flirtująca para

Jak sprawdzić czy się komuś podobasz?
emogirlemogirl - specjalista Tipy.pl

Odrywałaś kiedyś płatki róży, recytując znane „kocha, nie kocha”? Jest to bardzo popularna metoda, której nastolatkowie używają, żeby sprawdzić czy się komuś podobają czy nie. Nie ma w tym nic dziwnego, w końcu większość z nas obrywała płatki kwiatów, nawet jeśli się do tego nie przyznajemy. Tak naprawdę nie ma jednak sposobu, aby dowiedzieć się co ktoś do nas czuje (jeśli nie chcemy bezpośrednio o to zapytać, oczywiście). Czasami podczas rozmowy masz wrażenie, że zauważyłaś tą iskrę w jego oku, ale potem jak o tym myślisz, dochodzisz do wniosku, że żadnej iskry tak naprawdę nie było. Najlepszym więc sposobem jest wspomniane zapytanie wprost. Dla niektórych jest to jednak zbyt śmiały krok. Jeśli więc jesteś w takiej niepewnej sytuacji i zadręczasz się dniami i nocami poszukując odpowiedzi na to najbardziej męczące i najtrudniejsze na świecie pytanie to wiedz, że oto nadszedł koniec Twoich męczarni. Poniżej znajdziesz podpowiedzi jak sprawdzić czy się mu podobasz czy nie. Jeśli okaże się, że on ma na Ciebie oko, nie czekaj. Przejmij inicjatywę! Może to na niego czekałaś całe życie?
1
On interesuje się tym, co robisz w wolnym czasie, kim są Twoi przyjaciele, rodzina. Zawsze pamięta co powiedziałaś lub zrobiłaś w danej sytuacji. Wie co lubisz, a czego nie.
2
Wie z jakich dowcipów się zawsze śmiejesz, co sprawia, że czujesz się wyjątkowa. Wie co może Cię zasmucisz. Jeśli rzeczywiście jesteś w złym humorze, będzie się starał Cię rozweselić za wszelką cenę, lub pomóc Ci w rozwiązaniu problemu.
3
Jest czuły, wrażliwy, delikatny, słodki, uroczy, troskliwy i zawsze ma na uwadze co myślisz i czujesz. Każdą chwilę spędzoną z Tobą wykorzystuje na to, aby Cię lepiej poznać, aby dowiedzieć się jakie są Twoje pragnienia i potrzeby.
4
Dzwoni bez powodu, tylko dlatego, że o Tobie myśli, tęskni lub po prostu chciał usłyszeć Twój głos.
5
Chce spędzać z Tobą każdą wolną chwilę. Zmienia swoje plany, aby móc dopasować się do Ciebie i poświęcić Ci jeszcze więcej czasu. Robi wszystko, aby tych wspólnych momentów było jak najwięcej.
6
Dzieli się z Tobą swoimi przemyśleniami i sekretami, którymi nie podzieliłby się z nikim innym. Jeśli zaufał Ci na tyle, żeby dzielić z Tobą różne informacje, musi mu na Tobie bardzo zależeć.
7
Pójdzie z Tobą na zakupy, obejrzy komedię romantyczną i nie powie ani jednego złego słowa. Nie będzie narzekał, że się nudzi, albo że nie jest tym zainteresowany.
8
Często powtarza Ci, że jesteś wyjątkowa i że on przy Tobie czuje się wyjątkowy.
9
Stara się zawsze być przy Tobie. Pociesza Cię, gdy płaczesz lub śmieje się razem z Tobą, gdy jesteś radosna.
10
Prezent, który dla Ciebie wybierze, będzie czymś co pokaże, że dokładnie Cię słucha i wie co lubisz. Będzie to coś ważnego zarówno dla Ciebie, jak i dla niego.
11
Zawsze służy pomocą i cieszy się, gdy Ty również jesteś gotowa pomóc jemu.
12
Pamiętaj jednak, że gesty są równie ważne jak słowa. Mowa ciała i głębokie spojrzenia prosto w oczy powiedzą Ci wszystko. Więc obserwuj go uważnie i zauważaj te momenty.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (10)

* Pola wymagane

kochaniekoch
18.05.2015
Ja miałam taką sytuację że chłopak mi się podoba ale ja mu nie pomocy
mila kila
05.05.2015
Takie sposoby to licha porazka glopi tylko takie rzeczy robi.
czarna
07.11.2014
No niby tak bardzo podobnie było ale jak wyjehal zagranice pszez miesioc dzwoninl wszstko było faine apuzni nawet na fb mnie zablokowal nie wiem dlaczegoo
Angela
03.09.2014
Czyli jasno wynika, że mu się nie podobam. Aż mnie serce zabolało jak to napisałam :(
stokrotka-kobieta nienasycona
13.06.2013
Zrob pierwszy krok facet TEZ CZLOWIEK I TEZ MOZE SIE WSTYDZIC podjac pierwszy krok,rozmowe..cokolwiek...uwierz oni to uwielbiaja odwazne kobiety ktore wiedza czego chca..a bedzie twoj...
Bajka
03.05.2012
Zakochałam się w chłopaku , gdy się tylko zobaczymy wpatrujemy się w siebie . Ale nie potrafimy porozmawiać z sobą oboje nie wiemy co powiedzieć . Ja zakochałam się w nim lecz nie wiem czy on we mnie też . Pomurzcie.
Sylwiannna
09.03.2012
Ale ja mam dziwną sytuację . Koleś mi sie podoba ale nie pisze raz napisał a juz nie pisze kurwa wstydze sie go w szkole i a co będe mówic wszędzie do niego odezwać nie gadałam z nim tylko pisałam . Wescie pomóżcie kurwa co mam Robic co mam zrobic żeby sie mu spodobać żeby napisał żeby chodziaż mnie podglądnoł na face lub cos innego np nk ??
kaha
25.11.2011
nie wyjdzie mi raczerj z nim w wiekszosci sie z tym nie zgadzam zal zal zal zal zla zal zal zal zal
edziiaa
16.11.2010
No mój chłopak też tak robi, wczoraj to ja mu powiedziałam co do niego czuje i on przyznał to samo. Boże jaką mam podnietę, sorry ale jeśli ktoś Ci się podoba od ok.5 lat, i z resztą ty mu też, jakie to jest zarąbiste uczucie wiedząc że wreszcie to z Siebie zrzuciłaś.
brak
29.09.2010
Ten tekst mówi o fazie "już się nieźle znamy", tak się zachowuje a przynajmniej powinien zachowywać facet już w związku a nie taki z którym dopiero zaczynamy.