promocja siebie

Jak się dobrze wypromować?
DzejuDzeju - specjalista Tipy.pl

Zadziwiającym jest jak wiele nowych na rynku firm upada. Ich właściciele wydają się być zdziwieni tym faktem, ponieważ wydaje im się, że mieli fantastyczny pomysł na biznes. Jednym z głównych powodów jest fakt, że niestety nie potrafili się oni umiejętnie zareklamować.
Jeśli nie zareklamujesz siebie lub swojego biznesu, nie możesz oczekiwać, że zainteresowanie Twoimi produktami będzie coraz większe. Prawda jest taka, że istnieje wiele dobrych i tanich sposobów na skuteczną autoreklamę. Oto 10 z nich:
1

Napisz kilka artykułów i zaoferuj, że zgodzisz się na nieodpłatne ich umieszczenie na różnych stronach. Wydawcy poszukują treści, którymi mogliby zapełnić swoje strony internetowe. W umowie zastrzeż jednak, aby Twoje dane (lub dane firmy) znalazły się pod właściwą treścią i były widoczne dla odbiorcy.

2

Stwórz i roześlij darmowego e-booka. Utwórz w nim zakładkę „O autorze”, w której umieścisz wszystkie potrzebne informacje o sobie lub i firmie. Jest to bardzo dobry sposób promocji. Pamiętaj, aby uaktualniać te dane.

3

Skorzystaj ze swojej e-mailowej listy kontaktów. Jednym z najlepszych sposobów na wypromowanie siebie jest rozesłanie interesujących i przydatnych promujących informacji gdzie tylko się da.

4

Zadbaj o bezpośrednie przekierowania na swoją stronę internetową z różnych miejsc, w których będziesz się reklamować. W Internecie znajdziesz mnóstwo darmowych okazji, aby to zrobić. Nie zmarnuj swojej szansy!

5

Stań się ekspertem. Kiedy tylko możesz korzystaj z okazji, aby porozmawiać o swoim biznesie. Wykorzystuj wszystkie możliwości organizowania spotkań. Wyćwicz się w mowie.

6

Wyślij informację do mediów. Jest to jeden z najszybszych i najlepszych sposobów na reklamę. Napisz ogłoszenie, w którym poinformujesz o nowym produkcie lub usłudze na rynku.

7

Załóż specjalną linię telefoniczną, dzięki której potencjalni klienci będą mieli okazję uzyskać bezpośrednio informację o Twoich usługach.

8

Opracuj tzw. case study. Jest to szczegółowy opis Twojego modelu biznesowego, analiza Twojej działalności. Dzięki temu pokażesz renomę swojej firmy, Twoje podejście do klienta. Zadbaj o to, aby był on dostępny nie tylko w Internecie, ale również na łamach gazet.

9

Do każdego maila dołączaj wizytówkę swojej firmy. W ten sposób każdy email stanie się okazją do zareklamowania się. Niech to będzie krótka i zwięzła informacja.

10

Na swojej stronie internetowej stwórz zakładkę „O nas”. Ludzie lubią wiedzieć więcej o tym z czyich usług korzystają lub, u kogo nabywają dany produkt. Jest to więc doskonała okazja, aby się zareklamować z jak najlepszej strony.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

krokodyl
03.05.2012
pomysł na biznes to jedno, ale ważne jest to, żeby pomyśleć jak się wybić, jak dotrzeć do klienta, moim zdaniem dużo zależy od tego, jaką formę promocji wybierzemy. Ale z tego co obserwuję ostatnimi czasy triumfy święci reklama internetowa, social media i marketing szeptany. Tylko mimo tego, że takie formy promocji wydają się proste, jednak do takowych nie należą więc jak się już zdecydujemy na takie działania warto pomyśleć o zatrudnieniu specjalistów, jak np. Adevanced Art.