rozstanie

Jak szybko dojść do siebie po rozstaniu?

dzola127 - specjalista Tipy.pl
Każdy ma prawo odczuwać ból po rozstaniu z bliską osobą. Bez wątpienia przejście do porządku dziennego nie jest usłane różami, a po drodze do normalności napotykamy na wiele trudności. Każdy radzi sobie z tą sytuacją na swój własny sposób. Niektórzy wylewają morze łez, szukają pomocy w alkoholu i narkotykach, ale należy uzmysłowić sobie, że to donikąd nie prowadzi i jest destrukcyjne, a wręcz niebezpieczne. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam poradzić sobie z rozstaniem.
P

* artykuły

1
Ważne jest, by przeżyć ten ból, nie tłumić go, nie unikać. Zaakceptować go w pełni, niech się wyrazi, np. poprzez płacz, złość, krzyk. Spróbuj wyrzucić z siebie to co się stało,a następnie... odpuść go sobie. Wypłacz się przyjaciółce, wygadaj przyjacielowi, lub znajdź otuchę u duchownego. Masz prawo być zła i nieszczęśliwa.
2
W tym trudnym momencie chcesz wykrzyczeć swój żal, wygadać się, wypłakać, a czasem wręcz przeciwnie - zamykasz się w sobie. Masz do tego prawo. Każdy sposób jest dobry na pokonanie cierpienia. Wszelkie inne uczucia pozostałe po zakończeniu związku, także warto wyrazić, np. w formie listu do byłego,(którego nie musisz wysłać). By zrozumieć siebie, pomocne jest także zrozumienie i wybaczenie.
3
Jeśli nie dasz swoim emocjom ujścia na zewnątrz, nie możesz się ich pozbyć i od nich uwolnić. Ćwicz swoje serce. Pamiętaj, że możesz na dobre wymazać "eksa" z pamięci, jeśli ujrzysz go w nowym świetle. Sporządź listę zysków i strat, jakie poniosłaś w trakcie trwania związku. Koniec związku to znakomita okazja do nauczenia się czegoś o sobie. Zaprzyjaźnij się z nowym obliczem siebie samej.
4
Spotykaj się ze znajomymi,baw się,zabijaj czas,a ból czasem będzie mniejszy. Pamiętaj, że nie uleczysz serca przez znalezienie sobie nowego obiektu westchnień. Nim wejdziesz w nowy związek należy się uporać z duchami przeszłości i zamknąć stare drzwi. I dopiero nastaw serce i umysł na nowego partnera.
?

Wskazówki
* To że zostałaś sama to nie koniec świata. Uwierz w siebie i nowe możliwości. Nie zamykaj się przed całym światem bo będzie jeszcze gorzej. Pozwól sobie pomóc.

!

Uwaga!
* ,,Nasze prywatne historie i przeżyte doświadczenia są częścią tego ,kim jesteśmy i w naturalny sposób wywierają wpływ na nasz związek.Gdy jednak stajemy się parą, związek nie powinien mieć żadnej historii, a jedynie terazniejszość i potencjalną przyszłość.(Charles i Caroline Muir)

Powiązane porady

odrzucona dziewczyna
zatrzymać faceta
Dziecko trzymające serduszko

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane