bandana

Jak zawiązać bandanę?

LoboLobo - specjalista Tipy.pl
Bandana (zwana przez niektórych bandamką) to kwadratowa, zazwyczaj wzorzysta chusta. Tradycyjnie nosi się ją zawiązaną na głowie, w pewien charakterystyczny sposób. Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak wiązać bandanę, przeczytaj ten artykuł.
1
wiązanie bandany - krok 1.
Po pierwsze – co oczywiste – będziesz potrzebował bandany. W zależności od wielkości Twojej głowy przyjmuje się, że jej bok nie powinien przekraczać około 60 cm.
Rozłóż swoją bandanę płasko na podłodze lub stole.
2
wiązanie bandany - krok 2.
Zagnij jeden z rogów tak aby jego czubek znajdował się w centralnej części kwadratury bandany. Jest to jedna z najlepszych metod składania bandany. Generalnie, im mniej materiału zagniesz, tym większy rozmiar będzie miała bandana, i vice versa. Zależy to więc od efektu, jaki chcesz osiągnąć i od rozmiaru Twojej głowy.
3
wiązanie bandany - krok 3.
Trzymaj zagiętą bandanę po obu stronach przy zagięciu i umieść na głowie w taki sposób, aby ta zagięta część znajdowała się po wewnętrznej stronie przy Twoim czole, na takiej wysokości, aby Ci nie przeszkadzała i żeby było Ci wygodnie.
4
wiązanie bandany - krok 4.
Chwyć oba końce chusty i zaciągnij mocno do tyłu.
5
Teraz po prostu zawiąż z tyłu supeł. Nie zaciskaj go jednak zbyt mocno, aby nie ścisnąć głowy, ale upewnij się, że nie będzie on zbyt luźny, żeby nie zsuwał się z głowy i nie rozwiązał.
6
wiązanie bandany - krok 6.
Chwyć teraz górną część bandany i wsuń ją pod zawiązany z tyłu głowy supeł. Upewnij się, że w miarę upływu czasu, nie wysunie się ona spod supła. Sprawdź czy supeł jest wystarczająco mocny.
7
wiązanie bandany - krok 7.
Jeśli zostało Ci jeszcze trochę materiału z tyłu, to możesz zawiązać z niego dodatkowy supeł. Na końcu upewnij się jeszcze raz czy chusta nie uciska Ci głowy.

Powiązane porady

Bransoletka firmy Arbers.com
kwiatek kanzashi
Czyszczenie okularów

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Dzolo321
31.07.2012
Czesc , hmm myślicie ze będzie to pasowało do chłopaka w długich włosach , tak zwanych na bimbera ;p ??
karolka
27.03.2012
a jak zwinąć by nosić na ręku?
glaaanyy ♥
18.09.2011
mmm... boskiee ♥ chociaż wolałabym takie coś jak opaska. tzn. zawiązać bandamkee jak opaskiee ♥ maam taaką sweet różowaa w pacyyffkii ♥ Love,Peace,Smile ♥
sara
02.08.2011
Jestem dziewczyną zawiązała identycznie jak na obrazku , jest świetnie po prostu ale matka mi nie pozwala w tym chodzić pomocy !
bogenkagangst
19.06.2011
ooo..nieźle :) pomogłaś mi thx;*
natall
12.04.2011
noo. ;d proste, proste . ;p dzięki . ;]