Tutaj jesteś: Sport i Fitness > Rekreacja > Taniec > Jak tańczyć na dyskotece?

Jak tańczyć na dyskotece?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.5/5 (26 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Dyskoteka. Miejsce, w którym możesz spotkać mnóstwo pięknych dziewczyn. Idealna okazja, aby zaimponować tej, która Ci się podoba. Wystarczy podejść i poprosić do tańca. Niestety, nie dla wszystkich jest to takie łatwe. Przeczytaj, w jaki sposób możesz poprosić dziewczynę do tańca, a na pewno Ci nie odmówi!
1
Najpierw musisz wypatrzeć tą, z którą chciałbyś zatańczyć. Upewnij się, że nie ma ona chłopaka. Rozejrzyj się, czy może jakiś inny facet się jej nie przygląda. Dobrze wiedzieć, czy ma się konkurencję. Przecież nie szukasz kłopotów, chyba że jesteś arogancki i szukasz zwady. Przeproś i usuń się, jeśli dziewczyna ma chłopaka. Nie zgrywaj chojraka. W niczym Ci to nie pomoże, a wręcz zaszkodzi.
2
Spróbuj przyciągnąć ją wzrokiem. Niech wie, że się jej przyglądasz. Uśmiechaj się. Wypatruj jakiegoś sygnału, zielonego światła dla Ciebie, że możesz podejść i zagadać. Może na przykład odwzajemnić Twój uśmiech, lub lub „wołać Cię” swym wzrokiem.
3
Możesz też podejść do niej jak będzie na parkiecie. Pamiętaj, żeby ruszać się w takt muzyki. Nie podchodź jej od tyłu, nie będzie to pozytywne zaskoczenie. Możesz ją do siebie zrazić. Niech widzi, że podążasz w jej kierunku. Uśmiechaj się. Nie osaczaj jej od razu w tańcu, Daj je trochę przestrzeni. Sam zobaczysz na ile Ci pozwoli.
Jak złowić szczupaka?
Jak dopasować rower do wzrostu?
Jak wybrać buty do tańca?
Jak zrobić opony zimowe do roweru?
4
Jeśli jej się spodobasz pozwoli Ci podejść bliżej, przyciągnie Cię do siebie lub sama podejdzie. Będzie się wokół Ciebie wiła (niekoniecznie w wyzywający sposób), zarzuci Ci na szyję ręce, uśmiechnie się. Aby się jej jeszcze bardziej przypodobać, dostosuj swoje ruchy do sposobu, w jaki ona się rusza. Pamiętaj o ruchach bioder. Nie bądź jednak zbyt natarczywy.
5
Ok. Tańczysz z nią już chwilę. Czujesz, że pasowałoby zmienić tempo lub styl? Spróbuj delikatnie położyć rękę na jej biodrach. Jeśli ona nie czuje się z tym komfortowo, nie staraj się na siłę. Może za jakiś czas, jak już się lepiej poznacie będziecie mogli sobie pozwolić na więcej zbliżeń w tańcu.
6
Są jednak dziewczyny, które nie będą miały nic przeciwko Twoim dłoniom na swoich biodrach, lub innych częściach swojego ciała. Jednak prawie we wszystkich sytuacjach, to dziewczyny właśnie inicjują tego rodzaju ruchy i pokazują Ci, że masz na nie pozwolenie zazwyczaj poprzez złapanie Twojej ręki i umieszczenie jej na na sobie. Bądź jednak uważny i powolny. Nie zacznij jej od razu całej obmacywać. Zniszczysz nastrój i całą zabawę. Rozegraj to powoli i dostosuj się do niej.
7
Jeśli dziewczyna da Ci do zrozumienia, że nie chce już z Tobą tańczyć, wycofaj się. Nie narzucaj jej swojej osoby. Przerzuć się na jakąś inną dziewczynę. Może u niej będziesz miał większe szanse.
 3.5/5 (26 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (10)

Gabi<3 - 2014-11-25
Chłopaki to jest żenada nie można po lucku dziwczyna też człowiek podejść i spytać napewno łatwiej
niki - 2014-08-04
to się dowiedziałem -.- żenada a nie podpowiedź
grazyna2 - 2013-05-06
A może warto iść na kurs tańca, a potem dopiero jak umiesz tańczyć to na dyskotekę. Wtedy na pewno każda dziewczyna zatańczy z dobrym tancerzem.
Grino - 2012-12-28
Powiem krutko z deka żenada, niektóre z tych rad są może i dobre ale wiekszosc w realnym swiecie nie ma miejsca. Troche żenada. Poza tym trzeba by dodać jeszcze jedną rade że kiedy jesteś już na jakiejs dyskotece to patrzec na normalne laski, bo wiekszosc z nich to jakies tempoty albo ze wsi. To właśnie te laski pozwalają sobie na wszystko tak jak tam było napisane żeby je dotykać wszedzie, no dobra sory może nie tylko że wsi można to też je nazwac zwykłymi ku*rwami. Daltego stwierdzając, jeśli nie chcecie dziewczyny w sam raz na raz, to na dysce takiej nie szukajcie.
Anko77 - 2012-11-26
uważam, że jest tu wiele cennych rad. Może po prostu zacznijcie powoli, a potem coraz bliżej.
skrzacik0007 - 2012-11-26
Każdy orze jak może , ok :P
zuziazyl - 2012-11-26
Chłopakom przydało by się kilka tych rad bo czasem jest z nimi totalna tragedia.
aaa - 2012-10-22
To chyba porady jak NIE WYRWAĆ dziewczyny na dyskotece. Albo jak wyrwać dziewczynę na dyskotece w podstawówce.
dance woman - 2010-11-20
jeśli widzisz że jesteś dla niego tylko na raz i oglądał się za innymi nieradze.uwierz!
materka - 2010-04-26
No właśnie! A nie pijany cap, co zamiast tańczyć chce cię potrzymać za tyłek!
 
Taniec to nie tylko przyjemność tańca w domu czy w dyskotece przyjaciółmi, ale także wspaniały sposób, aby stracić...
Jak tańcząc stracić zbędne kilogramy?
Taniec to nie tylko przyjemność tańca w domu czy w...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt