francuz

Jak zrobić fancuza?

KalinkaKalinka - specjalista Tipy.pl
Wszystkie Twoje koleżanki potrafią robić sobie pięknego francuza, a Ty nie? Chcesz się dowiedzieć jak zrobić francuza? Jest to bardzo proste, ale wciąż eleganckie. Taka fryzura nadaje się zarówno na wyjścia z przyjaciółmi na pizzę, jak i na oficjalne spotkania. Wielu ludzi uważa, że jest to bardzo trudne, jednak tak naprawdę nie ma w tym nic skomplikowanego.
1
zaplatanie francuza - krok 1.
Tak jak z wszystkimi warkoczami, trzeba zacząć od dokładnego rozczesania wszystkich włosów. Za pomocą grzebienia ze szpikulcem oddziel niewielką ilość włosów tuż przy linii włosów lub zaraz za grzywką, jeśli ją masz. Podziel je na trzy równe części.
2
Załóż prawą część włosów na środkową, tak aby teraz to ta prawa część włosów była środkową. Pilnuj, aby wciąż były one od siebie oddzielone. Mocno zaciśnij. Teraz skrzyżuj lewą część oddzielonych włosów na środkową, tak żeby była środkową. Mocno zaciśnij.
3
Używając szpikulca do włosów, oddziel teraz kolejną część włosów po prawej stronie, około centymetra niżej od poprzedniej linii. Dodaj te włosy do tych, które już masz po prawej stronie i wszystkie razem skrzyżuj z środkową częścią włosów tak, aby to teraz one były na środku. Mocno zaciśnij.
4
zaplatanie francuza - krok 4.
Powtórz to samo po lewej stronie. Używając szpikulca do włosów, oddziel teraz kolejną część włosów po lewej stronie, około centymetra niżej od poprzedniej linii. Dodaj te włosy do tych, które już masz po lewej stronie i wszystkie razem skrzyżuj ze środkową częścią włosów tak, aby to teraz one były na środku. Mocno zaciśnij.
5
Powtarzaj teraz kroki 3 i 4 naprzemiennie, aż zbierzesz wszystkie włosy.
6
Zwiąż końce gumką. Nie zapomnij o dokładnym zaciskaniu włosów za każdym razem.
7
Jeśli masz długie włosy, możesz z ich luźnej części (nie przy głowie) zrobić warkocz lub schować je pod francuza. Upnij dobrze spinkami lub wsuwkami, żeby włosy się nie wysunęły. Będą wyglądały bardzo elegancko.

Powiązane porady

Fryzury na Sylwestra 2011
fryzura na ślub, upięcia ślubne, jaka fryzura na ślub

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

wawa
25.08.2015
Co to jest fancuza?
mawa
25.08.2015
CO TOJ EST fancuza?
kalcia
11.02.2013
Trudne to nie jest.
paul@
11.09.2011
świetna fryzurka i można ją robić na rózne sposoby, mam 13 lat i robię sama sobie francuzy. nic trudnego. z tyłu trochę ciężko i czasami nie daję rady, ale jeżeli robię komuś to wygląda świetnie :)
Kaśka xD
13.10.2010
Fajnie to wyglada xd
tylko sama se o zrobic nie moge ; /