randka

Jak dobrze wyglądać na randce?

visage - specjalista Tipy.pl
Znalazłaś mężczyznę, z którym warto się umówić i wybierasz się na randkę. Pierwsze wrażenie jest oczywiście bardzo ważne, powinnaś wyglądać seksownie, ale nie wulgarnie. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak dobrze wyglądać na pierwszej randce.
1
Nowa bielizna.

Zacznij od podstaw. Wybierz się na zakupy i spraw sobie nową bieliznę w swoim ulubionym kolorze i upewnij się, że wygląda niesamowicie. Seksowna bielizna pod fajnym ubraniem jest podstawą, która buduje twoją pewność siebie, nawet, jeżeli ty jesteś jedyną osobą, która wie jak ona wygląda.

2
Dobierz strój, który podkreśli twoją figurę.

Wiesz dobrze, w jakich ciuchach najlepiej się prezentujesz, więc wybierz coś ekstra ze swojej garderoby i znajdź randkowy odpowiednik tego stroju. Jeżeli nie możesz się na nic zdecydować, idź do dobrego sklepu i poproś o pomoc w dobraniu sukienki, która podkreśli twoją figurę. Staraj się przy tym unikać stereotypów randkowych, takich jak mała czarna, no chyba, że najdziesz taką, która idealnie na tobie leży.

3
Włosy.

Idź do swojego ulubionego salonu fryzjerskiego, nawet, jeżeli pójdziesz tam tylko umyć i wysuszyć włosy. Poproś fryzjerkę, by doradziła ci jak najlepiej ułożyć włosy i zwracaj dokładnie uwagę na to, co robi. Dostaniesz kilka wskazówek, dzięki, którym będziesz bardziej pewna siebie i seksowna.

4
Lokalizacja.

Pamiętaj, gdzie się wybierasz. Zwiewna sukienka i oryginalna fryzura sprawią, że będziesz boginią w restauracji, ale w kręgielni będziesz czuć się głupio. Jeżeli nie wiesz, dokąd idziecie zapytaj mężczyznę jak powinnaś się ubrać.

5
Wyszczotkuj zęby.

Musisz zadbać o higienę jamy ustnej. Świeży oddech i seksowny, biały uśmiech dodadzą ci pewności siebie i nie każą długo czekać z pocałunkiem. Pamiętaj, by unikać ostrej szminki, nawet, jeżeli na tobie wygląda niesamowicie, na nim z pewnością będzie nieciekawa.

6
Poćwicz chodzenie prosto.

Garbienie się jest okropne i mało pociągające. Chodzenie z wyprostowanymi plecami jest nie tylko zdrowsze, ale także sprawi, że będziesz wyglądać jak osoba pewna siebie i swoich atutów, a to jest z pewnością seksowne.

7
Nie ubieraj się w same nowe rzeczy.

Załóż pasek, który lubisz lub ukochane kolczyki - dodadzą nowym ciuchom trochę twojej osobowości. Ale pamiętaj by to nie było coś, co dostałaś od swojego byłego partnera. Jeżeli mężczyzna, z którym się umówiłaś zauważy biżuterię i zapyta „skąd to masz”, będzie ci niezręcznie odpowiedzieć, a szczera odpowiedź może nawet zrujnować randkę.

8
Pij wodę.

Nie możesz zrzucić trochę wagi w 24 godziny i nie warto próbować tego robić. Jeżeli będziesz się głodzić i zemdlejesz na randce, to na pewno nie wypadniesz dobrze, a twoje spotkanie szybko się zakończy. Zamiast tego pij dużo wody i unikaj potraw zawierających dużo soli. Woda da ci uczucie pełności i dodatkowo poprawi stan twojej skóry.

9
Weź kąpiel.

Postaraj się wygospodarować tyle czasu, by wziąć długa relaksującą kąpiel. Użyj swojego ulubionego płynu do kąpieli i daj sobie trochę czasu by się zrelaksować, odpocząć i dobrze poczuć. Twoja randka będzie lepsza, jeżeli przed jej rozpoczęciem całkowicie odetniesz się od pracy i całodziennego zmęczenia.

10
Pomaluj się.

Nie chcesz ukrywać swojego wyglądu, ale możesz nieco podkreślić niektóre cechy. Użyj dobrego kremu, ale staraj się unikać korektora i fluidu, chyba, że naprawdę ich potrzebujesz. Na powieki nanieś ciemny cień, który podkreśli twoje oczy, a usta pomaluj delikatnie szminką lub błyszczykiem. Pamiętaj, że facet już sądzi, że jesteś wspaniała.

11
Bądź pewna siebie.

Wystroiłaś się i dodałaś sobie maksimum pewności, teraz musisz tylko zrobić wszystko by to pokazać. Szanuj siebie i pamiętaj, że jesteś wyjątkowa. Bądź tym, kim jesteś i baw się dobrze.

12
Uśmiechaj się.

Dobra zabawa to podstawa, więc uśmiechaj się i baw się. Nie ważne czy nigdy więcej go nie zobaczysz, czy zostanie twoim mężem - nie zmarnuj tego wieczoru. Postaraj się poznać mężczyznę i pozwól, by on poznał ciebie. Bawcie się przy tym, młodym jest się tylko raz.

Strona 1 z 3

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane