białe zęby

Co zrobić, żeby mieć białe zęby?

DentDent - specjalista Tipy.pl
Bielsze zęby mogą rzeczywiście poprawić nasz wygląd. Możesz śmiało rozmawiać z innymi wiedząc, że masz zdrowe i białe zęby. Istnieje wiele sposobów na wybielenie swoich zębów, niektóre z nich znajdziesz poniżej. Popatrzmy na dawne czasy - nie było wówczas ogólnie dostępnych past wybielających z fluorem, a ludzie mimo to mieli białe zęby. Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, by utrzymać zdrowe i białe żeby.
1
paski wybielające
Obecnie pojawiły się klinicznie zatwierdzone produkty i procesy na wybielanie zębów. Środki te uznawane są za szybkie i skuteczne, ale jednocześnie bardzo drogie. Wybielanie zębów może być na swój sposób bardzo skomplikowane i może mieć drastyczne skutki nie tylko dla dziąseł i zębów, ale także dla naszej osobowości. Zatem przed zastosowaniem niektórych środków apteki warto wypróbować domowe sposoby. Zabiegi te są nie tylko bezpieczne, ale także łatwe w wykonaniu i bardzo tanie.
2
Truskawki. Rozgnieć truskawki lub liście szałwii i nałóż na zęby, następnie zacznij je masować.
3
Grzanki – najlepiej te spalone, są często stosowane do wybielania zębów. Zmieszaj trochę spalonego pokruszonego pieczywa z odrobiną proszku oraz oleju i przygotowaną mieszankę używaj jak pasty do zębów. Zamiast tak kombinować możesz też kupić od razu sproszkowany węgiel - dostępny w aptece.
4
Cząsteczki jedzenia, które utknęły nam w przestrzeniach między zębami mogą zostać usunięte poprzez płukanie ust wodą.
5
Wcieraj w zęby wacik nasączony sodą oczyszczoną i sokiem z cytryny.
6
W dawnych czasach mieszanka sody oczyszczonej i wody utlenionej, była najdroższym sposobem na wybielenie swoich zębów.
7
Pamiętaj o myciu zębów po każdym posiłku. Szczotkowanie zapobiega tworzeniu się płytki nazębnej, która powoduje przebarwienia. Wielu ludzi uważa, że mycie zębów raz dziennie jest wystarczające, a nie jest to prawda. Utrzymanie zdrowych dziąseł i zębów możliwe jest tylko dzięki regularnemu ich myciu.
8
Używaj pasty do zębów, która dostała pozytywna opinie od Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego. Tego typu pasty wybielające są najskuteczniejsze w działaniu i znacznie bezpieczniejsze dla naszych zębów.
9
Regularnie wymieniaj swoją szczoteczkę do zębów. Jak możesz mieć czyste i białe żeby, jeśli szczoteczka nie wykonuje swojego zadania? Zęby nie będą dokładnie wyszczotkowane, jeśli włosie będzie zużyte. Zmieniaj szczoteczkę do zębów co dwa miesiące.
10
Raz dziennie czyść zęby nicią dentystyczną. Pozostałości żywności, które dostały się między zęby również mogą powodować przebarwienia. Usuniesz je używając nici.
11
Umów się na wizytę u stomatologa i profesjonalne czyszczenie zębów co najmniej raz w ciągu roku. Czyszczenie zębów wykonane przez profesjonalnego dentystę pomoże ci w utrzymaniu naturalnego koloru zębów.
12
Unikaj picia czerwonego wina i kawy. Mogą one przebarwić szkliwo twoich zębów. Palenie papierosów sprawi, że twoje szkliwo będzie żółte. Pozbądź się złych nawyków. Zamiast tego pij dużo wody i mleka.
13
Jedzenie owoców i warzyw jest również korzystne dla naszych zębów. Surowe warzywa nie tylko są zdrowe, ale również pomagają oczyścić nasze zęby. Zatem jedz je jako przekąskę. Truskawki zawierają witaminę C, która odpowiedzialna jest za wybielanie. Do wybielenia szkliwa zębów możesz również wykorzystać skórkę cytryny – masuj nią powierzchnię zębów, a potem dobrze wypłucz jamę ustną.
14
Na stan naszych zębów na wpływ również sposób odżywiania się. Zdrowa żywność to zdrowe ciało, a co za tym idzie kości i zęby.
?

Wskazówki
* Naturalne sposoby wybielania zębów są niedrogie i do tego skuteczne.
* Uzbrój się w cierpliwość, twoje zęby z czasem staną się naprawdę bielsze.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Białe zęby
Białe zęby
Białe zęby

Podobne porady

Komentarze (10)

* Pola wymagane

bianka
26.01.2017
ja używam niemieckie żelu wybielającego
F.
14.06.2014
NIE WOLNO UŻYWAĆ SODY OCZYSZCZONEJ DO ZĘBÓW! Osoba odpowiedzialna za podanie tej rady powinna przestać pisać artykuły - mycie zębów sodą znacznie i NIEODWRACALNIE narusza szkliwo i prowadzi do nadwrażliwości!
Agniesia2678
19.02.2014
zainwestować w jakąś lepszą pastę wybielająca i płyn do płukania jamy ustnej :)
zenek50zenek
08.02.2013
to zalezy jakie to ma z natury zęby kolor kosci ma tu powazne znacznie
skrzacik0007
16.01.2013
Korzystałem z pasków nakładanych na zęby i efekt był zadowalający, jedynym minusem było to że moje zęby było mocno nadwrażliwe
martakali2889
16.01.2013
A czy to nie niszczy bardzo zębów tzn szkliwo?
gzymsio
07.11.2012
ja wierze tylko w działanie dentysty, od pasków mnie tylko dziąsła bolały bo ten płyn ścieka - chodze sobie do ortodent u Mnie w rzeszowie, cenowo jest OK, a efekt mam cały czas bez męczenia się niepotrzebnie jak jakieś dziecko
PyJamis
15.04.2012
Ja do wybielenia zęby wolę kupić preparat w aptece, co do którego mam pewność że jest bezpieczny. Przykładowo taki zestaw Białą Perłą System poza substancją wybielającą używaną w gabinetach dentystycznych ma również fluor wzmacniający szkliwo.
malutkoo
31.03.2012
która z metod wam najbardziej pomogła?
Mi się wydaje że ta z sodą i wodą jest dobra ale i też ze skórką pomarańczy. :)
krokodyl
17.05.2011
No można bardzo dbać o zęby a mieć z natury żółtą kość:( Dlatego tylko dentysta jest w stanie dobrać odpowiednią metodę wybielania. No i ceny są coraz bardziej konkurencyjne ( w Krakowie w alfa dental zaczynają się już od 600 zł)