natręt

Jak zniechęcić chłopaka?
LejdiGaga - specjalista Tipy.pl

Jeśli jesteś miła i uprzejma, wielu facetów może odnieść mylne wrażenie, że zachowujesz się tak z powodu uczucia, którym ich darzysz. Każda z nas używa wówczas pewnych prostych technik, które mają zniechęcić chłopaka do umówienia się z nami. Przeczytaj tą poradę, a dowiesz się co zrobić, żeby facet, którego nie darzysz uczuciem, nie zaprosił cię na randkę.
1
Ludzie budują między sobą relacje w oparciu o mowę ciała. Użyj kilku klasycznych znaków, żeby dać chłopakowi do zrozumienia, że nie jesteś nim zainteresowana. Oto one:
2
Okaż niepokój napinając swoje mięśnie.
3
Pokaż swoje negatywne nastawienie garbiąc ramiona.
4
Brak zainteresowania oznajmisz krzyżując ręce na klatce piersiowej.
5
Unikaj kontaktu fizycznego, w tym przytulania i dotykania ręki faceta.
6
Nie śmiej się. Gdy ktoś jest zainteresowany daną osobą śmieje się niemal ze wszystkich rzeczy, które ona powie.
7
Mimo iż jest to okrutne, kąśliwe uwagi i słowa dezaprobaty często wystarczą by kogoś do siebie zniechęcić.
8
Wykaż swój brak zainteresowania otaczając się grupą znajomych. Natychmiast oznajmiasz w ten sposób, że nie jesteś zainteresowana zaproszeniem cię na randkę. Przecież starczyłoby jedno słowo, żebyś odprawiła przyjaciół i została sama..
9
Nie utrzymuj kontaktu wzrokowego. Trzymaj dystans, nie zbliżając się zbytnio do chłopaka.
10
Flirtuj z innymi kolegami, od razu dasz odczuć, że nie jesteś zainteresowana nikim innym.
11
Podczas rozmowy odchyl się od chłopaka. To typowy przejaw znudzenia i braku zainteresowania osobą lub tematem.
12
Nigdy nie siadaj na wprost tej osoby. Okażesz w ten sposób, że nie życzysz sobie zacieśniania waszej znajomości.
13
Jeśli nic nie pomoże, a chłopak zaprosi cię na randkę, grzecznie mu odmów. Bądź szczera: jeśli podoba ci się ktoś inny, powiedz mu o tym. Zawsze podziękuj za zaproszenie. Nie łódź go obietnicami na przyszłość. Nie ma sensu rozbudzać w chłopaku nadziei, skoro wiesz, że i tak nic z tego nie wyjdzie.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane