randka

Jak zaprosić dziewczynę na spotkanie?
master - specjalista Tipy.pl

Jak zaprosić dziewczynę na randkę? To pytanie, które zadaje sobie wielu facetów. Prawdziwy problem polega na tym, jak to zrobić tak, by nigdy nie usłyszeć odmowy. Więc pytanie powinno brzmieć „jak zaprosić dziewczynę na spotkanie, by się zgodziła?”. Poniżej znajdziesz wskazówki jak to prawidłowo zrobić.
1
Jest jakaś dziewczyna, którą chciałbyś zaprosić na spotkanie? Przygotuj się przez wcześniejsza ocenę swoich umiejętności interpersonalnych.. Jak prezentują się twoje umiejętności randkowe? Jak do tej pory radziłeś sobie z kobietami?
2
Następnie przygotuj się psychicznie. Musisz zdać sobie sprawę, że szanse na uzyskanie odpowiedzi odmownej są zwykle znacznie większe, niż na usłyszenie „tak”. Nawet najlepsi z najlepszych tylko w 20% przypadków otrzymują odpowiedź twierdzącą od nieznajomych kobiet i 60% w przypadku kobiet ze swojego kręgu znajomości. Musisz wiedzieć, że nie ma takich umiejętności, których możesz się nauczyć, by to zmienić. Gdy zapraszasz dziewczynę możesz wiele oczekiwać, ale ważne byś mimo to był przygotowany na jej odmowę.
3
Gdy już przygotujesz się psychicznie i będziesz zdeterminowany, by dobrze się bawić niezależnie od tego, co się stanie, musisz przejść do rzeczy. Nie wolno ci odwlekać zaproszenia dziewczyny. Pomyśl, że jeżeli się zgodzi to super, a jeśli nie to trudno, nic się nie stanie. Pamiętaj, że twoim celem jest dobra zabawa podczas miłej rozmowy z dziewczyną, a nie konieczność umówienia się z nią.
4
Rozmawiaj z dziewczyną, śmiej się, baw się, żartuj. Jeżeli nie umiesz tego zrobić to przeczytaj poniższe propozycje. Są dwa różne sposoby jak poprowadzić taką rozmowę.

1. Kiedy oboje jesteście w dobrym nastroju i żartujecie na różne tematy zapytaj po prostu „hej, może gdzieś przycupniemy” i zabierz dziewczynę do pobliskiej kawiarni, lub na ławkę w parku. Tak właśnie w prosty sposób zaprosiłeś ją na randkę. Takie spotkanie to „błyskawiczna randka” jest znacznie bardziej romantyczne i spontaniczne niż randka, na którą zaprosisz ja wcześniej.

2. Dobrze się bawicie, rozmawiacie i żartujecie, powiedz „hej muszę już lecieć, ale może dokończymy nasza rozmowę w piątek przy kawie?”. Ona może ci odpowiedzieć:

a)„jasne, w piątek mam czas”, lub „jasne brzmi świetnie, zróbmy tak” to będzie oznaczało jej zgodę.
b)„niestety piątek mi nie pasuje”, „może umówimy się, kiedy indziej” – jeżeli nie poda innego terminu jej odpowiedź oznacz nie. Jeżeli poda konkretny powód zmiany terminu i zaproponuje inny dzień, możesz się z nią umówić.
?

Wskazówki
* Teraz już wiesz jak zaprosić dziewczynę na spotkanie bez stresu i jak pokonać strach przed odrzuceniem.
* Wierzcie lub nie, ale kobiety na ogół są delikatne i nie chcą zranić uczuć mężczyzny.
* Jeżeli kobieta nie mówi ci, wprost, że nie chce wyjść nigdzie z tobą, ale wymyśla stale nowe wymówki musisz to potraktować jako nie.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane