słodycze

Jak jeść słodycze i nie przytyć?

Bianka - specjalista Tipy.pl
słodycze
1 z 4
Chęć zjedzenia słodyczy jest czasem zbyt silna, by móc się jej oprzeć. Niektórzy ludzie ulegają pokusie, a potem żałują, gdy tylko staną na wadze. To nierealne, gdy mówisz, że nigdy więcej nie zjesz deseru. Na szczęście istnieją sposoby, na to, by zjeść coś słodkiego bez konsekwencji widocznych w talii. Oto jak zjeść deser bez przebrania na wadze i poczucia winy.
1
szarlotka
Jak jeść słodycze podczas imprezy.

Nie ma nic gorszego, co mogłoby zrujnować twój plan zdrowego odżywania, niż nieograniczony wybór słodkości na przyjęciu. Torty, ciasta, ciasteczka i sernik – wszystko to przykuwa twoją uwagę. Jak więc poruszać się po tym polu minowym? Śmiało, podejdź i weź sobie kawałek szarlotki, jedz go powoli i zostaw ciasto. Jeśli na górze znajduje się bita śmietana, przenieś ją na bok zanim zabierzesz się za jedzenie środka. Zjedz kawałek ciasta, ale lukier odłóż na bok. To największe skupisko ukrytych kalorii i tłuszczu. Możesz uchronić się przed przyjęciem kilkuset kalorii, poprzez zostawienie na talerzyku ciasta, lukru i bitej śmietany.

2
sorbet
Jak jeść słodycze w restauracji.

Istnieje stara tradycja dzielenia się deserem. Innym wyjściem, jeśli nie lubisz się dzielić, jest zakończenie posiłku kawą cappuccino z mlekiem o niskiej zawartości tłuszczu. Zjedz mały deser oblany syropem czekoladowym, zamiast dużego kawałka sernika. Oszczędzisz dzięki temu około 600 kalorii i będziesz czuć się spełniona. Zresztą kto powiedział, że musisz zjeść deser? Po drodze do domu kup sobie sorbet owocowy, deser z pianki, niskotłuszczowy zamrożony jogurt lub lody bez dodatku cukru. Będziesz cieszyć się słodkim smakiem, a jednocześnie oszczędzisz nieco kalorii.

3
biszkopt
Jak jeść słodycze w domu.

Jest to łatwe do zrobienia, ponieważ masz pełną kontrolę. W zamrażarce przechowuj bezcukrowe lody w czekoladzie. Smakują wyśmienicie, a jednocześnie są mało kaloryczne. W lodówce trzymaj lekkie ciasto biszkoptowe i gdy najdzie cię ochota na coś słodkiego, zjedz je z jagodami i beztłuszczową bitą śmietaną. To lekki deser i zawiera znacznie mniej kalorii, niż inne ciasta. Zrób lekki deser – zamiast bitej śmietany wykorzystaj jogurt grecki i podaj go z jagodami. Wraz z tym deserem dostarczysz organizmowi wapnia, białka i przeciwutleniaczy – jedz go zatem bez wyrzutów. Jeśli masz odrobinę czasu zrób własny sorbet. Z szaf usuń wszystkie słodkości, które mogłyby cię skusić.

?

Wskazówki
* Im mniej zjedzonych słodyczy, tym lepiej. Żeby ograniczyć na nie apetyt, najlepiej przyjmować wyciąg z rośliny od nazwie garcinia cambogia. Szukaj suplementów z jak najwyższą zawartością tego składnika, np. tutaj.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

objadanie się
zbyt duży apetyt
dieta bogata w wapń

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

monika.marczuk1265
22.02.2016
Po prostu trzeba jeść małe ilości słodyczy. Nikomu nie zaszkodzi dwie kostki czekolady. Co innego w przypadku gdy spożyjemy dwie tabliczki czekolady. To już na pewno odbije się na naszej sylwetce. Chęć na słodycze często można zastąpić owocami, które są słodkie. Wybór owoców jest zdecydowanie lepszy niż skuszenie się na batoniki. Zawierają one więcej witamin i składników potrzebnych do prawidłowego rozwoju. Natomiast jeśli decydujemy się na słodycze lepiej wybrać te z gorzkiej czekolady bo jest zdrowsza dla naszego organizmu.
Majka
16.06.2015
Jak cię ciągnie to znaczy że już jest źle z tobą....chorobowe uzależnienie. Walka z nie podjadaniem i tyciem jest wtedy bardzo ciężka - tycie to tylko kwestia czasu....
KasiaSzulik
15.04.2015
Można jeść słodycze pod warunkiem że mamy możliwość spalenia tych dodatkowych kalorii a jest ich w słodyczach sporo. Trzeba pamiętać że nie mogą one też zastąpić np. kotleta na obiad który zwykle ma podobną ich ilość. Jeśli nie możemy się powstrzymać można wspomóc się acetomale, hamuje apetyt także na słodycze.
Hej
08.12.2014
Nietety to z odkladaniem bitej smietany czy lukru rzadko kiedy wychodzi, bo nie wypada. Powiem Wam cos od sb, jakis czas temu zaczelam sie odchudzac pomimo ze wazylam ok 55 kg na 165 cm. Sprowdzilo mnie to do duuzych problemow zdrowotnych pomimo ze schudlam nie duzo bo 6 kg. Teaz waze ok 51 kg i powiem szczerze ze sie dobrze czuje. Staram sie jesc zdrowo ale nie przesadzam. niestety nadal mam uraz i ciezko mi sie przebic prfzez 1600 kcl a powinnam jesc 1800/2000 kcl.Zycze Wam powodzenia ale zwazcie na moje slowa
anuszka
26.03.2014
Ja słyszałam, że najlepiej jeść słodycze do południa, wtedy jest szansa je częściowo spalić, gdyż wieczorem metabolizm jest wolniejszy. Ja przeważnie jem słodkie (przeważnie dżem niskosłodzony, ewentualnie ciastko do kawy) do śniadania. Nie tyję oraz nie rzucam się łapczywie na słodycze :)
roszpunka
23.09.2013
Ja pozwalam sobie na kilka kawałków wedlowskiej czekolady tiramisu albo nawet cały batonik Szkolny z kawałkami pomarańczy, bez wyrzutów sumienia.
Bari
15.03.2013
Mi niestety, pewnie jak większości kobiet słodycze szkodzą. Czytałam ostatnio w Avanti o gumach na podjadanie. Szukam ich obecnie w necie, słyszałyście o nich?