Karnawał w Meksyku

Jak świętować karnawał w Meksyku?
PandaPanda - specjalista Tipy.pl

Karnawał w Meksyku jest wielkim wydarzeniem. Świętowanie zaczyna się w środę popielcową i trwa 5 dni. Różne miasta w Meksyku, świętują te dni z różnych powodów. Nieważne w którym mieście zdecydujesz się świętować, poniżej podajemy kilka tradycji.
1
Koniecznie musisz załapać się na rozpoczęcie karnawału. Jest to symboliczne spalenie „Złego humoru”. Polega na tym, że niepopularna osoba, albo nie lubiany polityk jest symbolicznie spalony w połączeniu z zabawą, dobrym jedzeniem i pokazem sztucznych ogni.
2
Najstarszym miastem, w którym odbywa się karnawał jest Campeche. Pierwszy był już obchodzony w 1825 roku. W tym historycznym mieście świętowanie jest pełne tradycji i fanfarów.
3
Koniecznie musisz odwiedzić dwie największe parady, Parada Króla i Królowej, które odbywają się w głównych miastach.
4
Karnawał w Mazatlán. Koronacja Królowej
W Mazatlán odbywa się trzecia co do wielkości parada w świecie. Pokazy, jedzenie, i wspaniała parada odbywają się w Avenida del Mar w Playa Norte. Jest to miejsce zarówno dla widzów, jaki i uczestników zabawy. Imprezie nie ma końca, trwa ona całe 5 dni całymi dniami i nocami.
5
Karnawał w Cozumel
Całą noc możesz również bawić się w Cozumel. Jest tam zabawa, jakiej nie znajdziesz na innych paradach. Wyspy karaibskie roją się od baśniowych tancerzy, muzyków, księżniczek, skąpo ubranych, pełnych energii przebierańców. Korzystaj z kąpieli słonecznych basenu w dzień a w nocy tańcz, baw się i wypróbuj wspaniałych, egzotycznych trunków. Po wakacjach w Meksyku, możesz potrzebować następnych na odespanie nocnych szaleństw!
6
Większość wydarzeń, co gdzie i kiedy jest zapowiadane w wigilię środy popielcowej. Ustalane są prezentacje, nagrody za najlepsze przebranie itd.

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane