kokarda

Jak zawiązać kokardę?

MarlenaMarlena - specjalista Tipy.pl
Jeśli zawsze chciałaś umieć wiązać piękne kokardy, które ozdobią zarówno prezent, jak i bukiet kwiatów, przeczytaj tą poradę, a dowiesz się jak to zrobić.
1
wiązanie kokardy - krok 1.
Używając ok. 275 centymetrowej wstążki odmierz około 18 cm na pierwszy ogon. Ściśnij wstążkę i przytrzymaj kciukiem i palcem wskazującym.
2
wiązanie kokardy - krok 2.
Po jednej stronie z ok 18 centymetrów wstążki zrób pętelkę tak, aby prawa strona wstążki była na wierzchu. Ściśnij i przytrzymaj kciukiem i palcem wskazującym tak jak poprzednio.
3
wiązanie kokardy - krok 3.
Obróć o pełen obrót wstążkę tak, by prawa strona była na zewnątrz i zrób pętelkę z drugiej strony.
4
wiązanie kokardy - krok 4.
Tworząc kolejne pętelki pamiętaj, aby każda kolejna była mniejsza niż poprzednia. Pamiętaj aby prawa strona wstążki zawsze była na zewnątrz.
5
wiązanie kokardy - krok 5.
Okręć pozostałą część wstążki wokół kciuka tak, aby powstała środkowa pętelka. Wyreguluj ogon i dostosuj go tak, aby po obu stronach był jednakowej długości. Zwróć uwagę, aby prawa strona wstążki zawsze była na wierzchu. Umieść w środku centralnej pętelki kawałek druta i zaciśnij mocno, aby kokarda się nie rozpadła.
6
Rozdziel pętelki i przytnij końce ogonów kokardy aby tworzyły odwróconą literę „V”.

Powiązane porady

Bez
Wieniec z suszonych kwiatów

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Mar
06.05.2013
Dziękuje świetny artykuł