Burberry Prorsum, wiosna 2008

Jak się ubierać?
ModaModa - specjalista Tipy.pl

Jak powinien być ubrany modny mężczyzna? Tej wiosny moda męska zaskoczyła nas obfitością kolorów oraz zwiewnością i lekkością jakiej dotąd nie znaliśmy. Garderoba męska rozkwitła tysiącami kwiatów i nabrała nieoczekiwanej przezroczystości. To co zazwyczaj oczekiwane o tej porze roku, czyli naturalne włókna i tkaniny w odcieniach piasku, nagle zostało wyparte super delikatnymi, technicznie zaawansowanymi tkaninami.
P

* Pieniądze

1
Jil Sander, wiosna 2008
Projektanci zaserwowali nam dużą dawkę nowości i sprawili, że nadchodzący sezon wiosenno-letni będzie szalenie ekscytujący dla prawdziwych fanatyków mody. Tradycjonaliści i Ci, którzy trochę ostrożniej podchodzą do eksperymentów z modą nie muszą się jednak niczego obawiać. O nich projektanci też zadbali.
2
Na ciepłe dni

Na pewno jedną z największych niespodzianek w modzie męskiej tego sezonu, jest transparentność tkanin z jakiego została skonstruowana letnia garderoba. Ubrania nie są już tylko lekko przezroczyste. Dzięki zaawansowanej technologi, tkaniny stały się stu procentowo przejrzyste. Andersenowskie „Nowe Szaty Cesarza” przybrały jak najbardziej realne kształty. Zaawansowane techniki tkacze oraz ultracienkie i luksusowe włókna pozwalają osiągnąć efekt dotąd nieznany. Z materiałów tak lekkich i przezroczystych wykonane są nie tylko męskie koszule, lecz także odzież wierzchnia i dodatki. Transparentna odzież pojawiła się we wszystkich odcieniach sezonu, od bieli po nasycone barwy fioletu i żółci.
3
Etro, wiosna 2008
Dla współczesnego Casanovy

Kwiaty to tradycyjny wzór w letniej garderobie kobiet. Jednak tego sezonu kwiaty zakwitły również w modzie męskiej. I nie mówię tu o pojedynczych kwiatuszkach wetkniętych w butonierkę. Mówię o prawdziwym deszczu kwiatowym, tropikalnej obfitości. Tej wiosny, każda część garderoby od krawatów, przez koszule, po marynarki, rozkwitła tysiącami soczystych barw. Trend, jak najbardziej romantyczny, sprawia, że ubrania nabrały miękkości i szczególnej lekkości. Nie jest to jednak trend dla panów niepewnych własnej męskości ani też dla tych którzy nie chcą rzucać sie w oczy. Jest to trend godny współczesnego Casanovy i pewnego siebie uwodziciela lub indywidualisty o duszy hippisa.
4
Dries Van Noten, wiosna 2008
Dla miłośników sportu

Dla panów lubiących się w kolorze ale preferujących garderobę o sportowym zacięciu i zdecydowanym pierwiastku męskim, projektanci też mają sporo do zaoferowania. Sportowe akcenty pojawiły sie na wybiegach od Mediolanu po Nowy Jork. Wzornictwo i tkaniny godne nie tylko stadionów piłkarskich ale także klubów pływackich wkradły sie do szaf nobliwie ubranych biznesmenów.

Neoprenowe płaszcze i marynarki przywdziały intensywnie jaskrawe barwy a poliestrowe spodnie garniturowe nabrały lekkości i swobody jaką dotychczas cieszyła się tylko odzież sportowa. Tradycyjna męska garderoba, dotąd spotykana w stonowanych barwach, przywdziała nowe odcienie. Projektanci dodali kolorowe akcenty, domalowali paski i doszli geometryczne aplikacje. A wszytko to oczywiście w jak najbardziej jaskrawych odcieniach błękitu, żółci, różu i pomarańczy.
5
Wiosna 2008 Marc by Marc Jacobs
Niebieski - dla tradycjonalistów

Co więc pozostaje w tym sezonie tradycjonalistom i panom którzy nie chcą szokować lub rzucać się w oczy?

Odpowiedź jest prosta: wszelkie odcienie niebieskiego.

Kolor ten przybrał wszystkie możliwe formy i wariacje: od delikatnych i zwiewnych błękitów po tradycyjny i stateczny granat. Wiosenne wybiegi obfitowały w stonowane i jednolite kolorystycznie propozycje ubraniowe.

Niebieski – kolor klasyczny i bezpieczny - nie oznacza jednak modowej nudy. Tegoroczne bogactwo odcieni i wzorów pozwala nam na niezliczone kombinacje i wyrażanie własnego stylu. Zarówno tradycjonalista jak i fanatyk mody, w niebieskim rozdziale, znajdzie coś dla siebie.
6
Burberry, moda wiosna 2008
Moda męska 2008

Pomimo lekkich ekscentryzmów tkaninowych i eksperymentów zarówno z barwami jak i wzorami, moda na bieżący sezon jest jak najbardziej przyswajalna. Wszystko zależy od dobrej stylizacji i odrobiny odwagi.

Transparentny sweterek zarzucony na żółtą koszulę nie tylko doda nam szyku ale także pozwoli wybić się z tłumu. A kwiecisty wzór można zaadoptować, jeśli nie w formie koszuli to choćby dla akcentu kolorystycznego w formie krawatu. No i dla tych nielubiących ryzyka, zawsze pozostaje paleta w odcieniach niebieskiego.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Leszek
17.03.2016
Dla mnie ważne są buty, każdy mężczyzna powinien dbać o to aby jego obuwie było eleganckie, gustowne i pasowały do ubioru. Sam preferuję skórzane półbuty i niedawno w merg pl znalazłem całkiem fajne i ciekawe połączenie klasyki z odrobiną stylu sportowego, które bardzo mi się podoba.
ricardo09
22.02.2016
Dzisiaj w modzie dozwolone jest wszystko, nawet mieszanie elegancji z luzactwem w Sneakr kupiłem bluzę Britysh, którą z powodzeniem założę pod garnitur do tego buty Canvas i tez będzie spoko. Powinniśmy być wdzięczni kreatorom mody za to, że nie musimy udawać kogoś, kim nie jesteśmy i, że możemy założyć to co lubimy i w czujemy się sobą.