kulki rozkoszy

Jak używać kulek rozkoszy?

SeksuologSeksuolog - specjalista Tipy.pl
Kulki rozkoszy, nazywane też kulkami gejszy to małe okrągłe obiekty, których używa się do wzmocnienia mięśni Kegla, czyli mięśni łonowo-guzicznych w sąsiedztwie bocznych ścianek pochwy. Większość kobiet, które chcą wzmocnić te mięśnie wykonują tzw. ćwiczenia Kegla. Początkowo zalecane one były tylko osobom z nietrzymaniem moczu. Ale mocniejsze mięśnie Kegla to gwarancja bogatszych doznań seksualnych zarówno dla kobiet jak i ich partnerów. Twardsze i mniejsze kulki są trudniejsze do utrzymania w pochwie, dlatego wyćwiczysz na nich mięśnie Kegla dużo szybciej.
1

Zlokalizuj swoje mięśnie Kegla. Zrobisz to bardzo prosto podczas oddawania moczu. Zatrzymuj strumień moczu zaciskając mięśnie w pochwie. W miejscu, w którym czujesz największy nacisk znajdują się mięśnie Kegla. To będzie to miejsce, które będziesz zaciskać, kiedy włożysz do pochwy kulki.

2

Usiądź sobie z szeroko rozchylonymi nogami lub stojąc podnieś jedną nogę i oprzyj ją na przykład na wannie lub krześle. Będąc w jednej z tych pozycji delikatnie umieść kulki w pochwie. Nie wkładaj ich razem, ale jedna po drugiej. W sumie wkładasz je tak samo jak tampon. Nie wkładaj ich jednak podczas okresu lub gdy masz podrażnioną pochwę.

3
Zaciśnij mocno mięśnie w pochwie i trzymaj je tak zaciśnięte przez około 10 sekund. Następnie rozluźnij ja na 10 sekund. Powtórz to ćwiczenie dziesięć razy, za każdym razem zwiększając o kilka sekund czas zaciskania i rozluźniania mięśni. Pomiędzy nimi zrób dziesięć szybkich zaciśnięć i rozluźnień mięśni. Poczujesz jak kulki poruszają się w Tobie. Ale nie przejmuj się, że się zgubią – na pewno do tego nie dojdzie.
4
Noś kulki w pochwie w ciągu dnia, ćwicząc mięśnie. Zaleca się, żeby chodzić z kulkami tylko w domu, zwłaszcza kiedy nie masz doskonale wyćwiczonych mięśni Kegla. Mogą one bowiem wyślizgnąć się z pochwy gdy będziesz na zakupach lub w jakimś miejscu publicznym, co może być bardzo krepujące.
5
Wyjmij z pochwy kulki, jeśli uznasz, że już wystarczy ćwiczeń. Przyjmij pozycję siedzącą lub stojącą, tka jak w kroku pierwszym. Chwyć za sznureczek i wyjmij kulki. Umyj je dokładnie ciepłą wodą z mydłem lub włóż do kipiącej wody, żeby je wysterylizować.
?

Wskazówki
* Kiedy nie używasz kulek, przechowuj je dokładnie otulone jakimś ręcznikiem lub w przeznaczonym do tego celu pudełku. Nie dziel się nimi z nikim. Podobnie nie używaj kulek koleżanek.
* Zarówno podczas umieszczania kulek w pochwie, jak i podczas ich wyciągania możesz użyć lubrykantu. Nawilży od odpowiednio pochwę i dużo łatwiej będzie Ci umieścić lub wyjąć z niej kulki.

Powiązane porady

kulki dopochwowe
Fotografia aktu
wibrator JimmyJane

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

fancy
17.12.2010
kulki to niesamowity wynalazek. Takie małe a dają tyle przyjemności i przy okazji można poćwiczyć tak ważne dla kobiet mięśnie kegla. Według mnie najlepsze są silikonowe. Ostatnio trafiłam na bardzo dobre z Fun Factory. Silikonowe i miłe w dotyku i giętkie. :) W sam raz na potrzeby kobiety :)