gość weselny

Jak zaprosić chłopaka na wesele?
MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl

W zależności od tego, ile masz w sobie pewności siebie zaproszenie chłopaka na wesele może być ciężkim orzechem do zgryzienia lub bułką z masłem. W razie kłopotów, przygotowaliśmy kilka wskazówek, jak pokonać strach i zaprosić wypatrzonego faceta na wesele.
1

PRZYGOTOWANIA

Zdecyduj konkretnie kogo chcesz zaprosić.

Zanim kogoś zaprosisz, przemyśl to dokładnie. Nie musi być to najgorętszy chłopak jakiego znasz. Przecież ten najbardziej oblegany wcale nie musi być tym najlepszym. Rozważ zaproszenie bliskiego przyjaciela lub kumpla, z którym się świetnie dogadujesz. Przecież najważniejsze jest to, żeby dobrze się bawić.

2
Poznaj plany faceta.

Jak już zdecydujesz, kogo chcesz zaprosić upewnij się, że nie ma żadnych planów na dany wieczór i noc. Upewnij się również, czy nie ma dziewczyny. Przecież nie chcesz spalić się ze wstydu, jeśli się okaże, że jest już zajęty.

3
Ćwicz.

Jak już wymyślisz sposób, w jaki go zaprosisz, ćwicz. Powtarzaj sobie słowa, którymi się do niego zwrócisz. W ten sposób unikniesz momentów zawahania i niezręcznej ciszy. Jeśli masz zaufaną przyjaciółkę, ćwicz z nią. Wyobraź sobie, że ona jest facetem, którego chcesz zaprosić. Odegrajcie swoje role dobrze.

4

ZAPRASZANIE CHŁOPAKA NA WESELE KROK PO KROKU

Zdenerwowana? Zupełnie niepotrzebnie. Większość facetów czuje się zaszczycona, jeśli dziewczyna ich gdzieś zaprasza. Oto zestaw kilku rad, jak przebrnąć pomyślnie przez proces zapraszania.

Przygotuj się dobrze.

Jeśli nie znasz upatrzonego faceta zbyt dobrze (a nawet jeśli znasz), spróbuj przyciągnąć jego uwagę. Flirtuj z nim, zaczepiaj go przez kilka dni, zanim go zaprosisz. Daj mu do zrozumienia, że coś się 'święci'. W ten sposób zbudujesz poczucie pewności siebie.

5
Poczekaj na moment, kiedy będzie sam.

Najlepiej, jeśli porozmawiasz z nim w cztery oczy, bez niepotrzebnych osób dookoła. Nawet, jeśli jesteś całkiem pewna, że się zgodzi, 'przyłapanie' go na osobności położy na niego większy nacisk. Ułatwi to sprawę również Tobie. Unikniecie niepotrzebnych gapiów.

6
Daj mu czas.

Zwłaszcza jeśli nie znasz go zbyt dobrze – nie naciskaj i nie wymuszaj odpowiedzi natychmiast. Niech się zastanowi.

7
Pokaż mu, że Ci zależy.

Nie oznacza to, że masz się narzucać i błagać. Po prostu daj mu do zrozumienia, że bardzo chciałabyś pójść właśnie z nim. Pokaż, że masz poczucie humoru i dystans do siebie. Nie obruszaj się, jeśli się nie zgodzi. Powiedz, że Ci przykro, ale skoro nie może to trudno. Pozostań przyjacielsko nastawiona i ruszaj na kolejnego chłopaka na swojej liście!

?

Wskazówki
* Wybierz faceta uważnie. Przede wszystkim sama musisz chcieć z nim iść, a nie dlatego, że połowa dziewczyn w szkole się za nim ugania i na pewno będą Ci zazdrościć, jeśli pójdziecie razem.
* Bądź pewna siebie. Nie okazuj słabości i niezdecydowania. Pewność siebie dodaje uroku i uatrakcyjni każdą dziewczynę.
* Nie proś koleżanki lub kolegi, żeby zaprosili go za Ciebie. Nie okażesz mu w ten sposób szacunku i pokażesz siebie jako tchórza. Przecież tego nie chcesz.
* Nie zwlekaj z zapytaniem. Im szybciej zaprosisz go na wesele, tym większe masz szanse, że się zgodzi.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Teneryfa213
06.08.2014
Nawet jeśli facet ma jakieś plany to warto spróbować, bo nigdy nie wiadomo czy coś się nie zmieniło. I na miłość jesli lubisz go to mów otwarcie że chciała byś z nim pójść a nie że nie masz z kim iść bo stawiasz jego w kłopotliwej sytuacji (biorąc go na litość, a w dodatku może poczuć się jak zapasowe koło). A jeśli powiesz że chciała byś aby Tobie towarzyszył to nawet jeśli ma jakieś plany to spojrzy na Twoje zaproszenie pod innym kontem a nie jak na kolejną ofertę na imprezę których może mieć sporo, co sprawi że najprawdopodobniej zmieni je i z Tobą pójdzie.
księżniczka .
31.05.2011
ja chcę zaprosić swojego chłopaka , tylko nie wiem , jak on zareaguje , bo trochę się z nim ostatnio pokłuciłam .