kulki gejszy

Jak używać kulek gejszy?

Bianka - specjalista Tipy.pl
Już w starożytności stosowano kulki gejszy. Później słuch o nich niejako zaginął. Jednak obecnie kulki gejszy ponownie wróciły do łask. Wiele kobiet nie wie jednak o ich istnieniu, a jak już wiedzą, to nie potrafią ich użyć zgodnie z przeznaczeniem lub uzyskać pożądanych rezultatów. Poniżej znajdziesz kilka rad, jak prawidłowo używać kulek gejszy i sprawić sobie nie lada rozkosz.
1
Zanim włożysz kulki do pochwy, skorzystaj z łazienki i umyj dokładnie kulki w ciepłej wodzie z mydłem.
2
Wkładaj każdą kulkę osobno. Możesz zwilżyć kulki lubrykantem, żeby było Ci łatwiej. Kobiety, które używają kulek gejszy regularnie mówią, że ich umieszczanie w pochwie jest bardzo podobne do wkładania tamponu. Jeśli jednak nie używasz tamponów lub masz problemy z ich wkładaniem pamiętaj, żeby podnieść jedną nogę do góry. Jeśli to nie pomaga, spróbuj na leżąco.
3
Napnij mięśnie nóg, następnie napnij mięśnie Kegla, aby przytrzymały kulki w pochwie. Kulki powinny lekko naciskać na wejście do pochwy i dawać wrażenie wypełnienia pochwy. Podobnie jak z tamponami.
4
Trzymaj kulki w pochwie przez około 15 minut dziennie, aby wyćwiczyć i wzmocnić mięśnie Kegla. Ale jeśli chcesz, możesz je trzymać przez godzinę lub więcej, aby uzyskać lepsze efekty.
5
Jeśli któraś kulka się wyślizgnie, umyj ją dokładnie ciepłą wodą z mydłem i włóż z powrotem.
6
Jeśli ciągniesz za sznureczek, a kulka mimo wszystko nie chce wylecieć, jest kilka innych sposobów na wyciągnięcie kulek, włączając w to podskakiwanie, kaszlenie, smarkanie, siadanie, podnoszenie cięższych rzeczy. Możesz użyć lubrykanta, żeby ułatwić kulkom wydostanie się z pochwy.
7
Jak się pobudzić:
- Włóż kulki do pochwy. Usiądź wygodnie i złącz mocno nogi. Kołysz się na boki całym ciałem. Poczujesz narastające podniecenie.
- W czasie seksu, zostaw jedną lub dwie kulki w pochwie. Penis będzie o nie uderzał i nimi obracał, co będzie dodatkowo stymulowało zarówno pochwę jak i penisa.
- Zostaw jedną lub dwie kulki w pochwie również wtedy, gdy używasz wibratora zarówno wtedy, kiedy wkładasz go do pochwy, jak i podczas stymulacji łechtaczki.
?

Wskazówki
* Jeśli jesteś początkująca lub nie masz zbyt silnych mięśni Kegla, zamiast metalowych użyj plastikowych kulek. Metalowe wylecą dużo szybciej, jeśli nie masz wyćwiczonych mięśni Kegla.
* Kulki zrobione z lateksu są bardzo wygodne, ale ciężko jest utrzymać lateks w czystości, ponieważ ma małe dziurki, w których łatwo rozwijają się bakterie i wykonany jest z materiału, który również sprzyja rozwojowi bakterii.
* Niektóre kulki mają sznureczek lub patyczek, dzięki któremu łatwiej jest usunąć kulki z pochwy.
* Dopóki nie nauczysz się korzystać z kulek i utrzymywać ich w pochwie, używaj ich tylko w domu, żeby uniknąć niekontrolowanego ich wysunięcia gdzieś na mieście. Na początku nawet zwykłe kichnięcie może spowodować wysunięcie kulki.
* Jedna lub obie kulki mogą być włożone do pochwy podczas zbliżenia seksualnego. Kulki będą stymulowały nie tylko pochwę, ale i penisa i zwiększą ilość wydzieliny.
* Kulki ze sznureczkami mogą być również wkładane do odbytu. Dzięki sznureczkowi łatwo jest je wyciągnąć i nie zgubią się tak łatwo.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

kulki rozkoszy
Fotografia aktu
wibrator JimmyJane

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

pola
18.01.2017
Ale zacofane towarzystwo. ..gdzie wy się uchowaliscie..?
pola
18.01.2017
Ooooo
29.11.2016
Mamo, kto to pisal? Usuncie to bo te porady sa niebezpieczne dla zdrowia!!! Zadnego wkladania kulek do odbytu - sa specjalne analne. Zadnych kukek w czasie seksu.
Imre
25.05.2010
W jaki to sposób te kulki pobudzają obydwoje partnerów podczas seksu? wydaje się to być groźne i niebezpieczne :/
Lakshmi
21.05.2010
Ale jaja! pierwszy raz słyszę o czymś takim. a czy podczas stosunku nie wejdą zbyt głęboko? a co jeśli facet ma dużego penisa? gdzie one tam się jeszcze zmieszczą i jak je później wyciągnąć?