wspólny taniec

Jak tańczyć na dyskotece?

Gomez - specjalista Tipy.pl
Dyskoteka. Miejsce, w którym możesz spotkać mnóstwo pięknych dziewczyn. Idealna okazja, aby zaimponować tej, która Ci się podoba. Wystarczy podejść i poprosić do tańca. Niestety, nie dla wszystkich jest to takie łatwe. Przeczytaj, w jaki sposób możesz poprosić dziewczynę do tańca, a na pewno Ci nie odmówi!
1
Najpierw musisz wypatrzeć tą, z którą chciałbyś zatańczyć. Upewnij się, że nie ma ona chłopaka. Rozejrzyj się, czy może jakiś inny facet się jej nie przygląda. Dobrze wiedzieć, czy ma się konkurencję. Przecież nie szukasz kłopotów, chyba że jesteś arogancki i szukasz zwady. Przeproś i usuń się, jeśli dziewczyna ma chłopaka. Nie zgrywaj chojraka. W niczym Ci to nie pomoże, a wręcz zaszkodzi.
2
Spróbuj przyciągnąć ją wzrokiem. Niech wie, że się jej przyglądasz. Uśmiechaj się. Wypatruj jakiegoś sygnału, zielonego światła dla Ciebie, że możesz podejść i zagadać. Może na przykład odwzajemnić Twój uśmiech, lub lub „wołać Cię” swym wzrokiem.
3
Możesz też podejść do niej jak będzie na parkiecie. Pamiętaj, żeby ruszać się w takt muzyki. Nie podchodź jej od tyłu, nie będzie to pozytywne zaskoczenie. Możesz ją do siebie zrazić. Niech widzi, że podążasz w jej kierunku. Uśmiechaj się. Nie osaczaj jej od razu w tańcu, Daj je trochę przestrzeni. Sam zobaczysz na ile Ci pozwoli.
4
Jeśli jej się spodobasz pozwoli Ci podejść bliżej, przyciągnie Cię do siebie lub sama podejdzie. Będzie się wokół Ciebie wiła (niekoniecznie w wyzywający sposób), zarzuci Ci na szyję ręce, uśmiechnie się. Aby się jej jeszcze bardziej przypodobać, dostosuj swoje ruchy do sposobu, w jaki ona się rusza. Pamiętaj o ruchach bioder. Nie bądź jednak zbyt natarczywy.
5
Ok. Tańczysz z nią już chwilę. Czujesz, że pasowałoby zmienić tempo lub styl? Spróbuj delikatnie położyć rękę na jej biodrach. Jeśli ona nie czuje się z tym komfortowo, nie staraj się na siłę. Może za jakiś czas, jak już się lepiej poznacie będziecie mogli sobie pozwolić na więcej zbliżeń w tańcu.
6
Są jednak dziewczyny, które nie będą miały nic przeciwko Twoim dłoniom na swoich biodrach, lub innych częściach swojego ciała. Jednak prawie we wszystkich sytuacjach, to dziewczyny właśnie inicjują tego rodzaju ruchy i pokazują Ci, że masz na nie pozwolenie zazwyczaj poprzez złapanie Twojej ręki i umieszczenie jej na na sobie. Bądź jednak uważny i powolny. Nie zacznij jej od razu całej obmacywać. Zniszczysz nastrój i całą zabawę. Rozegraj to powoli i dostosuj się do niej.
7
Jeśli dziewczyna da Ci do zrozumienia, że nie chce już z Tobą tańczyć, wycofaj się. Nie narzucaj jej swojej osoby. Przerzuć się na jakąś inną dziewczynę. Może u niej będziesz miał większe szanse.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

taniec brzucha
taniec brzucha
taniec na rurze

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

Gabi<3
25.11.2014
Chłopaki to jest żenada nie można po lucku dziwczyna też człowiek podejść i spytać napewno łatwiej
niki
04.08.2014
to się dowiedziałem -.- żenada a nie podpowiedź
grazyna2
06.05.2013
A może warto iść na kurs tańca, a potem dopiero jak umiesz tańczyć to na dyskotekę. Wtedy na pewno każda dziewczyna zatańczy z dobrym tancerzem.
Grino
28.12.2012
Powiem krutko z deka żenada, niektóre z tych rad są może i dobre ale wiekszosc w realnym swiecie nie ma miejsca. Troche żenada. Poza tym trzeba by dodać jeszcze jedną rade że kiedy jesteś już na jakiejs dyskotece to patrzec na normalne laski, bo wiekszosc z nich to jakies tempoty albo ze wsi. To właśnie te laski pozwalają sobie na wszystko tak jak tam było napisane żeby je dotykać wszedzie, no dobra sory może nie tylko że wsi można to też je nazwac zwykłymi ku*rwami. Daltego stwierdzając, jeśli nie chcecie dziewczyny w sam raz na raz, to na dysce takiej nie szukajcie.
Anko77
26.11.2012
uważam, że jest tu wiele cennych rad. Może po prostu zacznijcie powoli, a potem coraz bliżej.
skrzacik0007
26.11.2012
Każdy orze jak może , ok :P
zuziazyl
26.11.2012
Chłopakom przydało by się kilka tych rad bo czasem jest z nimi totalna tragedia.
aaa
22.10.2012
To chyba porady jak NIE WYRWAĆ dziewczyny na dyskotece. Albo jak wyrwać dziewczynę na dyskotece w podstawówce.
dance woman
20.11.2010
jeśli widzisz że jesteś dla niego tylko na raz i oglądał się za innymi nieradze.uwierz!