atrakcyjny facet

Jak spodobać się dziewczynie?
sid - specjalista Tipy.pl

Kiedy mężczyźni zastanawiają się, co przyciąga kobiety, zazwyczaj wymieniają wygląd, pieniądze i władzę. Te rzeczy mogą pomóc, ale istnieje kilka lepszych cech, na które zwracają uwagę kobiety. Poniżej znajdziesz wskazówki na temat tego, co przyciąga kobiety i co zrobić, by się im spodobać.
1

Ogólnie rzecz biorąc kobiety są bardziej spostrzegawcze i częściej zwracają uwagę na cechy osobowości, niż tylko na wygląd.

Jest to korzystne dla mężczyzn, ponieważ - spójrzmy prawdzie w oczy - nie dbają oni zbytnio o swój wygląd. Jednakże szorstki wizerunek to coś dobrego, nawiązuje to do wytrzymałości i męstwa. Pokazuje również, że mężczyźnie zależy na znacznie ważniejszych sprawach, niż tylko wygląd. Pamiętaj, nie możesz wyglądać jak mięczak.

2
Atrakcyjny język ciała.

Według przeprowadzonych badań, ponad 90% wymiany informacji odbywa się w sposób niewerbalny poprzez język ciała. Dlatego też, aby przyciągnąć kobiety, musisz mieć odpowiedni język ciała. Jak go wypracować? Usiądź prosto. Nie… nie tak prosto, nie chcesz chyba wyglądać jak patyk. Ramiona do tyłu, tak jakby popychał je wiatr o prędkości 90 km/h. Głowa do góry. Upewnij się, czy aby na pewno jest skierowana do góry. Jeśli robisz to wszystko właśnie w tej chwili, istnieje szansa, że jesteś napięty jak tyczka. Kluczem do atrakcyjnego języka ciała jest zrelaksowanie i złagodzenie ruchów, a jednocześnie zachowanie dobrej postawy.

3
Przestań udawać atrakcyjną postawę.

W tej chwili może to ci się wydawać trudne. I będzie takie… ale przecież nikt nie mówił, że będzie łatwo. Powodem tych trudności może być właśnie udawanie. Zatem gdzie szukać rozwiązania? Po prostu nie bądź sztuczny. Nasze ciała są naturalnie skłonne do przyjęcia odpowiedniej pozycji, gdy nasze mięśnie są odpowiednio wyćwiczone. Zacznij wyciskać sztangę, popracuj nad ramionami i poświeć 20 minut dla muskułów. Twoje ciało w naturalny sposób przyjmie atrakcyjna postawę i nie będziesz nawet musiał o tym myśleć. Ludzie nigdy nie byli zmuszeni zastanawiać się nad językiem ciała i z pewnością ci tego nie polecam. Pracuj nad swoim ciałem raz na dobę, a rozwiążesz swój problem.

4
Drugą ważną rzeczą, która przyciąga kobiety, to status społeczny mężczyzny.

Jak cenny jesteś dla społeczeństwa, przyjaciół, rodziny i ogólnie ludzkiej populacji? To nic dziwnego, że wartościowy mężczyzna jest atrakcyjny dla kobiet. Ale jak zdefiniować wartość? To zależy od każdej osoby. Dla niektórych kobiet, silny mężczyzna, który nie dostrzega innych jest atrakcyjny. Inne wolą, jeśli mężczyzna jest lubiany przez wszystkich przyjaciół. Niektóre znów przyciągają sławni mężczyźni, ponieważ są oni cenieni przez mnóstwo innych kobiet konkurentek.

5
Pojecie wartości jest względne, podobnie jak status społeczny.

W dawnych czasach najbardziej pożądaną osoba był myśliwy i był on bardziej wartościowy, niż inni mieszkańcy plemion. W naszych czasach wydaje się, że najbardziej pożądany jest szef lub dyrektor spółki. Również prezydent jest bardzo cenną osobą. Największy problem tkwi w tym, że faceci biegają za tym, co stanowi fałszywą wartość. Starają się tym przekonać do siebie kobiety, mówiąc im, rzeczy typu: „Spójrz na mój samochód”, „Robię to i to”, „Jestem ważny, ponieważ…”, itp. W ten sposób osiągniesz odwrotny do zamierzonego efekt. Starając się pokazać, że jesteś wartościowy, tylko tracisz w oczach kobiety.

6
Jeśli chcesz być bardziej wartościowy i ostatecznie przyciągnąć kobiety, musisz zrobić to w sposób naturalny.

Osiągnij coś. Zajmij się swoim życiem. Wyznacz sobie cel i osiągnij go. Kiedy spojrzysz wstecz na swoje życie, pomyśl co udało ci się osiągnąć. Jeśli jesteś z siebie dumny, wtedy oznacza to, że jesteś cenny. Osoby, które są wartościowe nie muszą mówić o tym innym, to po prostu widać. Bycie osobą wartościową może oznaczać wszystko, począwszy od zdobycia najlepszych ocen w klasie (tak, kobiety lubią inteligentnych mężczyzn) do urządzenia najładniejszego ogrodu w mieście. To naprawdę ekstremalny przykład, ale jeśli jesteś pasjonatem ogrodów i dbasz o nie każdego dnia, powinieneś czuć się dumny, jeśli ktoś to zauważy i doceni. Sprawia to, że sam siebie zaczynasz doceniać. Odnalezienie wartości w sobie prowadzi do odkrycia nowych, atrakcyjnych dla płci przeciwnej cech.

7
Kobiety reagują na śmiech i energiczność.

Energiczność i śmiech są zaraźliwe. Jeśli jesteś naprawdę zadowolony z życia i jesteś podekscytowany byciem z kobietą, wówczas będziesz dla niej bardzo atrakcyjny. Ludzie chcą być w centrum uwagi i chcą żyć pełnią życia. Jeśli będziesz dobrze się bawić na imprezie, inni będą się chcieli do ciebie przyłączyć. Jeśli jesteś zabawnym mężczyzną, jesteś zdecydowanie o krok bliżej, aby skutecznie przyciągnąć do siebie dziewczynę. Kto nie lubi się śmiać? Niektórzy faceci jednak mylnie rozumieją pojęcie bycia zabawnym i zdecydowanie z tym przesadzają. Złośliwe żarty, mówienie niewłaściwych rzeczy, czy wyolbrzymianie historii nie jest zabawne. Zatem zacznij czytać powieści, weź do ręki książkę, obejrzyj śmieszne filmy. Pomoże ci to dopasować żart do sytuacji.

8
Kobiety bardzo przyciągają uczciwi mężczyźni.

Jeśli nie będziesz ukrywał swojego życia i uczciwie pokażesz jakie jest naprawdę, staniesz się bardzo atrakcyjny dla kobiet. Jeśli człowiek jest uczciwy, nie musi się niczego obawiać i czuje się dobrze w towarzystwie innych. Bądź szczery, pokaż, że w pełni siebie akceptujesz i jesteś z tego dumny. Jeśli czegoś nie lubisz, po prostu to powiedz. Być może druga osoba czuje to samo. Jeśli ty będziesz uczciwy, inni również będą do tego dążyć. Bądź szczerze zadowolony ze swojego życia, pamiętaj, że masz je tylko jedno.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Trzynastolatka
20.10.2017
Rozumiem że są tzw. Żmije ale nie wszystkie takie są ja pomimo że mam DOPIERO 13 LAT jestem bardzo tolerancyjna co nie oznacza że nie żartuję z innych ale wiem kiedy przekraczam granicę i wtedy się cofam aby nie urazić kogoś zbytnio mocno

~Pozdro
yohio
14.09.2016
piszesz same pierdoły jestem uczciwy szczery wrażliwy i uczuciowy bardzo a kobiety takich gnębią okłamują mnie ciągle dają mi fałszywe nr tel opowiadają mi bajki wymyślone z palca mówią że jestem zjeb i mam się iść zabić mówią że zrobię przysługę światu twoje rady są do dupy nie znasz kobiet teraz kobiety się ze psuły są chamskie strasznie podłe bez uczuć jak widzę nie znasz bab ja je już wystarczająco poznałem i powiem że są nawet zdolne do zabicia kogoś żegnam