randka

Gdzie iść z dziewczyną na randkę?

master - specjalista Tipy.pl
randka
1 z 5
Wielu chłopaków zastanawia się, gdzie zaprosić dziewczynę na pierwszą randkę. Większość z nich popełnia duży błąd zabierając dziewczynę do drogiej restauracji lub do kina. Chłopaki, proszę Was nie róbcie tego. Przecież sami wiecie, że jest to dość kosztowna pomyłka. Problem z pierwszymi randkami w takich miejscach polega na tym, że żadne z nich nie sprzyja temu, abyście się mogli bardziej poznać, swobodnie porozmawiać czy działać na emocje drugiej osoby, pokazując się w dobrym świetle. Jeśli nie ma więc między Wami rozwiniętej żadnej emocjonalnej więzi nie wybierajcie się w te miejsca. Będziecie się czuć niekomfortowo.
1
pomysły na randkę - 1
Wszystkim chłopakom, którzy chcą zaoszczędzić kasę, a jednocześnie spędzić miło czas z dziewczyną, polecam miejsca, w których można się zabawić. Są one z reguły niedrogie i stwarzają możliwość interakcji. Dzięki temu możecie się lepiej poznać. Ważnym jest, aby udać się w miejsce, które będzie się Wam później dobrze kojarzyło, ze sobą nawzajem i wspólnie spędzonym (niezmarnowanym) czasem. Więc, Twoim celem są miejsca, w których będziecie mogli mieć ze sobą kontakt wzrokowy, fizyczny (złapiesz ją za rękę, uściskasz, przytulisz), miejsca, które będą wywoływać dobre wspomnienia.

Pewnie się zastanawiasz, jakie miejsca spełniają wszystkie kryteria. Myśl o miejscach, w których można się zrelaksować lub rozerwać, zrobić coś zupełnie szalonego. Miejsca, które Was do siebie zbliżą, a nie oddalą.
2
pomysły na randkę - 2
SZALONE RANDKI:

Są to randki sprzyjające interakcji i tworzeniu więzi między Wami. Kiedy razem poświęcacie się jakiemuś zajęciu, wytwarza się między Wami więź, poczujecie, że dobrze się Wam ze sobą dogaduje, poznacie się lepiej, będziecie się czuli ze sobą bardziej komfortowo. Wspólne zainteresowania, również sprawią, że będziecie chcieli poznać się jeszcze lepiej, wzbudzicie jeszcze więcej zainteresowania u drugiej osoby. Dobrymi miejscami na tego typu randki są na przykład kręgle, bilard, gokarty, wycieczka rowerowa czy rolki. Miejsce bądź aktywność, które dostarczy Wam rozrywki. Miej na uwadze jakiego typu osobą jest dziewczyna, którą chcesz zaprosić.
3
pomysły na randkę - 3
RANDKI UKULTURALNIAJĄCE:

Jak na przykład muzea, wystawy, galerie sztuki czy pchle targi. Mogą one być szczególnie zaskakujące i na długo zapadną w pamięć. Znajdziecie na pewno mnóstwo tematów do rozmowy i skomentowania.
4
pomysły na randkę - 4
RANDKI INTYMNE:

Chcesz spędzić chwile tylko z dziewczyną, wyłączyć się od świata? Wybierzcie się do jakiejś fajnej knajpki lub kawiarni. Wydaje mi się, że tego typu miejsca są najlepsze na pierwszą randkę. Można spokojnie usiąść i porozmawiać, poznać się lepiej. Macie do dyspozycji stolik dla siebie, czas tylko dla siebie. Wybierz miejsce, które będzie sprzyjało rozmowom.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

masaż erotyczny
malinka
romantyczna para na hamaku

Podobne porady

Komentarze (14)

* Pola wymagane

janek
06.03.2018
Ja swoją dziewczynę na pierwszą randkę zabrałem po prostu na pizzę i było super :) Była zachwycona i do dziś jesteśmy razem :)
Wiktoria
25.02.2018
Prawda jest taka, że restauracja jest najbezpieczniejszym miejscem, zwłaszcza na początku randkowania, chociaż w moim przypadku również na bardziej zaawansowanym poziomie ;p
Damian
20.07.2015
a jak nie chce rozmawiać, bo nie lubie?
lucky51
17.06.2015
Decyzja będzie łatwiejsza, gdy zadamy sobie pytanie "dokąd iść" zamiast "gdzie iść"
Dominik
07.01.2015
A co myślicie o zabraniu dziewczyny na randkę na lodowisko? To będzie jakieś nasze 4 spotkanie :) Może jakieś rady dotyczące tego pomysłu? Dodam, że ani Ja ani Ona nigdy nie jeździliśmy na łyżwach :)
Iza
27.03.2014
Na pierwszą randkę chłopak zabrał mnie na spacer po Łazienkach a potem do restauracji Rozdroże. Nie zgodzę się z autorem tekstu, że restauracja na pierwszej randce jest kiepskim pomysłem, wręcz przeciwnie, mogliśmy spokojnie porozmawiać, lepiej się poznać przy ciastku i herbacie. Do tej pory chodzimy tam co jakiś czas.
Maciek
19.11.2013
w Luxorze
Kamel
31.10.2013
w jakiej restauracji byliście?
Maciek
30.10.2013
Zabralem swoja dziewczynę do eleganckiej restauracji i wcale nie była niezadowolona, podobalo jej się - lubi kolacje przy świecach w pięknym otoczeniu, ale w Lublinie niestety nie ma zbyt wielu miejsc na takie romantyczne\klasyczne wypady.
Panienka
20.08.2013
Ostatnio byłam na randce w Lawenda Cafe i nie znam drugiego takiego miejsca w Warszawie. Klimat cudowny rodem z Prowansji. Wspaniałe wina no i Tiramisu.
Polecam wszystkim.