luźny kok

Jak zrobić koka?

KalinkaKalinka - specjalista Tipy.pl
Przygotuj lakier do włosów. Czas związać swoje długie włosy w modnego w tym sezonie koka. Nie jest trudny w wykonaniu, a z pewnością zachwyci nie tylko ciebie. Wystarczy chwila, by powstała dziewczęca, a zarazem zmysłowa fryzura. Jest to fryzura, która świetnie pasuje do wieczorowych kreacji, jak również codziennych outfitów. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą ci w jego wykonaniu i odpowiedzą na wszystkie twoje pytania.
1
Przechyl swoją głowę na dół i odgarnij wszystkie włosy w kierunku podłogi. Zacznij ręką zgarniać włosy na czubku głowy i postaraj się uformować z nich koński ogon. Kucyk może znajdować się dokładnie na czubku głowy lub też, jeśli wolisz nieco nowoczesny wygląd, możesz ułożyć związać nieco z boku.
Nie przejmuj się, jeśli włosy nie ułożą się idealnie gładko.
2
Przeczesz włosy palcami i umieść kucyk w miejscu, gdzie chciałbyś, aby znajdował się twój kok. Skręć włosy i ciasno owiń je wokół siebie.
3
Gdy włosy znajdują się już tam gdzie chcesz, weź kilka wsuwek oraz szpilek do włosów i wepnij je, tak by utrzymały włosy na miejscu. Aby kok przetrwał cały wieczór, mocno ściśnij go i podepnij specjalnymi, podtrzymującymi szpilkami. Będziesz mieć pewność, że włosy zostaną na miejscu i żaden kosmyk nie wypadnie.
4
Na zakończenie, całego koka spryskaj lakierem do włosów. Dzięki temu fryzura pozostanie przez długi czas nienaruszona, a włosy dodatkowo zyskają nieco blasku. Możesz również użyć specjalnego lakieru z brokatem.
?

Wskazówki
* Jeśli masz grube włosy, zwykł kok może się nie udać. Spróbuj nieco innych trendów.
* Włosy wcale nie muszą być spięte idealnie gładko. Nieco nierówności doda ci uroku na co dzień.
* Możesz również zrobić koka używając specjalnego pierścienia. Zwiąż włosy w koński ogon, zapleć włosy, załóż pierścień i gotowe. Teraz tylko lakier i fryzura na wielkie wyjście jest gotowa.

Powiązane porady

bob z długich włosów
kucyk
Kok z warkoczem od dołu

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

moniczka28
19.05.2011
a ja lubię jak KTOŚ robi mi koka(np fryzjer) wtedy ogarnia mnie błogość i senność!!!