randka w kinie

Jak się zachować na randce w kinie?
master - specjalista Tipy.pl

Każdy chce, by pierwsza randka była niezapomnianym przeżyciem. Być może wydaje się to trudne, ale w rzeczywistości jest bardzo proste. Wystarczy, że będziecie ze sobą rozmawiać i dobrze się bawić. Poniżej znajdziesz instrukcję jak się zachować na pierwszej randce, by na długo pozostała w pamięci.
1

Postaraj się wyglądać jak najlepiej. W tym celu musisz się wykąpać i użyć nieco wody kolońskiej. Wybierz najlepsze ubrania i upewnij się, że są bez zarzutu, jeżeli mają plamy to nie zrobisz dobrego wrażenia. Daj sobie odpowiednia ilość czasu na przygotowanie się, byś nie wyglądał niechlujnie.

2

Skomentuj jej wygląd. Możesz powiedzieć coś o jej stroju, włosach, czy czymś innym. Ale nie przesadzaj, mów tylko o tym, co naprawdę ci się podoba, w przeciwnym razie będziesz brzmiał fałszywie. Jeżeli nic szczególnego nie przykuło twojej uwagi, powiedz po prostu, że ładnie wygląda.

3

Otwieraj drzwi przed dziewczyną i pozwól, by zawsze wchodziła pierwsza. To bardzo prosty sposób, by zaimponować dziewczynie. Zapunktujesz u niej i zrobisz dobre wrażenie.

4

Kupuj zarówno swoje jak i jej bilety. Czasami dziewczyna może poczuć się urażona tym, że chcesz za nią zapłacić i będzie chciała sama płacić za siebie, zapytaj wtedy, czy jest tego pewna. Jeżeli będzie się upierać, że zapłaci za swój bilet, to zgódź się na to, ale kup dla niej popcorn lub inna przekąskę.

5

Bądź gentlemanem i pozwól, by to dziewczyna wybrała film. Jeżeli film, który sam wybierzesz się jej nie spodoba, to będziesz mieć kiepską randkę.

6

Zaobserwuj jak podczas filmu dziewczyna zachowuje się w stosunku do ciebie. Jeżeli zauważysz, że przysuwa się nieco do ciebie i poprawia włosy, to prawdopodobnie nie jest zbyt skupiona na filmie, tylko zastanawia się jak dalej potoczy się wasza randka. Gdy poczujesz, że dziewczyna zbliżyła się do ciebie, obejmij ją swoim ramieniem, jeżeli zacznie się kręcić, będzie to oznaczać, że nie była gotowa na twój ruch. Jeżeli czujesz, że możesz, weź ją po prostu za rękę, będzie to mniej odważne, niż obejmowanie, ale dzięki temu dziewczyna poczuje, że nie zapomniałeś o niej oglądając film, a to pozytywnie nastroi ją na resztę randki.

7

Na końcu filmu powiedz o nim kilka słów. Rzuć kilka uwag na temat filmu i zapytaj ją czy może ma ochotę na kawę lub kubek gorącej czekolady w kawiarni. Jeżeli odmówi, odprowadź ją do domu lub poczekaj z nią na jej transport. Jeżeli natomiast przystanie na twoją propozycję, idźcie na kawę i rozmawiajcie. Zacznij rozmowę o niej, aby poczuła, że cię interesuje. Kiedy wyczujesz, że jest skrępowana ciągłą rozmową o niej, zmień temat i zacznij mówić o sobie. Być może ona niezbyt dużo wie o tobie i chętnie się czegoś dowie.

8

Pocałuj ją. Po zakończeniu randki, jeżeli ona stoi blisko ciebie, dotyka cię lub obejmuje powinieneś delikatnie pocałować ją w usta (nie używaj języka, bo możesz ją odstraszyć). Nie całuj dziewczyny w policzek, jeżeli będzie chciała ci podziękować sama cię tam pocałuje.

9

Poproś ją o numer telefonu. Jeżeli dziewczyna powie, że świetnie się bawiła lub coś w tym stylu, powiedz, że ty również miło spędziłeś czas i zapytaj czy mógłbyś do niej czasem zadzwonić.

10

Poczekaj, aż dziewczyna wejdzie do domu, ale nie stój tam zbyt długo, bo to będzie dziwnie wyglądać. Gdy dziewczyna wejdzie do domu, odejdź. Jeżeli uda ci się natrafić na jej spojrzenie z okna, uśmiechnij się i pomachaj do niej, dzięki temu będzie wiedziała, że chcesz się z nią jeszcze umówić.

?

Wskazówki
* Bądź uprzejmy i przytrzymuj jej drzwi.
* Jeżeli wasze ręce spotkają się w wiaderku popcornu nie panikuj, delikatnie przesuń rękę i uśmiechnij się do niej.
* Ogól się przed randką, jeżeli tego potrzebujesz.
* Jeżeli boisz się ją pocałować bez jej zgody, zapytaj czy nie ma nic przeciwko temu, prawdopodobnie uzna, że jesteś słodki i sama ciebie pocałuje.
* Jeżeli dziewczyna obraża się, gdy otwierasz jej drzwi i chce sama kupić bilet, to prawdopodobnie jest feministką. Nie próbuj więc jej nic kupować, najwyraźniej chce być niezależna.
* Nie jedz jak świnia.
* Nie zadawaj głupich pytań w stylu „jak bardzo mnie lubisz?”. Nie ważne, co mówią twoi koledzy, to pytanie nie pomaga.
* Nie przesadź z woda kolońską, bo wypalisz jej nos.
* Nie drąż tematu, jeżeli dziewczyna nie chce o czymś mówić. Inaczej możesz zepsuć całą randkę.
* Podczas pocałunku na dobranoc nie używaj języka, większość dziewczyn uzna, że to krok za daleko i nie będzie chciało się z tobą więcej spotykać.
* Nie rób niczego głupiego.
* Jeżeli po filmie nie będzie chciała nigdzie z tobą wyskoczyć, nie rób scen, bo wyjdziesz na idiotę.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

adam23232
12.12.2016
ale IDIOTYCZNE rady.... tylko w teorii są "super"
kinskarolina123
07.02.2014
Naprawdę super artykuł. Polecam. Właśnie dzisiaj kolega poprosił mnie, żebym poszła się z nim spotkać pod pretekstem podania lekcji. Gadaliśmy, aż ten nagle zaproponował wspolne jutrzejsze wyjście do kina ! Byłam trochę przerażona, bo pierwszy raz byłabym z chłopakiem w kinie, a więc postanowiłam, że wejdę na tipy i db poczytam. Zdało się to trafną decyzją. Wiem o czym gadać i jak sie zachowywać. Naprawdę dzięki, dzięki i jeszcze raz wielkie dzięki :))
NewOne
23.01.2013
Na pierwszą randkę nie idzie się do kina, tylko do nastrojowej kawiarni - np. muzycznej, wtedy można słuchać muzyki w wypadku ciszy - albo na spacer do parku ...
kiki
12.10.2012
kurde. Czytając to dowiedziałam się, że on chyba też to czytał. Zadziałało na mnie XD