podniecanie faceta

Jak podniecić faceta w łóżku?

Bianka - specjalista Tipy.pl
Chcesz sprawić twojemu mężczyźnie wyjątkową przyjemność podczas seksu? Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się jak podniecić swojego faceta.
1
Mężczyźni są pobudzani seksualnie poprzez doznania wizualne.

Kobietom zazwyczaj to nie wystarcza, ponieważ w większym stopniu działają na nie bodźce dźwiękowe i dotykowe. Pamiętaj więc, że wyłączenie światła w sypialni może czasem przynieść odwrotny skutek, niż zamierzony. Mężczyzna chce widzieć ciało swojej kobiety.

2
Zapytaj go co lubi.

Mężczyźni to najczęściej bardzo proste istoty, więc z pewnością odpowiedzą ci szczerze na to bezpośrednie pytanie. Możesz je zadać w sypialni lub przy lampce wina. Często łatwiej jest rozmawiać o seksie, gdy nie jesteście w intymnej sytuacji. Lepiej przez kilka minut poczuć się niezręcznie, niż później po kilku miesiącach dowiedzieć się, że to co robiłaś dla niego nie jest tym, czego on chciał.

3
Rób to z łatwością.

Bądź delikatna w dotyku. Jeśli nie będziesz ostrożna, dotyk może być dla mężczyzny bolesny, zwłaszcza na początku. Większość mężczyzn cieszy seks oralny, ale nie wszystkich. Zapytaj więc zanim przystąpisz o działania. I pamiętaj, zęby i kolczyki mogą zadawać bolesne rany. Bądź ostrożna.

4
Początek i koniec seksualnego doświadczenia nie ma określonego czasu.

Rób wszystko powoli. Jeśli tuż przed orgazmem nieco zwolnisz stymulację seksualną, a następnie ponownie przyśpieszysz, pobudzisz partnera jeszcze bardziej. Większość mężczyzn doświadcza dużo mocniejszego orgazmu, jeśli gra wstępna i sama stymulacja trwają dłużej niż 5 minut.

5
Delikatne pieszczoty narządów płciowych i brodawek są bardzo podniecające dla większości mężczyzn.

Użyj swoich dłoni, ust w nawet własnych sutków. Zapytaj się go, czy lubi być dotykany i gdzie – nie zakładaj, że to pewne.

6
Całowanie może być bardzo podniecające.

Zacznij delikatnie. Odkrywaj i poznawaj powoli i delikatnie jego ciało – jeśli szybko będziesz poruszać językiem po jego ciele, dla żadnej ze stron nie będzie to przyjemne.

7
Nigdy nie lekceważ potęgi sugestii.

Opisz dokładnie ze szczegółami, co chcesz z nim zrobić. Wyobraźnia zadziała, będzie chciał wcześniej skończyć pracę lub nawet przerwać waszą kolację.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

miłość
Wirtualny sex
Para całująca się w łóżku

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Snoekij
12.11.2015
8.Fantazja.Przykładem może być tzw. pissing.Z pkt-u widzenia mężczyzny,gdy kobieta jest już podniecona i jest "wilgotna",jest to w większości przypadków hormony buzują.Rada:stwórz atmosfere w łóżku,bądź innym miejscu wrażenie "mokrej" delikatnie popuszczajac mocz w odzienie.Ocierając się,o "jego",i intensywnie zbliżając ciało do ciała pobudzisz zmysły obojga.Wskazówki:graj na wyobaźni i nie licz że twój partner oznajmi Ci o tych fantazjach,większość mężczyzn wstydzi się tego rodzaju "zabaw" choć o nich często myśli.Niech się niespodziewa.Wasz udany nr zależy od Ciebie.Ważne by być nieskrępowaną.Pozdrawiam
Kamilla
05.10.2013
nie którzy są czuli,a nie którzy nie :) każdy facet potrzebuje ciepła kobiety :)
Monia
06.05.2012
Hmm a czy mężczyźni są czuli ? Czy potrzebują czułości i ciepła w łóżku ?