uwieść mężczyznę

Jak zaciągnąć faceta do łóżka?

Bianka - specjalista Tipy.pl
Świat się zmienia. Kiedyś to kobiety wolały być uwodzone, dziś same lubią przejmować inicjatywę. Warto wykazać się nieco większą kreatywnością, aby to było niezapomniane przeżycie zarówno dla kobiety, jak i dla mężczyzny.
1
Możesz w to wierzyć lub nie, ale wielu mężczyzn uważa, że strasznie kręcą ich kobiety, które interesują się tymi samymi tematami, co oni. Postaraj się zatem poznać jego zainteresowania i hobby. Zaangażuj się w nie, rozmawiaj z nim o tym.
2
Może zabrzmi to banalnie, ale seksowna bielizna naprawdę działa! Podgrzeje ona temperaturę waszych intymnych momentów sam na sam. Jest to szczególnie ważne w początkowych etapach związku, kiedy wciąż poznajecie siebie i chcecie być dla siebie jak najbardziej atrakcyjni.
3
Zainicjuj jakąś grę. Wymyśl zasady, które w rezultacie mają zaprowadzić Was do łóżka. Wymieniajcie się doświadczeniami seksualnymi, fantazjami. Mów mu co byś mu zrobiła gdybyście mieli na przykład bitą śmietanę i truskawki. Uwierz mi. Temperatura wzrośnie natychmiast.
4
Spróbuj odgadnąć jego fantazje nie pytając o nie. Pokaż mu, że kręcą Cię zabawy i eksperymenty. Sama go zachęcaj swoim zachowaniem. Niech wie, że nie jesteś bierna.
5
Wybierz się do sex shopu. Przebieraj w zabawkach dla dorosłych, inspiruj się nimi. Pewnie znajdziesz tam rzeczy, które wydadzą Ci się dziwne lub zbyt odważne, ale nie bój się nowych wyzwań. Na pewno znajdziecie coś, co będzie odpowiadało Wam obojgu.
6
Jeśli jesteś na randce i wszystko idzie jak powinno przysuń się do niego i szepnij mu do ucha, że nie masz na sobie bielizny, albo opisz mu jaki komplet włożyłaś i jak chciałabyś, żeby on go z Ciebie ściągnął. Bądź pewna, że rozpalisz go do czerwoności.
7
Zaufaj mu i zwierz się z jednej ze swoich fantazji. Mężczyźni lubią, gdy kobiety nie wstydzą się przyznać, że tez mają fantazje seksualne. Może będzie starał się je spełnić? Kto wie.
8
Ugotuj dla niego pyszny obiad. Podawaj go naga, ale nie pozwól mu się dotknąć dopóki oboje nie skończycie posiłku. Możliwość oglądania Cię nago krzątającej się po kuchni oraz zakaz dotykania Cię do końca posiłku sprawi, że będzie jadł tempem geparda, aby móc Cie dorwać i zanieść do sypialni.
9
Nie czekaj na niego. Zrób pierwszy krok. Nie ma nic bardziej podniecającego niż kobieta, która przejmuje inicjatywę. Chyba każdy facet od czasu do czasu chce być zdominowany.
10
Zawiąż mu oczy i dotykaj go. Ale nie dłońmi. Niech to będą Twoje włosy, kwiaty, kostki lodu. Omijaj jednak okolice podbrzusza. Skup się na wszystkich innych częściach ciała. Zobaczysz, że po chwili będzie błagał, abyś wreszcie zajęła się nim całym.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

para w łóżku
mineta, sex oralny
Seks w pociągu

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Anula1
17.02.2012
Ja właśnie niewiem jak zaciągnąć faceta do łóżka tzn kolegę męża który jest po rozwodzie. Jest inny niż mój mąż i to mnie w nim pociąga spokojny miły z pięknym uśmiechem. Przeciwieństwo mojego męża furiat, oszust i debil damski bokser niewiem jak długo jeszcze z nim wytrzymam... Wiem że marnuje sobie z nim życie a nie potrafię odejść
exco**********
14.04.2011
Jestem i zgadzam się tylko z jedną rzeczą, faceci uwielbiają gdy kobieta ma te same zainteresowania. A co do reszty.... Hmmm mimo że wg. Was faceci to straszne prymitywy to niektóre za ostre posunięcia strasznie (przynajmniej mnie) odstraszają i nie o to chodzi że nie mam ochoty na sex (rzadko się zdarza) tylko coś wewnątrz mówi NIE!! POWODZENIA :)
alka
21.10.2010
sposoby moze i dobre ale tylko na krótka metę. Jesli chcesz zaciągnąć go do łóżka i zatrzymac na dłużej kokietuj go. Pusć parę dwuznacznych tekstów w najmniej oczekiwanych chwilach. Nie rzucaj się na niego tylko od czasu do czasu delikatnie muśnij go palcami (oj masz jakiś paproch na szyi) czy przesuwając go i przechodząc za nim pociagnij palcami po jego plecach. Może troche dłużej trwa ale jest skuteczne. Używki pomagają rozgrzać atmosferę.