Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Cera sucha > Jak zrobić maseczkę z miodu na twarz?

Jak zrobić maseczkę z miodu na twarz?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 4/5 (55 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 6 
Wydajesz tony pieniędzy szukając najlepszej i najwłaściwszej dla siebie maseczki. Maseczki, która nie tylko cudownie otworzy i zamknie wszystkie pory, ale jednocześnie odpowiednio nawilży Twoją cerę. Jeśli masz dość wydawania pieniędzy i eksperymentowania na swojej twarzy z coraz to nowymi specyfikami mamy dla Ciebie super rozwiązanie. Tanie i skuteczne. Oto maseczka z miodu! Przyrządzenie jej jest bardzo szybkie i proste, no i oczywiście tańsze niż wszystkie inne "sklepowe" specyfiki. Przeczytaj, jak przyrządzić maseczkę z miodu.
Rzeczy, których potrzebujesz:
Łyżeczka miodu., Łyżeczka oliwy z oliwek., Jajko., Dwa plasterki ogórka.
1
maseczka z miodu - krok 1
Umieść łyżeczkę miodu w małej misce. Miód jest używany od wieków w leczeniu przeróżnych dolegliwości. Jest on doskonałym specyfikiem pielęgnującym cerę, jako że zabija zarazki, redukuje obrzęki i opuchlizny oraz leczy stany zapalne. Maseczka z miodu delikatnie oczyści Twoją twarz sprawiając, że będzie ona zdrowa, gładka, elastyczna i piękna.
2
maseczka z miodu - krok 2
Dodaj łyżeczkę oliwy z oliwek. Oliwa z oliwek jednocześnie odżywia i oczyszcza cerę. W przeciwieństwie do innych olejów, oliwa z oliwek bardzo dobrze się zmywa, pozostawiając Twoją cerę nawilżoną i lśniącą.
3
maseczka z miodu - krok 3
Kolej na jajko. Ostrożnie oddziel białko od żółtka. Do miodu i oliwy dodaj żółtko. Nie tylko nada Twojej maseczce kremową teksturę, ale przede wszystkim usunie z twarzy oleje i brud. Pomoże pobyć się nadmiaru tłuszczu i okropnego efektu świecącej się twarzy, zwłaszcza czoła. Nie wysuszy przy tym cery.

Wymieszaj dokładnie wszystkie składniki dopóki nie uzyskasz kremowej konsystencji.
4
maseczka z miodu - krok 4
Obierz kawałek ogórka i odkrój dwa plasterki. Ogórek zawiera składnik o właściwościach ściągających, ale ma to samo pH co Twoja skóra. Nie jest więc dla niej szkodliwy. Tym samym ogórek będąc częścią Twojej kuracji na twarz pomoże utrzymać właściwy poziom kwasów w skórze. Ponadto ma on właściwości odżywcze i nawilżające. Pomaga pozbyć się podków pod oczami.
5
maseczka z miodu - krok 5
Nałóż na twarz namoczoną w ciepłej wodzie ściereczkę, aby rozszerzyły Ci się wszystkie pory. Nałóż maseczkę i ogórki (ogórki na oczy). Pozostaw na twarzy przez około 20 minut, zrelaksuj się. Po upływie tego czasu zmyj delikatnie twarz ciepłą wodą. Jak już pozbędziesz się maseczki, ochlap twarz zimną wodą, aby zamknąć pory i wzmocnić cerę.
 4/5 (55 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (10)

monika.marczuk1265 - 2016-02-08
Maseczkę można stosować w zależności od potrzeby. Przynajmniej tak mi się wydaję. Nie zauważyłam u siebie żadnych negatywnych skutków. Najlepiej, jeśli maseczka jest przygotowywana z prawdziwego miodu kupionego z gospodarstwa, a nie z takiego ze sklepu. Oczywiście można przygotować z każdego, ale wiadomo, z którego lepiej. Oliwę z oliwek można zamienić na pewno na inne olejki albo kosmetyki płynne. Jednak lepsze właściwości będzie miała z prawdziwą oliwą z oliwek. Maseczkę robi się w małych ilościach wiec za każdym razem można modyfikować.
jamek - 2014-06-18
Jak często stosować ?
Agniesia2678 - 2013-12-26
Oto kilka sposobów na maseczkę z miodem:

Do miseczki nałóż 2 łyżki miodu, możesz dodać niewielką ilość wody, aby miód stał się bardziej płynny. (Efekt większej płynności uzyskasz również wstawiając miseczkę z miodem do ciepłej wody). Nałóż na twarz palcami lub specjalnym pędzelkiem. Pozostaw ok 20 minut a następnie zmyj wodą. Zastosuj standardowy krem, który pomoże zachować wilgotność skóry na dłużej.

Wymieszaj 1 łyżkę miodu z 1 żółtkiem i pozostaw na skórze przez 20 minut. Ewentualnie możesz do tej mieszanki dodać również 1 łyżeczkę jogurtu i (lub) 1/2 łyżeczki dobrej jakości oleju, np. kokosowego – wymieszaj wszystko dokładnie i nałóż cienką warstwę na skórę. Po ok 20 minutach zmyj wodą.

Szczególnie osoby borykające się z trądzikiem chwalą sobie działanie miodu. Pojedyncze pryszcze możesz smarować punktowo samym miodem, lub rozcieńczając go nieco w wodzie. Rozcieńczony w wodzie delikatnie przyschnie i będzie „trzymał się skóry”. Najlepiej robić to przed snem, aby przez noc miód mógł leczyć stać zapalny. Właściwości antybakteryjne ma również maska zrobiona z miodu z dodatkiem olejku z drzewa herbacianego.
Dwie krople olejku wymieszać należy z 1 łyżką miodu. Wymieszać dokładnie. Stosować na całą twarz lub punktowo, na zmienioną chorobowo skórę. Odczekaj 15 do 20 minut i spłukać letnią wodą. Olejek z drzewa herbacianego ma silne właściwości anty-mikrobiologiczne, antyseptyczne i grzybobójcze. Tak więc, w połączeniu z miodem, pomaga wyeliminować stany zapalne skóry, ukoić zmiany trądzikowe.
Mery - 2013-10-30
Witam! Czym można zastąpić oliwę z oliwek? Czy taką maseczkę można zastosować u nastolatki ze skłonnościami trądzikowymi?
młoda1916 - 2013-10-12
właśnie zmyłam maseczkę,czuje jak moja skóra staje się jędrniejsza naprawdę dobry pomysł Polecam :)
krynia1822 - 2013-04-29
Witam wszystkie zaineresowane panie od dwuch tygodni wieczorem nakladam miod na twarz,rezultam fantastyczny a tyle wydawalam kasy na rozne kremy i bez efektu a tu widac od razu inna twarz a mam 55 lat malo ze tanszy niz kremy to i skuteczny,dziekuje za umieszczenie wiadomosci o miodzie,pozdrawiam Krystyna
majkaku.95 - 2013-01-07

Muszę wypróbować. Nie eksperymentowałam jeszcze z domowymi maseczkami, ale chętnie się pobawię w weekend i zacznę wspomagać skórę nie tylko sklepowymi kosmetykami :)

zoudi1 - 2013-01-05
Świetna maseczka ;p naprawdę działa, polecam
Agison - 2010-07-02
Czy ta maseczka naprawdę działa ? bo szukam takiej skutecznej a ta wygląda ciekawie.
Monia89 - 2010-05-07
Maseczka jest boska. Ogólnie uwielbiam wszelkie maseczki z dodatkiem miodu czy to na ręce czy na buzię czy na włosy. Skóra po maseczce odżywiona, oczyszczona, wydaje się bardziej miękka i nawilżona. Polecam!
 
Płatki owsiane mogą świetnie odżywiać i oczyszczać skórę - warto więc stosować je zarówno wewnętrznie jak i...
Jak zrobić maseczkę z płatków owsianych?
Płatki owsiane mogą świetnie odżywiać i oczyszczać...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt