Disney Land

Jak uniknąć długich kolejek w Disneylandzie?
PandaPanda - specjalista Tipy.pl

Disneyland to magiczne miejsce, ale cała magia znika, gdy musimy stać całymi godzinami w kolejce, aby dostać się na kolejne atrakcje. Spróbujemy Ci pomóc uniknąć kolejek i niepotrzebnego stresu. Zapamiętaj poniższe porady.
1
Zaplanuj wycieczkę do Disneylandu poza sezonem. Wprawdzie w Disneylandzie trudno jest o okres poza sezonem, ale największe tłumy są wówczas, gdy dzieci mają wakacje, ferie itp. Jeżeli uda Ci się zaplanować nie w tych terminach, unikniesz wielkich tłumów.
2
Weź nocleg w hotelu Disneylandu. Oprócz wesołego miasteczka Disney ma także swoje hotele. Mieszkańcy hotelu mają wydłużone godziny pobytu w parku, bez dodatkowych opłat. Jest to tylko przywilej mieszkańców, wiec wszyscy poza będą musieli już wyjść, a to znaczy, że będą mniejsze kolejki i mniejsze tłumy.
3
Jedz i pij, ale nie w porze posiłku. Chodzi o to, że wtedy, gdy większość ludzi udaje się na obiad do restauracji, ty korzystaj z atrakcji, a gdy pora posiłku minie, wówczas idź coś przekąsić. Tym sposobem unikniesz dużych kolejek na karuzele i w restauracji.
4
Wykorzystaj opcję "przepustki". Na wyjątkowe, najbardziej oblegane atrakcje, można skorzystać z biletu "przepustki" - biletu szybkiego przejścia. Pomoże Ci ona zredukować czas stania w kolejce. Na czym to polega? "Przepustka" podaje Ci czas, o której godzinie musisz przyjść do danej atrakcji, aby skorzystać z opcji szybkiego przejścia, bez stania w kolejce głównej. Będąc już w parku, rozglądnij się za maszynami stojącymi koło danej atrakcji, w których można uzyskać bilety szybkiego przejścia.
5
Idź na lewo, gdy inni idą a prawo.
Wchodząc do parku zaraz po otwarciu, jesteś jedną z kilku setek osób odwiedzających park. Naturalną skłonnością odwiedzających jest podążanie na prawą stronę parku. Ty w takim razie idź w lewą stronę, wówczas trafisz na mniejsze kolejki, bo wszyscy poszli w drugą stronę i trochę im zajmie zanim dotrą do atrakcji, które Ty masz zaraz po wejściu do parku.
?

Wskazówki
* Wesołe miasteczko Disneya, jest jedną z najpopularniejszych atrakcji, a co za tym idzie, jest odwiedzane przez tłumy turystów. Jeżeli masz uprzedzenia i awersje do tłumów i długich kolejek, to miejsce nie jest dla Ciebie.
* Nie stresuj się, gdy stanie w kolejce się wydłuża, ciesz się towarzystwem osób z którymi tam jesteś, końcu jesteś na urlopie musisz się zrelaksować.

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane