maseczka na rozszerzone pory

Jak zmniejszyć rozszerzone pory?

visage - specjalista Tipy.pl
maseczka na rozszerzone pory
1 z 6
Twarz wygląda brzydko a skóra jest nierówna, gdy pory są otwarte. Ponadto otwarte pory stają się miejscem gdzie gromadzi się kurz, mydło i inne zbrudzenie, które bardzo brzydko wyglądają. Takie rozszerzone pory, zwłaszcza, jeżeli jest ich dużo przyśpieszają proces starzenia się skóry, więc warto z nimi walczyć. Bardzo trudno jest zamknąć otwarte pory. Często nawet zabiegi chemiczne nie dają dobrych rezultatów. Ale najważniejsze by pamiętać, że walka z porami wymaga czasu i cierpliwości. Poniżej znajdziesz wskazówki jak naturalnie zmniejszyć rozszerzone pory.
1
sposoby na rozszerzone pory - krok 1
Umyj twarz mydłem a następnie połóż na niej opakowanie kruszonego lodu. Taki zabieg spowoduje obkurczenie porów.
2
sposoby na rozszerzone pory - krok 2
Jajko to doskonałe lekarstwo do walki z rozszerzonymi porami. Do skóry tłustej musisz zmieszać sok z cytryny z białkiem jajka, do cery suchej lub normalnej należy użyć całego jajka i nałożyć na skórę twarzy. Taka maseczka doskonale pomaga obkurczać pory.
3
sposoby na rozszerzone pory - krok 3
Namocz migdały w wodzie, po 3-4 godzinach wyjmij je i rozgnieć, by powstała klarowna pasta. Dodaj do niej jedną lub dwie łyżeczki soku z cytryny. Mieszankę nałóż na skórę twarzy. Maseczka z migdałów również pomaga w walce z rozszerzonymi porami.
4
sposoby na rozszerzone pory - krok 4
Rozgnieć miąższ moreli i dodaj do niego miąższ pomidorów, całość wymieszaj dokładnie na jednolitą miazgę i nałóż na twarz. Taka gęsta maska pomoże obkurczyć pory.
5
sposoby na rozszerzone pory - krok 5
Peeling z cukru jest doskonałym środkiem zmniejszającym otwarte pory. Weź po łyżeczce każdego składnika i zmieszaj ze sobą cukier, miód, sok z cytryny i oliwę z oliwek. Nałóż peeling na twarz i delikatnie pocieraj skórę. W ten sposób złuszczysz martwy naskórek i pomożesz naturalnie zamknąć rozszerzone pory. Taki peeling jest ma nie tylko właściwości złuszczające, ale także odżywcze, jest więc doskonałym sposobem na walkę z otwartymi porami przez cały rok.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

sposoby na pryszcze
piękna cera
trądzik różowaty

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Luna
19.07.2010
Ogórek ma działanie lekko ściągające i oczyszczające skórę. Najlepiej przykładać plasterki ogórka do twarzy na 15 min (uwaga: ma działanie również rozjaśniające).