształtu jej nosa i sposobu wykonywania zabiegu.
* Chrząstki nie może zdeformować wywierany na nią nacisk, ale ruch.
* Zawsze postępuj zgodnie z instrukcją.
* Nie stosuj zbyt dużego nacisku na nos. Nie uzyskasz tym lepszego efektu Zamiast poprawić swój wygląd, sprawisz, że będziesz wyglądać jak Rudolf – czerwononosy renifer.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (31)

* Pola wymagane

Klaudia
Dzisiaj 22:57
Prawda jest taka, że tylko zabieg chirurgiczny może coś zmienić.Tyle, że operacje mogą być niebezpieczne. Ja miałam szczęście, że trafiłam na dobrego lekarza i po małej korekcie mam mały, zgrabny nosek :)
kotek
Dzisiaj 15:14
To ściema, próbowałam tak żeby tego nosa nie połamać i nic.
ula<3
Dzisiaj 09:10
Od jutra zaczynam ! Wynik za 1 miesiąc zkomentuje ! :)
Nina
Dzisiaj 08:32
Ja np chciałabym wyszczuplić tylko koniuszek nosa ale jakoś sceptycznie do tego artykułu podchodze chyba raczej wole oszczędzać na korekte bo wątpie żeby cokolwiek pomogło
ula
Dzisiaj 10:40
Czy ćwiczenie 5 może wydłużyć nos ?
otakuu
Dzisiaj 09:27
cwicze nos od jakichs 2 miesiecy i widac efekty :) polecam
222
Dzisiaj 10:03
hahah, ale bzdury. Pół życia przed lustrem z kombinowaniem przy nosie, a efekty i tak marne lub żadne.
BaraniaTwarz
Dzisiaj 14:01
prima aprilis już było
ala223ziebro.pl
Dzisiaj 07:07
To dziala czy nie w końcu powiedcie prawde
julia
Dzisiaj 21:34
dołączam się do pytania poniżej + czy można zwęzić nos u góry (tam gdzie jest kość nosowa) ?