nakładanie korektora

Jak nakładać korektor?

KalinkaKalinka - specjalista Tipy.pl
Pomoże wyrównać cerę, zamaskuje pryszcze i sińce pod oczami. Obiekt pożądania wielu kobiet. Co to takiego? Korektor. Wiele z nas uważa, że korektor jest kosmetykiem, który może być używany codziennie. W lecie wybierz odcień o ton ciemniejszy niż w zimie, żeby doskonale dopasować go do muśniętej słońcem cery. Korektor pomaga kamuflować niedoskonałości naszej cery i wyrównuje jej koloryt, poprzez tuszowanie cieni pod oczami i niepożądane wypryski. Dla najlepszych rezultatów używaj zawsze małego pędzelka do nakładania korektora na twarz.
Korektor zawiera więcej pigmentów koloru i zawiera olejki mineralne, które sprawiają, że kryje niedoskonałości lepiej ni z podkład. Dłużej też się na skórze utrzymuje. Dostosuj odpowiedni odcień korektora do swojej twarzy. W razie potrzeby sprawdź czy zawiera filtry UV. Wybierz korektor, który idealnie połączy się z Twoją skórą, tworząc niewidoczną „maskę”. Poniżej znajdziesz kilka rad, jak nakładać korektor, aby uzyskać jak najlepszy efekt.
1

Dodanie żółtego cienia do powiek do korektora pomoże skutecznie zatuszować ciemne koła na twarzy.

2
Niebieski i zielony cień do powiek w połączeniu z korektorem pomoże ukryć popękane naczynka i zaczerwienienia.
3
Wysusz krosty za pomocą ustawionej na niskie obroty suszarki. Następnie za pomocą pędzelka zamaskuj zaczerwienienie dookoła krostki – jeśli rozsmarujesz korektor „szerzej”, zmiana będzie jeszcze bardziej widoczna. Na koniec ruchem ugniatającym przypudruj ślad korektora. Taka technika utrwali go na wiele godzin i zlikwiduje granice między „łatką” a resztą skóry.
4
Piegi i plamki na twarzy powinny być zakryte tylko wtedy, gdy jest to absolutnie potrzebne, ponieważ do zatuszowania ich potrzebna jest duża ilość korektora. A nie chcesz przecież mieć na twarzy gipsowej maski! Dobrze nawilż skórę przed nałożeniem korektora, najlepszy będzie korektor w płynie. Rozprowadź go dokładnie na całej powierzchni twarzy. Jak skończysz możesz delikatnie musnąć cerę pudrem.
5
Kąciki ust i okolice nosa są tymi miejscami, w których najbardziej widać, że masz „coś” na twarzy. Zwróć na nie największą uwagę podczas aplikacji korektora.
6
Nie pozwól, aby skóra na twarzy była sucha. Dobrze ją nawilżaj. Korektor będzie się wchłaniał szybciej i będzie niewidoczny.
7

Aby pozbyć się cieni pod oczami, wybierz kremowy korektor pod oczy. Korektor lub puder w kamieniu niepotrzebnie uwydatni linie zmarszczek. Jedwabisty podkład z wysoką zawartością silikonu nałożony przed zastosowaniem korektora pomoże w idealnym zakryciu cieni pod oczami. Dokładnie nawilży on i wygładzi wrażliwą i delikatną skórę pod oczami. Nakładaj korektor za pomocą specjalnego pędzelka, a następnie ruchami ugniatającymi dociśnij go do skóry.

8

Aby „pozbyć się” blizn i znamion użyj korektora z dużą ilością pigmentu. Zanim nałożysz korektor, zastosuj podkład matujący na blizny. Następnie delikatnie i dokładnie nałóż korektor. Na koniec delikatnie muśnij pudrem matującym.

9

Jeśli Twoim problemem są popękane naczynka, zastosuj korektor z dużą ilością pigmentu i specjalny pędzelek do jego aplikacji. Dociskaj korektor do twarzy opuszkami palców. Przypudruj lekko twarz. Na popękane naczynka zalecanay jest również korektor zielony.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

piwne oczy
makijaż zielonych oczu
makijaż tuszujący duży nos

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Violka
30.08.2010
Ja mam piegi i zupełnie nie wiem jak stosować korektora. Korektor nie chce się wchłaniać i zostają po nim nieładne ślady, których nie da się przykryć ani fluidem ani pudrem. W moim przypadku chyba w ogóle najlepiej go nie stosować (no chyba że nie znalazłam jeszcze żadnego odpowiedniego dla mojego typu cery).