gra wstępna

Jak zacząć grę wstępną?

BillyBob - specjalista Tipy.pl
Wydawać by się mogło, że mężczyźni są zawsze gotowi na seks, zarówno fizycznie jak i psychicznie. Nie jest to jednak takie oczywiste, jeśli chodzi o kobiety. Potrzebują one niejako rozgrzewki zanim będą gotowe do stosunku. Jeśli chcesz więc lepiej zaspokajać swoją kobietę w łóżku, powinieneś rozbudować Waszą grę wstępną. Oto kilka rad, jak to zrobić prawidłowo.
1

Nie wędruj rękami od razu do piersi, szyi, brzucha czy innych stref erogennych kobiety (a dobrze wiesz, że jest ich wiele). Delikatnie pocieraj się o jej ramiona, nogi czy głaszcz jej włosy, zamiast od razu pchać łapy gdzie nie trzeba. Będąc delikatnym i cierpliwym dużo szybciej rozgrzejesz kobietę. Jeśli od razu łapiesz ją za piersi czy pośladki, może to świadczyć tylko o Twojej desperacji i samolubstwie.

2

Nie rozbieraj jej od razu. Oczekiwanie jest jednym z Twoich najlepszych przyjaciół podczas gry wstępnej. Głaskaj jej ciało. Powolnymi, zmysłowymi ruchami zbliżaj się do jej podbrzusza, ale nie dotrzyj tam, zawróć i skieruj się do piersi, ale jak już będziesz tuż pod nimi znów zmień kierunek. Przejdź do ręki i dalej do szyi. Jeśli zrobisz to umiejętnie, delikatnie i zmysłowo Twoja kobieta oszaleje i po pewnym czasie będzie Cię prosić żebyś zrzucił z niej ubranie i w końcu dotknął tam gdzie trzeba.

3

Jak już ją rozbierzesz, niech to będzie pewnego rodzaju eksperyment. Zamiast po prostu rozpiąć guziki jej bluzki i ją zdjąć, unieś ją do góry i zakryj bluzką oczy swojej kobiecie. Następie ją pocałuj. Nie zdejmuj jej bluzki z oczu. Niewiedza jaki będzie Twój kolejny ruch jest bardzo podniecająca. Ściągaj każdą część jej garderoby jedna po drugiej, delikatnie, powoli, zachwycając się nimi. Osobno ściągnij koszulkę, spódnicę, spodnie, rajstopy, skarpetki. Cokolwiek ma na sobie. Majtki i stanik zostaw sobie na sam koniec.

4

Delikatność ponad wszystko. Kiedy całujesz ją całą (a powinieneś zacałować jej całe ciało) upewnij się, że robisz to powoli i delikatnie, w niektórych miejscach niemal nie dotykając jej skóry. Zbyt szybkie tempo lub zbyt mocne i gwałtowne ruchy nie sprzyjają odczuwaniu silnych bodźców w stanie pobudzenia.

5

Komplementuj i mów świństewka. Jeśli Twoja kobieta lubi tego typu bodźce wykorzystaj je. Pamiętaj jednak, żeby używać ich w jednakowych ilościach. Nie przesadzaj z jednymi na rzecz drugich. Miksuj je, żeby Twoja kobieta poczuła się seksi. Kiedy całujesz jej szyję, wyszeptuj do ucha sprośne słówka, kiedy całujesz jej brzuch lub ramiona, mów jej jaka jest piękna.

6

Nie poświęcaj zbyt wiele czasu na jedną część jej ciała. Idź dalej. Możesz się oczywiście na chwilę zatrzymać, ale nie na zbyt długo. Jeśli znalazłeś miejsce, którego stymulacja doprowadza ją do szaleństwa to naprawdę super, ale nie zapominaj o reszcie jej ciała. Poświęcanie zbyt dużo czasu temu miejscu, w końcu jej się znudzi.

7

Przejmij kontrolę. Nie musisz używać siły (choć niewielka jej ilość nie zaszkodzi). Mów jej w jakiej pozycji ją następnie ułożysz, czy ma mieć otwarte czy zamknięte oczy, czy ma patrzeć na Ciebie czy nie, czy leżeć biernie czy poruszać biodrami, masować swoje piersi, itd. Niejako rozkazuj jej. Niektóre kobiety to uwielbiają.

8

Zejdź w dół. Jeśli naprawdę chcesz z nią uprawiać seks zajmij się jej najbardziej intymnymi miejscami. Bądź delikatny, nie śpiesz się, zwracaj uwagę na ruchy jej ciała kiedy pieścisz jej łechtaczkę. Możesz to robić na wiele sposobów używając dłoni, języka czy nosa. To wszystko zależy od Twojej wyobraźni. Sam rozchyl jej nogi, możesz je unieść ku górze, oprzeć na swoich ramionach, założyć na plecy, lub przytrzymywać rękami. Ocieraj się o nią i doprowadź ją do szaleństwa.

9

Upewnij się, że jest odpowiednio nawilżona zanim przejdziesz do właściwego stosunku. Nie wkładaj penisa do jej pochwy jeśli jest zbyt sucha, bo sprawisz jej tym ból. Pieść ją i całuj, aż naturalnie się nawilży. Możesz też użyć lubrykantów.

10

Jeśli zauważysz, że już w trakcie stosunku mija jej ochota, wróć na chwilę do pieszczot. Ciało kobiety ma inne potrzeby niż ciało mężczyzny. Potrzebuje wiele dotyku. To, że jesteś w środku stosunku nie oznacza, że nie możesz go na chwilę przerwać i nakręcić swoją kobietę jeszcze bardziej. Niech się zrelaksuje. Kontroluj również poziom nawilżenia jej pochwy. W razie potrzeby użyj ponownie lubrykantu.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

miłość
mineta, sex oralny
Para całująca się w łóżku

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

chudy
11.03.2012
ja bym nawet nie wytrzymał jednego punktu. :)
Imre
25.05.2010
ehhh ale gra wstępna nie może trwać w nieskończoność. w końcu każdy ma pewne granice wytrzymałości. lepiej aby seks skończył się "po" a nie "przed".