nastolatki

Jak rozpoznać, że podobasz się chłopakowi?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
nastolatki
1 z 13
Nie ma sposobu, który na 100% odpowie Ci na pytanie, czy podobasz się chłopakowi, chyba, że zapytasz o to samego zainteresowanego (a nawet wtedy może nie powiedzieć Ci prawdy, bo na przykład jest nieśmiały). Zebraliśmy jednak w jednym miejscu najważniejsze przejawy, po których poznasz, że coś może być na rzeczy. Oto one:
1
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 1
Obserwuj mowę jego ciała.

Jeśli mu się podobasz, rzadko będzie się do Ciebie odwracał plecami. Raczej będzie szukał pozycji, które pozwolą mu na obserwację Ciebie i kontakt wzrokowy. Jeśli będąc blisko Ciebie lekko zbliża swoje ramiona w Twoją stronę, często się do Ciebie nachyla, uważa na to, co mówisz, oznacza to, że mu się podobasz.

2
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 2
Jego wzrok wodzi za Tobą.

Jeśli podobasz się facetowi, jego wzrok będzie "chodził" za Tobą. Będzie patrzył na Ciebie i próbował ściągnąć Cię wzrokiem utrzymując kontakt wzrokowy. Jeśli jednak jest nieśmiały to odwróci głowę jak tylko spojrzysz w jego stronę. Jeśli powie lub zrobi coś śmiesznego w towarzystwie, zerknie ukradkiem w Twoją stronę, żeby sprawdzić, czy Ty też się śmiejesz.

3
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 3
Słuchaj go uważnie.

Jeśli Cię bardzo lubi i jest nerwowy, pewnie zacznie mówić o sobie. Wielokrotnie zdarza się, że faceci czują potrzebę udowodnienia nam, że są "warci zachodu".

4
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 4
Zwróć uwagę na dotyk.

Może położyć swoją dłoń na Twoim ramieniu gdy się będziecie razem śmiać i nie usunie swojej nogi, gdy "przypadkowo" dotknie Twojej. Może też przytulać Cię z błahych powodów. Wszystko to świadczy o tym, że facet na Ciebie leci. Bądź jednak czujna, bo jeśli jest on typem playboya i podrywa w ten sposób połowę lasek w szkole, daj sobie z nim spokój.

5
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 5
Zwróć uwagę jak traktuje Cię na tle innych dziewczyn.

Niektórzy faceci flirtują z innymi dziewczynami, żeby zwrócić na siebie Twoją uwagę. Daje im to szansę na obserwację Twoich reakcji na ich "czyny". Będzie zagadywał do Twoich koleżanek, ale jego wzrok będzie co chwilę lądował na Tobie, żeby wypatrzeć Twoje reakcje. Innym znakiem może być to, że gdy Ty wychodzisz, on automatycznie przestaje flirtować z koleżankami. Musisz mieć zaufaną osobę "w środku", żeby powiedziała Ci co się działo po Twoim wyjściu.

6
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 6
Obserwuj jego zainteresowania.

Jeśli on nagle zaczyna interesować się tym co Ty, pojawia się na lekcjach tenisa, mimo że nigdy wcześniej go tam nie widziałaś to znaczy, że chce Ci się przypodobać. Jeśli słuchacie tej samej muzyki, może Ci polecić jakieś nowe zespoły lub zaprosić na koncert.

7
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 7
Szukaj oznak zdenerwowania.

Nerwowy śmiech, spocone dłonie, głębokie oddechy, wierci się – są to znaki nerwowości, spowodowanej Twoją obecnością. A przecież nie denerwowałby się przy Tobie gdybyś mu się nie podobała i gdyby chciał wypaść przy Tobie jak najlepiej.

8
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 8
Skup uwagę na jego przyjaciołach.

Jeśli wiedzą, że mu się podobasz, będą delikatnie "pchali" Cię do niego lub jego do Ciebie. Może będą nawet próbowali się dowiedzieć, czy go lubisz. Obserwuj ich reakcje, gdy się pojawiasz – czy się uśmiechają? Czy odwracają się do niego? Chrząkają chcąc zwrócić jego uwagę, że jesteś?

9
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 9
Nie ignoruj go.

Jeśli on naprawdę jest Tobą zauroczony, nie ignoruj go. Odwzajemniaj uśmiechy, odpowiedz "cześć".

10
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 10
Obserwuj jego mimikę.

Czy stara się Ciebie naśladować? Czy podąża za Tobą, gdy się przesiadasz do innego stolika? Zawsze pierwszy śmieje się z Twoich żartów? Jeśli tak, coś jest na rzeczy.

11
sygnały, że podobasz się chłopakowi - 11
Droczy się z Tobą.

Jeśli facet lubi się z Tobą droczyć, może to oznaczać, że Cię lubi. Ale jeśli nie droczy się z żadną inną dziewczyną, tylko z Tobą – na pewno mu się podobasz!

12
nastolatki
Czy prawi Ci komplementy?

Jeśli pomalujesz lub uczeszesz się inaczej niż zwykle, on to zauważy. Większość facetów nie zauważa takich rzeczy, ale jeśli mu się podobasz, bądź pewna – zobaczy zmianę! Będzie Cię komplementował, zdania typu "Ładnie dziś wyglądasz", "Wow, nowa fryzurka. Bardzo twarzowa."

Strona 1 z 13

Powiązane porady

seksowny wygląd
odrzucona dziewczyna
dziewczyna

Podobne porady

Komentarze (107)

* Pola wymagane

napalonydelfin
21.11.2016
napalonydelfin
Makrysia
05.05.2016
Chłopak do mnie na urodzinach się patrzył co chwile gdy się obruciłam to on się patrzył i jak szłam na podwórko to zaczął coś do mnie mówić
wikusia
17.02.2016
Bo ja mieszkam w wielkiej brytani co oznacza to jak on przy polakach wyznal mi milosc i ostatnio bylam z rodzina w miescie i on mnie zobaczyl i caly czas payrzyl sie na mnie a wogole to jak ide na lekcje to mnie zaczepia nie rozumiem go!!! ?????
razdwatrzy
08.02.2016
a jezeli siada bliżej mnie ale nie zawsze i czasami sie odwraca i na mnie patrzy. i dwa razy podszedl jak gadalam z kolezanka ?
mala mi
17.12.2015
To oczywiste, że widać gołym okiem kiedy facetowi podoba się kobieta.
kasia
29.06.2015
A jesli ustawil sobie moje imie na haslo wifi to zainteresowal sie mna?
Lukasz
17.12.2014
Jesli myslicie ze stukot rzesami i usmiechow zdobedzie faceta to sa latwi i ciency . Wiekszosc z dziewczyn jakie znam to ,,ksiezniczki'' nie nawidze tego typu kobiet wiec dziewczyny z mojej klasy mnie nie interesuja i powiem wiecej mam na nie wywalone . Jesli ktos to przeczytal to dziekuje za uwage i za to ze was czas poswiecacie na czytanie tego co mi w glowie siedzi . Jeszcze raz dzieki .
Hehehe...
03.12.2014
Hehehe... Według tego 20% chłopaków w szkole...Podobam się im.
look7
06.11.2014
Bardzo prosto, gapi się na ciebie ukradkiem lub z premedytacją częściej niż inni i stara się do ciebie zbliżyć.
satan
06.11.2014
do kasia11253; taaa...to znaczy ze se chłopak kupił karnet