blokowanie stron

Jak zablokować stronę internetową w Internet Explorerze?

fifi - specjalista Tipy.pl
Internet jest pełen wyskakujących okien i linków do przeróżnych stron. Jest to nie tylko denerwujące, ale dostęp do niektórych stron powinien być zabroniony dla dzieci. Jak więc zablokować dostęp do niechcianych stron? Oto kilka skutecznych metod.
1

Otwórz Internet Explorer. W menu kontekstowym wybierz Narzędzia > Opcje internetowe > Zawartość. W 'Klasyfikatorze treści' zaznacz opcję 'Włącz'.

2

W zakładce 'Witryny zaakceptowane' znajdziesz pole, w które wklej adres strony, którą chcesz zablokować. Pamiętaj, że jeśli chcesz zablokować daną stronę całkowicie, wpisz przed jej adresem *. Kliknij w 'Nigdy' i 'Ok'.

3

W tym samym oknie, wejdź w zakładkę 'Ogólne'. Upewnij się, że opcje 'Użytkownicy mogą oglądać witryny w sieci Web, które nie mają klasyfikacji' oraz 'Opiekun może wpisać hasło, aby umożliwić użytkownikom wyświetlanie zawartości ograniczonej restrykcjami' są zaznaczone.

4

Kliknij w 'Utwórz hasło' i wpisz jakieś hasło, które będzie Ci łatwo zapamiętać, a jednocześnie trudno odgadnąć niepowołanym osobom, np. dzieciom.

5

Kliknij 'Ok'. Gotowe!

?

Wskazówki
* W tym samym oknie wejdź w zakładkę 'Klasyfikacje' i zaznacz suwakiem co mogą oglądać użytkownicy.
* Rozważ zainstalowanie filtra internetowego, który zezwala lub zabrania dostępu do niektórych witryn.

Powiązane porady

Blokowanie strony internetowej

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

bogu
03.07.2014
ten sposób nie działa jeśli chce się ustawić blokadę dla admina bez hasla