kłos

Jak zrobić kłosa?·

KalinkaKalinka - specjalista Tipy.pl
kłos
1 z 13
Wiele z nas zadaje sobie to pytanie i głowi się jak wykonać ten piękny rodzaj warkocza. Wydaje nam się to niesamowicie trudne. Jest to jednak bardzo łatwe. Niektórzy uważają, że dużo łatwiejsze, niż francuz. Jest dużo mniej przekładania, nie trzeba aż tylu włosów trzymać w rękach naraz. Przekonaj się. Spróbuj zrobić kłos. Oto jak powinno się prawidłowo do tego zabrać.
1
zaplatanie kłosa - krok 1.
Podziel górną część włosów na dwie mniejsze części. To wszystko czego Ci potrzeba na bazę.
2
zaplatanie kłosa - krok 2.
Od tej pory za każdym razem z każdej strony (na przemian) będziesz dobierać sobie po troszkę włosów.
3
zaplatanie kłosa - krok 3.
Weź pasmo z prawej strony i skrzyżuj razem z sekcją po lewej stronie. Zawsze dodawaj dobierane włosy z jednej stronie do tych po przeciwnej. Wkładaj je od góry w środek.
4
zaplatanie kłosa - krok 4.
Teraz dobierz troszkę włosów z lewej strony, włóż je od góry między oddzielone pasma i dołącz do pasma po prawej stronie.
5
zaplatanie kłosa - krok 5.
Powinno to wyglądać mniej więcej tak:
6
zaplatanie kłosa - krok 6.
Oddzielaj więc po kolei pasma z każdej strony głowy na przemian i dodawaj to bazy po przeciwnej stronie. Za każdym razem zakładaj włosy do środka. Kontynuuj, aż dojdziesz do końca włosów.
7
zaplatanie kłosa - krok 7.
Jak już dojdziesz do końca włosów przy głowie, możesz zakończyć i związać je gumką lub kontynuować zaplatanie.
8
zaplatanie kłosa - krok 8.
Żeby kontynuować musisz dobierać kolejne pasma włosów. Pamiętaj tylko, z której strony zebrałeś ostatnie pasmo przy głowie. Zacznij teraz z tej drugiej.
9
zaplatanie kłosa - krok 9.
Pasma przy głowie masz już zebrane, więc teraz bierz pasma spod spodu każdej z dwóch części i wyciągając je na górę od zewnętrznej strony wkładaj w środek tak jak poprzednio i dodawaj do przeciwnego pasma.
10
zaplatanie kłosa - krok 10.
Kontynuuj, aż do końca włosów. Zwiąż włosy gumką, aby kłos się nie rozplótł.
11
zaplatanie kłosa - krok 11.
Możesz też zawinąć włosy i schować je pod spód kłosa przy głowie. Zabezpiecz mocno spinkami lub wsuwkami, aby się nie wyślizgnął.
12
zaplatanie kłosa - krok 12.
Możesz też udekorować kłosa pięknym kwiatem. Będzie wyglądał bajkowo!
Strona 1 z 13

Powiązane porady

fryzura do szkoły
warkocz
Warkocz duński

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

beatka
02.08.2011
ja tam i tak nie umiem tego zrobić ;(