oczarowany facet

Jak oczarować chłopaka?

DrLoveDrLove - specjalista Tipy.pl
oczarowany facet
1 z 9
Po pierwsze musisz wiedzieć, że oczarowanie mężczyzny to zupełnie co innego, niż jego zdobycie. Nie chodzi tu tylko o wybranie faceta i poderwanie go. Okazuje się, że łatwiej poderwać mężczyznę, niż go oczarować. Czarowanie faceta wymaga pewnej subtelności i uroku osobistego. Pomoże ci to nie tylko zdobyć zainteresowanie mężczyzny, ale także utrzymać je na dłużej. Jeżeli więc wciąż polujesz na wspaniałego faceta, przeczytaj poniższe wskazówki jak go oczarować.
1
sposoby na oczarowanie chłopaka - krok 1
Kontakt wzrokowy.

Wydaje się, że to nic wielkiego, ale byłabyś zdziwiona wiedząc, ile kobiet unika kontaktu wzrokowego. Więc gdy tylko raz uchwycisz jego spojrzenie, nie bój się mu patrzeć prosto w oczy. Nieważne czy stoi po drugiej stronie sali, czy siedzi obok ciebie przy stoliku, utrzymaj kontakt wzrokowy. Możesz być pewna, że mężczyzna to zauważy.

2
Uśmiechaj się.

Mężczyźni uwielbiają uśmiechnięte kobiety. Uśmiech rozświetla całą twarz, a poza tym naukowo udowodniono, że uśmiech u drugiej osoby poprawia nastrój osoby, która go ogląda. Więc twój uśmiech wywoła u mężczyzny pozytywne uczucia na poziomie podświadomości. Pamiętaj, by zawsze się uśmiechać.

3
Bądź pewna siebie.

Nie ma znaczenia czy wyglądasz jak modelka, czy też nie, pewność siebie jest bardzo seksowna i czarująca. Powinnaś więc czuć się komfortowo z samą sobą, a twoja pewność siebie przyciągnie mężczyznę.

4
Bądź kobieca.

Nie oznacza to, że musisz cofnąć się w czasie, by dopasować się do wszystkich stereotypów kobiety. Mów łagodnym głosem, noś ubrania, które podkreślają kobiece kształty, zachowuj się jak kobieta. Jeżeli szukasz przyjaźni, możesz śmiało zignorować ten krok i dalej nosić porozciąganą koszulkę i szerokie jeansy. Jednak jeżeli szukasz miłości, bądź kobieca.

5
Okaż zainteresowanie.

Jeżeli jesteś w jakimś miejscu (np. lokalu) i zauważysz przystojnego mężczyznę, musisz zrobić coś więcej, niż tylko zerknąć na niego. Postaraj się nawiązać kontakt wzrokowy więcej niż raz. Jeżeli będziesz z nim rozmawiać, zapytaj o jego życie i zainteresowania. Ludzie lubią mówić o sobie, a mężczyźnie będzie pochlebiało to, że interesuje cię jego życie. Dodatkowo takie zachowanie pozwoli mu wywnioskować, że nie jesteś skupiona tylko i wyłącznie na sobie.

6
Pochwal jego zegarek lub krawat.

Są to takie elementy garderoby, które odpowiadają dodatkom u kobiet. Często zdarza się, że mężczyźni przywiązują do nich znacznie większą uwagę, niż do samego stroju.

7
Dotykaj go.

Śmiało, nie bój się naruszyć jego przestrzeni. Podczas rozmowy możesz szybko dotknąć jego ramienia lub dłoni, dzięki temu on błyskawicznie poczuje, że jest bliżej ciebie. Niech twoja ręka lub noga zupełnie „niechcący” otrze się o niego. Nawet, jeżeli dla ciebie będzie to ledwie zauważalne, w jego podświadomości będzie znaczyło więcej niż cokolwiek innego.

8
Bądź sobą.

Banalne, ale bardzo prawdziwe. On na pewno odkryje twoją nieszczerość i będzie się zastanawiał ile z tego, co mówisz i robisz jest prawdą. Udawanie kogoś, kim się nie jest sprawi, że będziesz nienaturalna i pojawią się negatywne emocje, które wpłyną ujemnie na wszystkie twoje wysiłki. Oszustwo nie jest czarujące.

?

Wskazówki
* Nie przesadź, wszystkie powyższe porady są doskonałe, jeżeli zachowasz umiar.
* Uśmiechaj się, ale nie śmiej się histerycznie.
* Utrzymuj kontakt wzrokowy, ale nie gap się.
* Bądź pewna siebie, ale nie arogancka i zarozumiała.
* Okaż zainteresowanie, ale nie desperację. Jeżeli zadasz mu milion pytań będzie wystraszony, bo nie dasz mu szansy, by on poznał ciebie.
* Unikaj komplementów na temat jego oczu czy uśmiechu, wydają się one tandetne i nawet, jeżeli będą szczere mogą źle wypaść.
* Dotykaj go subtelnie i rzadko. Zbyt częsty i silny kontakt traci skuteczność i staje się zbyt agresywny.

Strona 1 z 9

Powiązane porady

zakochana para
Jak powiedzieć dziewczynie, że ci się podoba?
Jak go zdobyć?

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Magdasz
12.05.2010
oczarować kogoś można będąc sobą. jest to chyba jedyny sposób. a być sobą to - być na luzie, mieć swoje zainteresowania i hobby, potrafić o nich mówić, nie udawać kogoś innego. Poza tym uśmiech, optymizm i energia - to czynniki które przyciągają do nas innych.