malowanie paznokci

Jak malować paznokcie?

lenka - specjalista Tipy.pl
Jeśli chcesz malować swoje paznokcie jak profesjonalistka, wszystko czego potrzebujesz to lakier do paznokci, krem nawilżający i dużo cierpliwości. Im bardziej będziesz cierpliwa, tym lepszy efekt uda Ci się osiągnąć. Im więcej będziesz ćwiczyć, tym szybciej dojdziesz do wprawy. Zaoszczędzi Ci to wiele czasu i pieniędzy. Jeśli nie masz czasu na ćwiczenie malowania paznokci, rób to podczas oglądania telewizji lub rozmowy przez telefon. Pamiętaj, nie zniechęcaj się od samego początku. Nie od razu Rzym zbudowano!
1

Przed przystąpieniem do malowania, usuń wszystkie skórki, obetnij lub spiłuj paznokcie. Nadaj im ładny kształt. Umyj dłonie, aby paznokcie nie były natłuszczone. Jednak natłuść skórę wokół paznokci, żeby w razie czego lakier do niej nie przywarł.

2

Każda profesjonalna manikiurzystka powie Ci, że najpierw musisz nałożyć na paznokcie bazę. Wzmocni ona Twoje paznokcie i uchroni je przed ewentualnym zabarwieniem przez lakier. Również dzięki temu zabiegowi lakier dokładniej „przywrze” do paznokcia. Baza powinna być w jasnym kolorze. Nałóż na paznokcie cienką jej warstwę.

3

Jak już baza wyschnie, Twoje paznokcie są gotowe na przyjęcie lakieru. Umieść pędzelek w centralnej części paznokcia u jego nasady i przeciągając go wzdłuż paznokcia dociśnij tak, aby włosie rozeszło się na boki. Powtórz ten zabieg po każdej stronie paznokcia.

4

Jak już lakier dobrze wyschnie, nałóż drugą warstwę. Pamiętaj, żeby pierwsza warstwa była całkowicie sucha. Jeśli będziesz nakładać drugą warstwę zbyt wcześnie, mogą pojawić się pęcherzyki powietrza, lub po prostu rozmażesz lakier. Profesjonaliści są zgodni, że na sam koniec należy nałożyć utwardzacz. Ochroni on lakier przed odpryskiwaniem i sprawi, że będziesz mogła cieszyć się trwałością koloru bardzo długo.

Powiązane porady

ściąganie paznokci akrylowych
piękne dłonie
Sztuczne paznokcie

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

arthrawn76
27.06.2016
Hej. Żona chce nauczyć się robić tipsy, paznokcie itp. Od września idzie na kurs, a ja chce zrobić jej prezent i kupić jakiś zestaw na początek...więc co mam szukać...proszę o pomoc...
Ktoś
09.05.2016
"Umieść pędzelek w centralnej części paznokcia u jego nasady i przeciągając go wzdłuż paznokcia dociśnij tak, aby włosie rozeszło się na boki." - Taka super rada, że cały lakier poszedł w dół i zrobił się "kożuch" a na górze nic praktycznie nie było. -.- NIE POLECAM!
oli
23.04.2015
no i na jednym z paznokci warto namalować sobie wzorek '&' i działać prospołecznie dla fundacji DKMS ;)
grazyna2
17.04.2013
Dodam może jeszcze iż nie żałuj na dobry lakier kasy- wybieraj odpowiedni pędzelek, który ułatwia malowanie
radiolotka
02.07.2012
a ja nie mam ręki do malowania paznokci, totalnie mi to nie wychodzi... wolę iść do kosmetyczki. Jedynie potrafię sobie pomalować paznokcie lakierami OPI bo mają fajny pędzelek ale niestety są bardzo drogie bo ok 60 zł... Co do utwardzacza to się zgodzę, bo czasem jak mi nie zrobiła kosmetyczka to b krótko trzymały
annqq
28.02.2012
Dobry artykuł, zdecydowanie baza przed malowaniem musi być. Swego czasu nie dawałam żadnej bazy pod lakier i miałam później żółte paznokcie. Teraz stosuje odżywkę, baze Proftin i dopiero wtedy lakiery, najbardziej lubię te inglota.