flirt w szkole

Jak poderwać chłopaka w szkole?

LejdiGaga - specjalista Tipy.pl
Tylko dlatego, że jesteś w szkole średniej nie oznacza, że nie możesz pozwolić sobie na flirt. Wiesz dobrze, że podobasz się chłopakowi, jeśli ten chce bez przerwy siedzieć obok Ciebie, lub przedrzeźnia ci się.
1
Zawsze wyglądaj ładnie i czysto. Bierz prysznic rano i wieczorem, dokładnie szczotkuj włosy lub ładnie je upinaj, noś czyste ubrania, w których dobrze wyglądasz i w których dobrze się czujesz, używaj dezodorantu. Jeśli musisz, zrób delikatny makijaż. Troszkę błyszczyku na ustach i lekko podkreślone maskarą oko powinny wystarczyć.
2
Flirtowanie to najlepszy sposób, aby pokazać chłopakowi, że go lubisz.
3
Bądź pewna siebie! Ludzie najczęściej zwracają uwagę na osoby pewnie siebie, które zdają się siebie lubić. Jeśli jesteś osobą nieśmiałą, udawaj, dopóki nie dostaniesz tego, czego chcesz. Uśmiechaj się pewnie i chodź z głową podniesioną do góry.
4
Patrz mu prosto w oczy. Jeśli Twój wzrok utkwi w podłodze, na ścianach, Twoich przyjaciołach lub innym chłopaku, ten na którym Ci zależy nie zorientuje się, że tak naprawdę chodzi Ci właśnie o niego.
5
Nie chichocz i nie używaj słowa „lubić” zbyt często. Zbyt wiele dziewczyn robi z siebie pośmiewisko wśród chłopaków, ponieważ myślą, że niektóre zachowania sprawiają, że wydają się one bardziej atrakcyjne. Otóż nie. Tak naprawdę, jest to denerwujące. Jeśli chłopak wydaje się być zainteresowany Twoim nierozgarniętym zachowaniem, nie jest wart Twojego czasu.
6
Kiedy on mówi, przechyl głowę lekko na jedną stronę, i potakuj. To sprawi, że będziesz wyglądała na zainteresowaną tym co on ma do powiedzenia.
7
Bardzo subtelnie przykuj jego uwagę do swoich dobrych stron. Jeśli, na przykład, masz zadbane włosy, upnij je bezwiednie w koński ogon w trakcie rozmowy z nim, lub po prostu załóż za ucho. To skieruje jego wzrok na to co chcesz zaakcentować.
8
Przywitaj się z nim miło. Jeśli go znasz, przybij mu piątkę gdy będziesz mówiła „Cześć”. Jeśli nie znacie się aż tak dobrze, po prostu podaj mu dłoń na przywitanie i ściśnij ją troszkę mocniej niż powinnaś.
9
Żartuj z nim! Flirtowanie powinno być zabawą, więc pozwól sobie na dowcipy. Poczucie humoru jest jedną z najbardziej atrakcyjnych cech osobowości, więc opowiadaj mu dowcipy, śmieszne historie, lub po prostu pozwól sobie na zabawne komentarze do tego co on mówi. Ale uważaj, żeby nie zrobić z siebie pośmiewiska, lub go nie obrazić.
10
Często powtarzaj jego imię. Nie oznacza to, że masz go nadużywać. Na przykład, przywitaj się z nim mówiąc: „Cześć Marcin, co u Ciebie słychać?” zamiast zwykłego „Cześć”. Jeśli subtelnie „przemycisz” jego imię, poczuje się ważny i zauważony.
11
Nie mów cały czas o sobie. Ulubionym tematem nastolatków (zwłaszcza nastolatków) są oni sami. Zamiast opowiadać o swojej grze w tenisa, zapytaj go czy uprawia jakiś sport, lub co robił wczoraj wieczorem.
12
Bądź otwarta i przyjacielska, ale nie opowiadaj mu od razu całej historii swojego życia. Pozostaw małą tajemnicę i spraw, aby sam chciał dowiedzieć się więcej. Na przykład, jeśli zapyta co robiłaś w wakacje, nie opowiadaj każdego zbędnego szczegółu. Po prostu powiedz coś ogólnikowo, na przykład: „Trochę podróżowałam, odwiedziłam rodzinę na południu, czasami grałam w tenisa.” To powinno wystarczyć. Zostawia mu to możliwość zadawania pytań, jeśli chce wiedzieć więcej.
13
Kiedy zapyta co robiłaś podczas weekendu, wakacji itd., nigdy nie mów „nic”. To sprawi, że będzie myślał, że jesteś nudna. Jeśli rzeczywiście miałaś nudny weekend, bądź wymijająca. Jeśli wszystko czym się zajmowałaś sprowadzało się do oglądanie starych filmów i odwiedzin u babci, powiedz coś ogólnikowo, np. „Spędziłam świetny czas z moimi przyjaciółmi na oglądaniu starych filmów (nawet jeśli tymi przyjaciółmi były Twoje domowe zwierzaki). Następnego dnia wyszliśmy na miasto z rodziną.” Przynajmniej będzie wiedział, że nie siedziałaś w domu grając w karty cały dzień.
14
Nie udawaj kogoś kim nie jesteś. O ile rozwijanie i dodawanie kilku szczegółów jest akceptowane, o tyle kłamanie i przekoloryzowywanie swojej sylwetki wydaje się nie na miejscu. On na pewno polubi Ciebie taką, jaką jesteś. Jeśli polubi tą drugą, udawaną osobę bardziej, nie polubi prawdziwej Ciebie.
15
Co najważniejsze – miej z tego radość. Jesteś jeszcze młoda, przecież nie musisz od razu wychodzić za mąż. Flirtowanie do niczego Cię nie zobowiązuje. A jeśli on jednak Cię gdzieś zaprosi – to świetnie! Jeśli nie – to co z tego? Znajdzie się inny.
16
Nie przesadzaj z flirtowaniem. Daj chłopakowi czas, aby sobie wszystko przemyślał. Nie denerwuj się zbytnio, ale nie bądź też sztywna. Zachowuj się tak jakbyś dokładnie wiedziała, co robisz, nawet gdy nogi się pod Tobą uginają.
17
Jeśli organizowana jest jakaś szkolna potańcówka, poproś go do tańca. Chłopak nie zawsze musi być tym, który robi pierwszy krok. To może być również pierwszy krok do tego, aby zaprosić go na randkę. Pokażesz mu w ten sposób, że Ci na nim zależy.
?

Wskazówki
* Uśmiechaj się! Uśmiechaj się! Uśmiechaj się! Nikt nie chce umawiać się z kimś, kto jest wciąż nie w humorze.
* Bądź pewna siebie!
* Bądź sobą.
* Nie przesadzaj z makijażem.
* Nie noś ubrań, które są zbyt odsłaniające. Przecież nie chcesz, aby miał mylne wrażenie.
* Pamiętaj, flirt do niczego nie zobowiązuje. Jeśli nie chcesz się z nim umawiać, to tego nie rób.
* Baw się!
* Pamiętaj, żaden chłopak nie lubi tzw. „samotnic”. Więc otaczaj się przyjaciółmi, spędzaj z nimi czas. Bądź wesołą osobą.

!

Uwaga!
* Nie bądź rozwiązła. Nie musisz zachowywać się nieodpowiednio, aby zdobyć chłopaka.
* Uważaj, aby nie flirtować z chłopakiem, który jest zajęty, lub z takim, który również podoba się Twojej przyjaciółce. To może doprowadzić to końca Waszej przyjaźni.
* Nie czuj się zobligowana do robienia rzeczy, na które nie masz ochoty.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

seksowny wygląd
odrzucona dziewczyna
dziewczyna

Podobne porady

Komentarze (42)

* Pola wymagane

gimbuska
24.11.2016
hej mam 13 lat i chodzę do 1 c gimnazjum a zakochałam się w chłopaku z 2 b gimnazjum co mam zrobić?
gimnazjalistka
13.10.2016
Jestem w 1gimnazjum. Nie mogę znaleźć sobie chłopaka. Mam poprosić koleżanki o pomoc?
gimnazjalistka
13.10.2016
Jestem w 1b gimnazjum i zakochałam się w chłopaku z 1a gimnazjum co mam robić? Poprosić koleżanki o poszukanie mi chłpaka?
oli
26.08.2016
O jej udalo sie
martynadro293
21.03.2016
Hm... Z jednej strony, okay. Z drugiej, autorka poradnika w niektórych częściach zaprzecza temu, co napisała przedtem. Jest tutaj mnóstwo ogólnych zasad, trochę masło maślane, nie ma tego "czegoś" przez co naprawdę można poderwać chłopaka.
Wari#Atka
02.03.2016
Mmmm
Lesiamesia
22.01.2016
Ja do Justyny: Nie zajmuj się miłością to tylko zauroczenie.Zajmuje się nauką i poprawy ortografię, bo ci jeszcze mleko zwisa z pod nosa!!!
LejdiGaga
26.10.2015
"A jeśli on jednak Cię gdzieś zaprosi – to świetnie! Jeśli nie – to co z tego? Znajdzie się inny."

Autorka tego poradnika jest śmieszna i bazuje na stereotypach oraz podaje "tipy" wyssane gorzej niż z palca. A za zacytowane przeze mnie stwierdzenie mężczyzna zapewne byłby wielkim chamem i prostakiem, gdyby odniósłby się w ten sposób odnośnie kobiet, śmieszne.
roka
23.10.2015
jak wy to robicie mi się chłopak przygląda i co mam zrobić
oliweczka
20.10.2015
Hej, chodzę do 5 klasy . Jestem niska prawie najniższa , zakochałam się w chłopaku ma na imię Patryk