Skóra zimą

Jak chronić skórę w zimie?

PatrycjaPatrycja - specjalista Tipy.pl
Podczas zimy twoja skóra wymaga szczególnej troski. Bywa delikatna, zaczerwieniona i przesuszona, ponieważ reaguje na zmiany temperatury. Warto wiedzieć, w jaki sposób powinniśmy ja pielęgnować. Wbrew pozorom nie jest to skomplikowane, wystarczy odrobina determinacji i cierpliwości. Jak należy dbać o nią? Co powinniśmy, a czego nie powinniśmy robić podczas mroźnych dni? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie poniżej.
1
Przed wyjściem na mróz powinniśmy zawsze dobrze nakremować twarz. Polecane są kremy półtłuste, które tworzą doskonałą warstwę ochronną.
2
W ciągu dnia należy dbać o nawilżenie skóry. Zimowy okres grzewczy powoduje, że nasza skóra jest wyjątkowo przesuszona oraz napięta. Aby chronić naszą skórę, warto zadbać o większą wilgotność powietrza w pomieszczeniach, w których spędzamy większość swojego czasu. Jeśli nie stać nas na odpowiedni nawilżacz powietrza, bardzo dobrym rozwiązaniem jest położenie mokrego ręcznika na ciepły kaloryfer.
3
Mróz
Na mrozie nie powinniśmy zakrywać ust oraz nosa, aby nie spowodować odmrożenia zasłoniętej części twarzy.
4
Podczas mrozów odradzane jest stosowanie preparatów do ciała z dodatkiem miodu, które podrażniają naczynka krwionośne.

Powiązane porady

pielęgnacja dłoni
Cytryna jako kosmetyk
cellulite

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane