własnoręcznie zdobiona ramka

Jak ozdobić ramkę?

lenka - specjalista Tipy.pl
Ozdób ramkę tak jak chcesz! Własnoręcznie zrobione ozdobienie będzie bardzo oryginalne. Jest to również świetny sposób na odrestaurowanie starego drewna. Możesz też zakupić nowe, zwykłe, drewniane ramki i je ozdobić.
P

* Zwykła drewniana ramka.
* Puchnąca farba do tkanin.
* Zwykła farba akrylowa.
* Pędzel/pędzle.

1
ozdabianie ramki - krok 1.
Zakup nieudekorowaną ramkę.
2
ozdabianie ramki - krok 2.
Wyczyść drewno i narysuj wybrany przez siebie motyw puchnącą farbą do tkanin. Zostaw na noc, niech dobrze wyschnie.
3
ozdabianie ramki - krok 3.
Pomaluj ramkę farbą akrylową o jednolitym kolorze (ja użyłam czarnego). Zostaw do wyschnięcia.
4
ozdabianie ramki - krok 4.
Za pomocą techniki suchego pędzla (pędzel jest stosunkowo suchy, ale wciąż jest na nim farba) nanieś na ramkę złotą lub srebrną farbę (UWAGA: Jest to opcjonalne. Nie każdy kolor będzie dobrze wyglądał gdy nałoży się na niego srebrzankę). Aby pomalować ramkę techniką suchego pędzla:
- Zanurz pędzel w niewielkiej ilości srebrnej farby, następnie wyciśnij pędzel dobrze w ręczniki papierowe, aby farba z niego nie ściekała.
- Pomaluj takim pędzlem ramkę. Zobaczysz, że farba, która jest nanoszona, pozostawi ciekawy design. Powtarzaj tą czynność, aż uzyskasz pożądany efekt.
?

Wskazówki
* Jeśli chcesz sobie ułatwić zadanie, możesz przed naniesieniem farby namalować żądany wzór ołówkiem.
* Najlepiej sprawdzają się ramki drewniane, ponieważ farba przywiera do nich lepiej, niż do metalu czy plastiku.

Powiązane porady

drewniane pudełko
półka dla chłopca
drewniana wycieraczka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane